מחבר סיפורים נהדרים
תנין ודינו שוב נכשלו בתוכינתיהם. בפרק הבא הארנב הצעיר ומשפחתו חוזרים ובפרק שאחרי זה אריתו חושב על תוכנית שתקל על מציאת הטרף שהיא.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 95

תנין ודינו שוב נכשלו בתוכינתיהם. בפרק הבא הארנב הצעיר ומשפחתו חוזרים ובפרק שאחרי זה אריתו חושב על תוכנית שתקל על מציאת הטרף שהיא.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום יש מירוץ ביער שמתחיל ביער הסנאים ומסתיים בהר. כל מי שגר ביער השתתף בו חוץ מהטורפים. בשעה 9:00 בבוקר, כולם נפגשו ביער הסנאים והתכוננו למירוץ הגדול.
ארנבי מאוד התרגש אך הוא לא היה אם הוא ידע שתנין ודינו מתכננים לתפוס אותו במשך המירוץ. הם היו לא רחוק משם וחשב על דרך לתפוס את ארנבי כך שאף אחד לא ידע זאת. הם ראו שהמירוץ התחל ואת ארנבי והדו מתחרים זה בזה. ארנבי הצליח לעקוף את הדו וצעק: "יש!" אך לא הסתכל לאן הוא הולך ומעד, הדו עקף אותו והיה המוביל.
תנין ודינו ראו שארנבי לא יכול לרוץ מהר וקיבלו רעיון. דינו לקח את הרובוט שלו שיעזור להם לתפוס את ארנבי ורצו לקו הסיום בקיצור דרך. הם עצרו כמה מטרים לפני קו הסיום וחכו עד שכל המשתתפים במירוץ חוץ מארנבי יעברו.
הם ראו את הדו המוביל מתקרב ומאוחריו השאר. הם עברו אותם לכיוון קו הסיום ולאחר מכן תנין ודינו ראו את ארנבי המאוכזב מתקרב לאט למדי ולמרות זאת פעלו מהר. הם סובבו את השלט המראה איפה קו הסיום לכיוון השביל שמוביל ליער ויקוס ולא להר בשביל שארנבי יפנה לשם ואז הם יתפסו אותו!
ארנבי ראה את השלט ופנה לכיוון שהשלט כיוון אליו. הדו ראה זאת מרחוק ממש לפני שהוא יגיע לקו הסיום וגם ראה את תנין, דינו והרובוט של תנין מתגנבים מאוחריו. הדו דאג לא וויתר על להיות במקום הראשון במירוץ כדי להציל את ארנבי.
דינו גרם לרובוט לתפוס את ארנבי והוא תפס אותו. ארנבי מאוד פחד עד שהדו פתאום הגיע וקפץ על הרובוט. ארנבי השתחרר ממנו וברח שזה עצבן מאוד את תנין. תנין תפס את הדו אך הוא אחז ברובוט וזרק אותו על תנין. תנין אבד את האחיזה על הדו והדו ברח.
הוא וארנבי הלכו לקו הסיום וגילו שהמנצחת היא לנה, אחותו הגדולה של ארנבי. ארנבי אמר לה:"כל הכבוד, לנה" והדו התנצל בפניי ארנבי מכיוון שכשהוא מעד, הוא לא עזר לו אלה עקף אותו בשביל להיות המוביל. ארנבי סלח לו והודה לו שהציל אותו מתנין ומדינו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך