מחבר סיפורים נהדרים
לתנין ולדינו קל יותר לצוד יחד ולא לבדם. אם תנין לא יתנהג טוב אל דינו, הוא יכול לא לרצות להיות העוזר שלו ויעזוב אותו. בטוח שתנין יתקשה לצוד אם זה יקרה. בפרק הבא יהיה מרוץ שמתחיל מיער הסנאים ומסתיים בהר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 ועונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 94

לתנין ולדינו קל יותר לצוד יחד ולא לבדם. אם תנין לא יתנהג טוב אל דינו, הוא יכול לא לרצות להיות העוזר שלו ויעזוב אותו. בטוח שתנין יתקשה לצוד אם זה יקרה. בפרק הבא יהיה מרוץ שמתחיל מיער הסנאים ומסתיים בהר. תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 ועונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום לדינו יש יום הולדת והוא תכנן ללכת היום לבית הוריו ושם יחגוג את יום הולדתו. תנין שכח שהיום יש יום הולדת לדינו ותכנן לצאת איתו לצייד היום. הוא ארגן את הציוד לצייד וראה את דינו יוצא מן הדלת.
הוא היה סקרן לאן דינו הולך ועצר אותו, הוא שאל אותו:"לאן אתא הולך, עכשיו אנחנו אמורים לצאת לציד?". דינו ענה:"אני הולך לבית הוריו לחגוג את יום הולודתי שבטח אתא שכחת שהוא היום, נכון?". תנין היה נבוך ולמרות זאת ניסה לשכנא את דינו לבוא איתו לצייד ולאחר מכן שילך לבית הוריו אך זה לא עבד ודינו הלך לבית הוריו.
תנין לא ידע מה לעשות מכיוון שהוא חסר תועלת בלי דינו ויהיה קשה לתפוס טרף בלעדו. הוא החליט לנסות לצוד בלי דינו והלך לחפש טרף. הוא עשה טעות גדולה: הוא שכח להביא איתו את הציוד לציד שהיה בתוך תרמיל ואין מישהו בעל זכרון טוב שיזכיר לו את זה כי הוא בבית הוריו עכשיו, חוגג את יום הולדתו.
הוא התקשה למצוא טרף אז הוא התכוון להשתמש במשקפתו וגילה שהוא שכח את הציוד לצייד. הוא התעצבן ורץ חזרה לביצתו, לקחת את הציוד. הוא לקח את הציוד והשתמש במשקפת למציאת טרף מושלם.
הוא אתר את ארנבי מבלה עם הדו מחוץ לבית של הדו ביער הסנאים ותכנן לתפוס אותו. "בגלל שיש מאט מי שיגן על ארנבי, לתפוס אותו זה יהיה קל" תנין חשב והוציא את שקו מהתרמיל. הוא התגנב מאחוריהם, קפץ ממקום מסתורו ותפס את ארנבי. הדו ניסה להציל אותו אך תנין העיף אותו ממנו באמצעות זנבו.
הוא מיהר לביצתו אך הוא היה מאוד אטי לעומת דינו שאם הוא היה, הוא היה יכול להביא את הטרף במהירות לביצה. זה היה חסרון גדול בגלל שבקרוב ידעו שהוא תפס את ארנבי וינסו לעצור אותו. בינתיים הדו התאושש וקרא לשאר מגיני 3 הארנבים{תוכי, תוכינו והשכן} שיבוא להציל איתו את ארנבי.
הוא הגיע סוף סוף לביצתו אך מגיני 3 הארנבים כבר הגיעו. הם ניסו לקחת ממנו את השק שבו ארנבי נמצא ובגלל היתרון המספרי: הם הצליחו. ארנבי יצא מהשק וברח ותנין נכשל. ארנבי היה שמח ותנין ההפך.
תנין נכנס לביתו וידע שהמסקנה היא: בצוות יותר קל מאשר להיות לבד ובגלל זה היה לו קשה לצוד לבדו בלי עוזרו הטוב, דינו. הוא רצה לבוא לבית הורי דינו ולחגוג עם דינו את יום הולדתו אך כשהוא התקשר עליו: הוא לא ענה. תנין ידע שדינו בטח נוזף בו שהוא שכח את יום הולדתו ונזכר שדינו סיפר לו פעם מה הכתובת של הבית של ההורים שלו ומצא בעזרתו את הבית של הורי דינו.
הוא שמע קולות של מוסיקה ממנו וידע בוודאות שהוא הגיע לבית הנכון. הוא נכנס ובקש להצטרף למסיבת היום ההולדת של דינו אך דינו לא הסכים שהוא יהיה במסיבת יום הולדתו. תנין התנצל ואמר לו שהוא העוזר הכי טוב שהוא יכול לבקש. דינו סלח ותנין השתתף במסיבת יום ההולדת של דינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך