זהו סיפור שכתבתי לפני שנה... בעיקבות זה שהסתיו התקרב. קריאה מהנה!

ביתו של הנחליאלי

12/09/2014 8237 צפיות אין תגובות
זהו סיפור שכתבתי לפני שנה... בעיקבות זה שהסתיו התקרב. קריאה מהנה!

הגיע הסתיו כל הציפורים החלו לנדוד כל הנחליאלים הגיעו ובנו להם קנים בעצים.
רק נחליאלי אחד קטן לא היה כמו כולם הוא לא היה לבן,אפור ושחור הוא היה צבעוני בצבעים כתום,ירוק,סגול וצהוב.
הנחליאלי הזה הרגיש שונה ולכן לא הצטרף לשאר חבריו הנחליאלים,הוא הלך למקום אחר וחיפש לו מקום לבנות את הקן.
הוא הגיע למקום קסום ויפה,שם הוא התלבט באיזה עץ לבחור עץ אחד היה עם עלי כוכבים נוצצים ועץ אחר עם עלים כסופים מיוחדים.
הסתכל הנחליאלי חשב וחשב והתלבט עבר יום עברו יומיים עבר שבוע עברו שבועיים והוא עדין לא ידע באיזה עץ לבחור.
לפתע הגיע שבלול בשם לול,לול השבלול בא לנחליאלי ואמר:
"אתה חדש? לא ראיתי אותך פה"
"כן אני חדש ואני לא יודעת כל כך באיזה עץ להקים את העץ שלי תוכל לעזור לי?"
"כן אני אעזור לך וגם אגלה לך סוד,שני העצים האלו אלה עצים מאוד מיוחדים העץ עם עלי הכוכבים זה עץ שאם תקים את ביתך תוכל להביע שלוש משאלות ואם תחליט שאתה בונה בעץ עם העלים הכסופים תוכל להשתמש בעלים ככסף ותוכל לקנות מזון לחורף"
"אני חושב שאבחר בעץ עם עלי הכוכבים תודה לך"
אמר הנחליאלי והתחיל בבניית הקן.
שביתו היה מוכן אתחיל לבקש הנחליאלי את הבקשות שלו:
"1. שיהיו לי חברים 2. לחזור להיות בצבעים רגילים 3. ….."
הוא לא ידע מה לבקש בבקשה השלישית אז הוא שמר אותה אולי הוא יצטרך אותה בהמשך החורף.
נגמר החורף והציפורים מתחילות לנדוד חזרה,הנחליאלי עזב את ביתו ואת לול השבלול ויצא למסע,בדרכו התחלפו הצבעים שלו ואז גם כולם נהיו חברים שלו.
"שתי הבקשות התגשמו" הוא שמח!!!
אבל פתאום הוא לא רצה חברים שאוהבים אותו רק בגלל צבעו והוא לא רצה להיות בצבעים קודרים ואפורים,אז החליט הנחליאלי שבבקשה השלישית הוא יבקש לבטל את שתי הבקשות הראשונות ולחזור להיות מי שהוא.
הבקשה התגשמה והנחליאלי שמח הוא עשה פרסה חזר חזרה ללול השבלול ולביתו הקודם ואז הוא היה מאושר באמת.
מאז כל חורף גדלים עלים חדשים ומשאלות חדשות וככה כולם שמחים ומרוצים!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך