חבורת הרובוטים פרק 5 חופשת הים

05/07/2013 760 צפיות אין תגובות

יום קיצי אחד התחיל החום וכולם הזיעו כולל חבורת הרובוטים. זון אמר:" חם, חם כל כך אני צריך מזגן." ברין אנה לו:" צודק אני נוזל חייב משהו לקרר את עצמי." זון וברין הלכו למעבדה ושם הייתה שינה וזון אמר לה:" אנחנו חייבים ליהנות" ברין: גם להתקרר" זון:" ולבלות." שינה אמרה להם:" טוב מה אתם מציעים שאני יעשה?" זון אמר לה:" אני יודע, שינה יש רעיון?" שינה אמרה:" מה שאמרתי מה אתם מציעים שאני יעשה בקיץ?" זון אמר:" רגע תחזרי על מה שאמרת" שינה אמרה:" מה אתם מציעים שאני יעשה בקיץ." לזון יצא רעיון ואמר:" קיץ אני יודע ניסע לחופשה בחוף הים." זון,נני,ברין,שינה ארזו מיסודות והלכו לאותו החופשות שלהם ונסעו לחוף הים. הם נסעו ונסעו ולפתע מאחורי האוטו היה פיצוץ גדול והם הסתכלו אחורה וראו מפולת של סלעים וזון נתן גז ונסעו הכי מהר שאפשר. נני ראתה את אתר הים והיא אמרה לזון:" הינה חוף הים פנה לשם." הוא פנה לשם והם ניצלו ממפולת הסלעים שנעצרה בחוף. זון נני וברין חששו אבל שינה לא. היא רצתה לישכוח מכל הצרות וליהנות. החבורה סידרה להם אוהל ולפתע הם ראו את דרבן ופיקס עם מכונה. הם כעסו חוץ משינה והיא אמרה להם:" תירגעו אנחנו בנו בשביל חופשה לא כדי להילחם ואולי גם הם עושים חופשה?" זון צעק על שינה:" את חושבת שהם בחופשה ניראה לך ואולי הם אלה שגרמו לפיצוץ ולמה הם הביאו את המכונה בשביל לעשות מש"ג." שינה היתרחקה קצת מזון והלכה ליראות מה דרבן ופיקס באמת עושים. היא שאלה אותם:" מה אתם עושים? ומה זה המכונה המוזרה הזאת?" פיקס ענה לה:" אנחנו בחופשה והמכונה הזאת בשביל לעשות מש"ג" שינה אמרה בשקט:" ידעתי." היא הלכה לחבורה ולפתע היא ראתה אותם בונים רובוטים והיא חשבה לעצמה שהם לא יעמינו לה ולפתע יצא לה רעיון היא נכנסה מאחד הרובוטים ובתוכם היה מנוע שמפעיל אותם. היא לחצה על הכפתור והרובוט שהיא בתוכו הופעל והוא רץ במהירות. זון ראה את הרובוט מופעל ואמר לכולם:" מישהו הפעיל את הרובוט? הוא עכשיו בורח." זון,נני,ברין רדפו אחריו וכל הרובוטים ראו גם את הרובוט מופעל והם הופעלו אוטומטית ורדפו אחריו והרובוט עבר ליד דרבן ופיקס והמכונה הפעילה ידיים ורגליים והתאהבה ברובוט והתחילה לירדוף אחריו ודרבן ופיקס היו חייבים אותה והתחילו לרדוף גם. שינה התעייפה והתחילה לרוץ למים. היא ניכנסה והרובוטים והחבורה ודרבן ופיקס ניכנסו גם והם יתרעננו ונהנו בריצה בים. שינה רצה לכיוון ההרים ולפתע היא עצרה ויצאה מהרובוט וכולם ראו. היא אמרה לכולם:" חשבתי שלא תקשיבו לי ותיכננתי אחרת. אני תכננתי לגרום לכם ליהנות והצלחתי." החבורה שמחה על מעשיה אבל נני יצרה חבל והביאה לזון והוא התחיל ליקשור את שינה. בערב כולם רקדו ושמחו ושינה עוד הייתה קשורה והיא שמחה ונירדמה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך