מחבר סיפורים נהדרים
תנין ודינו עבדו בשיתוף פעולה והגיעו למקום מכובד בתחרות השירים. בפרק הבא.... הפרק הבא הוא פרק 99 שהוא הפרק שלפני הפרק האחרון שאכתוב בתאריך 17/2/17 ששנה לפני התאריך נרשמתי לאתר! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

ארנבי פרק 98

תנין ודינו עבדו בשיתוף פעולה והגיעו למקום מכובד בתחרות השירים. בפרק הבא.... הפרק הבא הוא פרק 99 שהוא הפרק שלפני הפרק האחרון שאכתוב בתאריך 17/2/17 ששנה לפני התאריך נרשמתי לאתר! תחפשו את הסיפור הודעות לסיפור ארנבי פרק 50 והעונה השנייה ותעדכנו. מקווה שאהבתם את הסיפור!

עוד יום שבו הטורפים, תנין ודינו נכשלו בתפיסת הארנבים. הם הלכו לביצתם מאוכזבים וחששו שהם לא יצליחו לעולם לתפוס את הארנבים או שיריבם, אריתו יתפוס אותם לפניהם. בזמן שתנין התאמץ ככל יכולותו, לחשוב על תוכנית שתעזור להם: דינו הלך לבדוק את הדואר.
הוא גילה ששלחו להם מכתב 1 והראה אותו לתנין. תנין היה סקרן ופתח את המעטפה וקרא את המכתב שבתוכו. במכתב כתוב:"תחרות שירים תתקיים בביצות הויקוס במשך השבוע הקרוב. הפרס הוא המון בשר ארנבים טרי שצדו ציידי הויקוס בשביל המחבר המצטיין ביותר באזור!". תנין הופתע מכיוון שקיבל הזדמנות לטעום שוב בשר ארנבים והפסיק להיות קודר יותר.
הוא התחיל מיד להתחיל לכתוב שיר לתחרות השירים בעצמו ודינו רצה לעזור מכיוון שיש לו יותר ניסיון בכתיבת שירים אך תנין התנגד. הוא טען שהוא יכול לכתוב שיר מצוין בלעדו ודינו הלך להכין ארוחה בזמן שתנין מסיים לכתוב את השיר שהוא בטוח שבלי עזרתו: השיר לא יצא טוב. בערב תנין סיים לכתוב את השיר וכשדינו גילה זאת: הוא מיהר לראות את מה שתנין כתב.
דינו בקש מתנין שיראה לו את השיר אך הוא מאן להראות לו אותו מכיוון שידע שהוא יעיר לו וישנה אותו כפי דעתו. דינו הבטיח לו שהוא לא יעיר לו מדי ולא ישנה שם כלום. תנין נתן לו את השיר ודינו ראה ממבט ראשון טעות בו.
דינו לא יכל בלי להעיר לתנין או לתקן את השיר מכיוון שהטעות הזאת אמורה להוריד להם המון נקודות בתחרות. דינו ספר לתנין:"אבל תנין, אין בשירך חרוזים שמגדילים את איכות השיר, אל תדאג: אני אתקן." ותנין נזף בו מכיוון שהוא לא עשה כפי הבטחו, חטף ממנו את השיר שלו לפני ששינה בו משהו ושם אותו בחדרו. דינו פנה אל תנין וניסה לשכנא אותו שיתן לו לשפר את שירו אך הוא לא הסכים.
דינו העמיד פנים שהוא נכנע והלך לישון אך הוא עדיין לא באמת ויתר. בזמן שתנין צפה בטלוויזיה דינו התגנב ממטיתו לכיוון החדר של תנין. הוא נכנס בקול שקט לחדר תנין וחפש את השיר של תנין.
הוא מצא אותו במגירה ועמד למחוק את הטעיות אך תנין נכנס לחדר ברגע האחרון. הוא רתח מזעם על דינו ודינו ניסה "לכבות" את זעם תנין. הוא אמר לו:"תנין, אולי שנינו נעבוד על השיר, נתקן אותו ביחד וננסה לא לשנות אותו יותר מדי?".
הזעם של תנין "נכבה" והוא הסכים לדברי דינו. הם עבדו על השיר כל הלילה בלי לשנות אותו יותר מדי ובבוקר הם הלכו לביצות הויקוס שנמצא ביער ויקוס למקום התחרות. הם מאוד התרגשו והציגו את השיר שלהם בתחרות. בסוף התחרות השופט הכריז:"המנצח הוא קרוד ירדן, תנין מביצות הויקוס!". תנין ודינו התאכזבו שהם לא נצחו אך לפחות הם במקום השני ויש עוד תחרות בשנה הבאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך