Pepper
מחר אני יפרסם סיפור בשם "דיאנה" למי שמעוניין לקרוא עליה אבל חוץ מזה אני אשמח מאוד שתקראו ותגיבו וסליחה אם מיהרתי עם הסיפור אבל אני פשוט מאוד ממהרת. אם יש לכם הערות אני אקח לצומת לבי.

ילדת החרבות פרק-2

Pepper 20/06/2014 899 צפיות 3 תגובות
מחר אני יפרסם סיפור בשם "דיאנה" למי שמעוניין לקרוא עליה אבל חוץ מזה אני אשמח מאוד שתקראו ותגיבו וסליחה אם מיהרתי עם הסיפור אבל אני פשוט מאוד ממהרת. אם יש לכם הערות אני אקח לצומת לבי.

"אני?מתנקשת?זה לא ניראה לך קצת…לא יודעת מסוכן?" אמרתי למורה שלי אחרי שהושיטה לי סכין שתי חרבות וחליפת לחימה לבנה היא אמרה לי לא כשאת יכולה לחזור בזמן ולבטל את הפציעה "הסתכלתי עליה במבט מבולבל והיא רק הושיטה לי שעון על השעון לא היו מחוגים וגם לא הייתה כתובה שעה אבל היה לו שלושה כפתורי עליהם היה כתוב בקטן על הראשון היה כתוב "מקלדת" על השני "לחזור" ועל השלישי "להתקדם". ואז המורה שלי הכניסה לי את החליפה לילקוט ולחצה על כפתור בחרבות שהפך אותן לעטים אפורים והכניסה גם אותם ואמרה "אל תגלי לאף אחד", פתאום הגיע הצלצול והיא סימנה לי עם היד לצאת החוצה וצעקה "וזה פעם אחרונה שזה קורה!" כל כך חזק שכל הכיתה שמעה. בדרך לאוטובוס חברות שלי מולי ושרה שאלו אותי מה המורה לספורט רצה ואני אמרתי שהיא כעסה שרבתי שוב עם ביילי אחותי התאומה קלואי אמרה שאם אני והוא לא נשלים תוך פחות משבוע החווה שלנו תפסיד בתחרות הרכיבה ואני רק אמרתי "יהיה בסדר" מקסימום דיאנה תיבעט אותו לעיר ליד ונגיד לוויל המאמן שהוא חולה, מולי אמרה שדיאנה לא עד כדי כך אלימה ושרה ענתה לה "ניסית פעם ללטף אותה?הסוסה הזו משוגעת! היחידה שיכולה לגעת בה זו זואי!" ואני אמרתי "מה רע? היא אולי סוסת פרא אבל יש לה לב" הן צחקו קצת ועלינו לאוטובוס. באוטובוס הם המשיכו לדבר על הסוסים שלנו ועל זה שצ'ילי הסוס של קלואי הוא הכי גרוע אבל אני לא הקשבתי חשבתי רק על דבר אחד-למה הכוונה "לחזור בזמן?" מילולית או מטפורית? לא הצלחתי להבין הרבה ממה שהיא אמרה אז פשוט החלטתי לא לחשוב על זה וללכת לחווה לטפל בדיאנה עכשיו כדיי לא לאחר לאימון בעוד חצי שעה. והפעם (אהם אהם צ'ילי) אני מעדיפה לא לעוף לתוך דלי מים!


תגובות (3)

למה אף אחד לא מגיב על זה?

23/06/2014 09:45

אני לא הבנתי מה המורה לספורט קשור לרכיבה על סוסים. התגובה שלי על הפרק הקודם נכונה גם לפרק הזה…

24/06/2014 21:02

*נראה
תשבי קצת יותר זמן על כל פרק
והדיבור העקיף בלבל אותי עדיף לכתוב בדיבור ישיר את רוב הדברים.
תמשיכיייי את כותבת נחמד.

07/08/2014 19:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך