מחבר סיפורים נהדרים
ארנבי היה צריך להיות סבלני יותר מכיוון שבסוף הטורפים יעזבו והמשפחה של הארנב הצעיר תוכל להגיע אליהם. בסוף כולם חוגגו את החזרה של המשפחה של הארנב הצעיר חוץ מארנבי שהוא בעונש. בפרק הבא אריתו חושב על תוכנית רעה ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 96

ארנבי היה צריך להיות סבלני יותר מכיוון שבסוף הטורפים יעזבו והמשפחה של הארנב הצעיר תוכל להגיע אליהם. בסוף כולם חוגגו את החזרה של המשפחה של הארנב הצעיר חוץ מארנבי שהוא בעונש. בפרק הבא אריתו חושב על תוכנית רעה ו.... תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

היום ארנבי מאוד מתרגש מכיוון שהיום הארנב הצעיר ומשפחתו חוזרים ליער מחופשתם. כולם הכינו מסיבה לחזרתם והתרגשו מאוד. המסיבה הייתה ליד הבית של ארנבי ומגיני 3 הארנבים{תוכי, הדו, השכן ותוכינו} צריכים לדאוג שששום טורפים לא ינסו לקלקל את שמחתם.
אבא של הארנב הצעיר התקשר לאבא של ארנבי והודיע לו שהוא ממש עתה נחת בשדה התעופה ביער ויקוס והוא ומשפחתו עומדים להגיע! אבא של ארנבי הודיע לאחרים את זה וכולם התרגשו, במיוחד ארנבי. תוכי עף גבוה והסתכל אם הארנב הצעיר ומשפחתו באים.
הוא ראה את המכונית של הארנב הצעיר ומשפחתו מתקרבים אך הבחין באריתו, ציידיו, זוג הנמרים והרובוט של אריתו וגם מצד השני של השביל את תנין, דינו והרובוט של תנין גם אורבים להם. הוא חשש שהם יתנפלו על משפחת הארנב הצעיר, לפיכך הוא עף לעצור את המשפחה של הארנב הצעיר ולהציל אותם.
הוא הגיע ברגע האחרון והורה להם לעצור. הוא ספר להם על הטורפים שאורבים להם ובקש מהם לנסוע לביתו ששם הם התחבאו עד שהשטח יהיה פנוי. הארנב הצעיר שאל אותו:"תוכי, מה אם המסיבה לחזרתנו?!" ותוכי ענה:"המסיבה נדחתה!".
הארנב הצעיר התאכזב אבל לא הייתה בררה, תנין, דינו, הרובוט של תנין והטורפים האחרים התקרבו להם. משפחת הארנב הצעיר הגיעה לבית תוכי ושם התחבאה מהטורפים. בינתיים ארנבי והאחרים התחילו לחשוד שמשהו קרה והם היו במתח וציפייתם הייתה גבוהה.
הם ראו את תוכי עף אליהם ונוחת. הוא התקרב לאט לכיווניהם וארנבי שאל אותו:"תוכי, איפה הארנב הצעיר?" ותוכי ענה להם. כולם האכזבו מכיוון שהם מאוד התרגשו למסיבה לחזרת המשפחה של הארנב הצעיר במיוחד ארנבי והיא נדחתה. תוכי ספר להם שהכי חשוב שהמשפחה של הארנב הצעיר היו בטוחים.
בזמן שכולם הורידו את קישוטי המסיבה שנדחתה, ארנבי הסתכל על הבית של תוכי שבו נמצאים המשפחה של הארנב הצעיר שלא ראה חודש וחשב על רעיון. הרעיון שהוא חשב היה להתגנב אל הבית של תוכי בלי שאף אחד ידע זאת שזה מאוד מסוכן בגלל הטורפים!
הוא הצליח לעבור את משפחתו ואת חברו והגיע לטורפים. אריתו, זוג הנמרים, הרובוט של אריתו והציידים התנינים היו מסביבו אך ארנבי ראה דרך שהטורפים לא נמצאים עליה ועבר דרכה. הוא חשב שהוא הצליח לעבור את הטורפים אך הוא נתקל בתנין ובדינו וצרח:"אוי לא!. הטורפים האחרים שמעו את זה וגילו אותו גם וארנבי ברח הכי מהר שהוא יכול.
המצב היה רע למדי מכיוון שכל הטורפים בסביבה רדפו אחריו והסיכויים שלו לשרוד לא היו כל כך גבוהים. הארנב הצעיר ראה מהחלון של תוכי אותו בורח מהטורפים וצעק אל ארנבי שירוץ לכיוון הבית של תוכי. ארנבי שמע אותו ורץ במהירות לכיוון הבית.
הוא הגיע ועלה אל הבית של תוכי שנמצא על עץ. ראה הנמר הפעיל את הרובוט של אריתו וגרם לא לעוף ולתפוס את ארנבי. ארנבי מיהר וניסה להיכנס לבית תוכי אך הדלת הייתה סגורה והארנב הצעיר בקש ממנו להיכנס דרך החלון. הוא קפץ דרך החלון והארנב הצעיר סגר מהר את הדלת לפני שהרובוט המעופף יתפוס את ארנבי.
ארנבי נוצל והודה להארנב הצעיר שהציל אותו. הם ראו שהטורפים נמצאים מסביב לבית והם לא יכלו לצאת. בלילה, בשעה מאוד מאוחרת לטורפים נמאס לחכות וחזרו לביתיהם. המשפחה של הארנב הצעיר וארנבי הלכו למנערות הארנב ושהגיעו לשם מצאו את כולם נוזפים על ארנבי. ארנבי הצטער שהוא ניסה ללכת אל הבית של תוכי ששם נמצאים המשפחה שלא ראה חודש דרך 100 טורפים בערך והבטיח שזה לא יקרה שוב לעולם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך