חבורת הרובוטים פרק 3 מלחמת בוץ חלק א

05/07/2013 816 צפיות אין תגובות

בחלל החבורה עוד טסה בחללית ברוגע חוץ מלברין. לפתע החללית נעצרה ונפלה לכדור הארץ והחבורה צעקה ושינה לחצה על כפתור כיסא המפלט והכיסאות עפו מהחללית ומהכיסאות יצאו מצנחים והם נחתו בשלום על האדמה והחללית התפוצצה. החבורה רבה על זה שכמעט מתו וזון אמר:" הפסיקו לא טוב לריב אנחנו חברים וכלום לא יפריד ביננו." לפתע בא איש ואמר להם:" טעות, אתם חייבים לריב." זון שאל אותו:" מי אתה?" והאיש ענה לו:" אני הוא דרבן ממכללת צרליפרל. אני אומר שאסור לכם להפסיק לריב כי סבא שלי רב עם סבתא שלי והוא אמר להפסיק לריב והם הפסיקו ובאותו רגע מהעיר הזאת שהייתה פעם פרצו חיילים ורצחו את סבא וסבתא שלי." החבורה המשיך לריב ודרבן אמר בשקט:" התוכנית שלי פועלת." זון אמר:" איזה סוג של מריבה נעשה. ממממ אה, שינה יש רעיון?" שינה אמרה:" אולי בוץ זה פחות יזיק ויותר מעצבן." החבורה התחילה ליזרוק בוץ לאחד השני ודרבן צחק צחוק מרושע והלך. במבזק חדשות האיש בטלויזיה הזכיר על המיקרא שקרא לפני כמה ימים ואמר שבנו את העיר עוד פעם ושהי מצליחה. דרבן מתכנן לשנות את זה, הוא התחיל להקים צבא משלו ולבנות בניין משלו. דרבן צחק בכולי קולות בבנין שלו וכתב ברשת של האיטרנט במחשב:" הצביעו בשביל דרבן להיות מנהל העיר הרובוטים." לפתע לבנין פרצו חיילים ודרבן הביא איתו את הצבא והם נלחמו. שינה הביאה מהמעבדה רובי בוץ ונתנה לכולם חוץ מלברין. הם ירו וירו ולא הפסיקו ואפילו לא שמו לב מה שקורה בעיר שלהם. בבניין הצבא של דרבן חיסל את כל הלוחמים והוא התחיל לפוצץ בעזרת הצבא את בניני העיר. במעבדה במסך של החבורה מסומן הודעה אבל החבורה עדין רבה. שום שוטר ושום לוחם לא ניצח את דרבן. הם התחילו לותר ולתת לא את העיר. דרבן צעק לכולם:" מהיום אני שולט עליכם ומעכשיו אני קורא לעיר הזאת על שמי דרבן." דרבן שם יד על הכיס שלו וראה שאין בא פתק ניקמתו והוא אמר:" אוי לא בטח הפתק נפל לי איפו שהו, נו טוב מזה משנה אני ימשיך בשלטון שלי." הפתק של דרבן נפל ליד איפו שהחבורה רבה אבל היא מכוסה כולה בבוץ והם לא יכלו כך לראות אותה ולפתע שעון המשימות של שינה צפצף והיא לא שמה לב לזה והשעון שלה נפל לבוץ והתקלקל. זון זרק בעזרת הידים הזריזות שלו ונני זרקה בעזרת כוחותיה ושינה הישתמשה ברובה הבוץ שלה וברין זרק בעטיפות. והמשיכו אנשים לשילוח הודעות לחבורה אך לא ענו עליהם ודרבן שמח מאוד ואמר:" אני ניצחתי אבל נישאר לי לחסל את החבורה אחת ולתמיד." במריבה זון לכך כדור בוץ וזרק אותו לנני ופיספס וזה פגע בחומה וניהיה כתוב "ההמשך יבוא…"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך