Pepper
כבר העלתי את הפרק הזה אבל לא היו תגובות אז פליז תגיבו ותגידו לי אם להמשיך

יומנה של נערה לא רגילה-פרק 2

Pepper 16/06/2014 999 צפיות 3 תגובות
כבר העלתי את הפרק הזה אבל לא היו תגובות אז פליז תגיבו ותגידו לי אם להמשיך

כל היום חשבתי על אותו פתק מאתמול בלילה, כל כך רציתי לדעת מה היה ההמשך מה מסוכן כל כך? מה אני? המורה לספרות התעצבנה עליי כי חלמתי כל השיעור וסוף סוף נגמרו הלימודים. ברגע שהגעתי הביתה זרקתי את התיק בחדר ורצתי לעליית הגג פתחתי את התיבה והמשכתי לקרוא לא עברה יותר מחצי דקה והפתק נפל לי מהידיים! בידיים רועדות היתקשרתי לפייר ואמרתי "תביא את מאי ולילי עליי לעליית" תוך דקה הם היו שם ואני חושבת שהפנים החיוורות שלי הסבירו אותי, ההמשך היה "את המורשת של יסוד המים את היא גיבורת העל "אייס" ופייר לילי ומאי הם הצוות שלך ויחד אתם הדור הבא של ארבעת היסודות" פייר רץ משם וחזר אחרי שתיי דקות עם סבא שלו צ'ילי שהיה האח של סבתא שלי והוא הסביר: "לפני שישים שנה כשהיינו בני עשרים אני, פפר, באטן סבתא של מדולי ושני סבתא של מאי היינו גיבורי על אני הייתי יסוד האש, פפר הייתה יסוד המים, באטן הייתה יסוד האדמה והצמחים וסקרלט הייתה יסוד האוויר וביחד אנחנו היינו מצילים את העולם יום יום, ועכשיו כשאתם יודעים את זה אין דרך להימנע מזה ולכן צריך להעביר את הכוחות שלנו אליכם" הייתי בשוק אבל לצ'ילי לא הייתה סבלנות לתת לנו להסדיר את הנשימה, הוא שם יד אחת על הראש של פייר ואת היד השנייה על הראש שלו ואמר "אני מעביר אלייך את כוח ואחריות השליטה באש ובחום" ואז העיניים של שתיהם זהרו באור שהעיר את כל עליית הגג וצ'ילי אמר "מהיום נכד שלי אתה המחליף שלי אתה הוא ״להבה" פייר ניראה המום וצ'ילי בא לרדת מעליית הגג ואז מאי אמרה "אבל מה איתנו?" והוא אמר "אלמנט כבר תסביר לכן, ואני צריך ללכת" והוא יצא מעליית הגג, אבל שניה לפני הוא הוסיף "מעכשיו הדברים יהיו רק מוזרים יותר ויותר" אבל עכשיו בכנות, ניראה לי שהוא טיפ טיפה השתגע…
אבל מה אם הוא אומר את האמת?


תגובות (3)

קראתי את הפרק .
התחלה טובה , הייתי מעדיפה פרקים קצת יותר ארוכים , יש לך כתיבה נכונה וברורה מאוד . אני אישית פחות מתחברת לסיפורי פנטזיה ומדע בדיוני .
הסיפור קצת מזכיר לי אווטאר , כשפי אדמה אוויר מים וכל זה (ככה זה שיש לך אח תאום ואתם בני 9 ורואים ניקולודיאון-אני לא בת 9.) יש כאלה שאוהבים סיפורי פנטזיה אך אני לא מתחברת לסיפורים מופרחים ללא היגיון . אבל אני מאחלת לך המון בהצלחה בהמשך .

16/06/2014 19:36

    תודה רבה ואני מבוגרת ובכל זאת אוהבת את זה

    16/06/2014 21:03

יפפפפפפפפפפההההההההההההההההההההההההההההההההה XD איך אשיתה את זה

01/04/2017 18:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך