גרי גור היגואר

30/06/2019 786 צפיות אין תגובות

לפני המון שנים בפרו הרחוקה נולד גור יגואר חמוד וקטן ושמו גרי.
הוריו של גרי אהבו אותו מאוד. בכול יום אמו של גרי יצאה לצוד כדי שגרי יגדל להיות יגואר גדול וחזק כמו הוריו. בוקר אחד אמא יגואר הלכה כהרגלה לצוד ואמרה לאבא יגואר שמור על גרי הקטן שלנו. אבא יגואר אמר אל דאגה אשמור עליו יותר טוב מאשר בכול יום. נשקה האם לגרי הקטן שלה ויצאה לצייד. בדרכה אל הצייד שמעה אמא יגואר קולות חזקים ומוזרים ולא הבינה מה הם. היא הסתתרה בין העצים והבחינה בציידים אשר צדים בעלי חיים. אך לא שמה לב שצייד אשר משקיף עליה מאחור זומם לצוד גם אותה. בעודה מסתתרת בין העצים נשמע קול חזק וכאב עז אחז בגופה. לפני שהספיקה להבין כי נפגעה מצאה את עצמה מעולפת על האדמה הקרה. הצייד הצליח לפגוע בה ולהרוג אותה. עברו שעות רבות ואבא יגואר התחיל לדאוג. הוא אמר לגרי חכה פה מיד אחזור והלך לחפש את אמא יגואר. אך לא ידע שיש ציידים בסביבה ובעוד הוא מחפש את אמא יגואר הרגיש כאב עז בבטנו. כן, כמה עצוב, גם אותו הרגו הציידים. גרי הקטן חיכה וחיכה והוריו לא הגיעו. ירדה החשיכה על פרו וגרי חש פחד נורא לבד ללא הוריו בפרו הגדולה. בכה גרי בכי מר,גשם ירד עליו ומצא מסתור במערה קטנה. גרי ישב במערה ודאג להוריו עד שנרדם. בבוקר התעורר גרי והבין כי הוריו מתים ועליו ללמוד להסתדר לבד. פתאום הבחין גרי בשני ילדים אשר משחקים בכדור גם הילדים הבחינו בגרי ולבסוף כולם מצאו לעצמם חבר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך