נסיכת החורף ונסיכת הקיץ

23/01/2020 1203 צפיות אין תגובות

חורף אחד יצאה לה לטיול נסיכת החורף. נסיכת החורף הייתה שמחה כל כך משום שישנה כל הקיץ במיטתה. כשיצאה לטיול מצאה בית קטן בקצה הרחוב רצה בדילוגים אל הבית ודפקה בדלת.
מי שם? ענה לה קול קטן?
נסיכת החורף זהו שמי ובאתי שלום להגיד.
הדלת נפתחה לאט לאט ובפנים נראתה נסיכה שנייה. נסיכת החורף שאלה אותה מי ומה שמה? שמי הוא נסיכת הקיץ ענתה לה, ובדיוק באתי להתכונן לשינה, אחרי הקיץ הארוך שעברתי. אבל עכשיו לא יהיה לי עם מי לשחק אמרה לה נסיכת החורף, תמיד היו פה מלא ילדים ששיחקו בחורף וקפצו בשלוליות אהל עכשיו כולם עברו לעיר הגדולה ואין לי עם מי לשחק. נסיכת הקיץ רצתה לעזור לנסיכת החורף ולשחק איתה אבל עכשיו הייתה צריכה לישון ולא ידעה מה לעשות.
לנסיכת הקיץ עלה רעיון. היא רצה מהר להביא מעיל ומטריה, חזרה היא לבושה היטב ורצה לחבק את נסיכת החורף. בזמן החיבוק משהו השתנה כל מזג האוורי התהפך! פתאום כבר לא היו ברקים ורעמים רק עצים עם עלי שלכת ורוח קרירה שנשבה בין השתיים, ואז הנסיכות הבינו שבזמן זה בשנה הן יוכלו להיפגש, לזמן בין החורף לקיץ הן יקראו אביב ולזמן בין הקיץ לחורף הן יקראו סתיו ואז יוכלו לשחק ביחד עד העונה הבאה.
ומאז ועד היום יש לנו הרבה עונות כדי ששתי הנסיעות יוכלו לשחק ביחד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך