אז בעבר כן היה ירח גבינתי ! איזה כיף לו, גם הוא נאכל על ידי עכברי חלל !
ותאחלו לניל ארמסטרונג החלמה מהירה, הוא בבית חולים מכוון שנחנק על ידי אבן הירח.

למה – למה בעבר חשבו שהירח עשוי גבינה? האם צדקו?

24/10/2011 6396 צפיות 5 תגובות
אז בעבר כן היה ירח גבינתי ! איזה כיף לו, גם הוא נאכל על ידי עכברי חלל !
ותאחלו לניל ארמסטרונג החלמה מהירה, הוא בבית חולים מכוון שנחנק על ידי אבן הירח.

פעם, לפני שעוד הגיע האדם הראשון לירח, חשבו כולם שהירח עשוי גבינה.
בסופו של דבר – ניל ארמסטרונג הוכיח את התיאוריה כשגויה בכך שבלע חתיכת אבן מהירח ונחנק.
אנשים החליטו שהירח עשוי מגבינה מכוון שבכל פעם שהוא מלא הוא נראה צהוב, והוא גם מלא חורים.
היו לאנשים שאלות רבות לגבי הירח כמו "לאן הירח נעלם אחרי שמתמלא?" "מה קורה אם אתה נופל מהירח?" "האם הירח גדול כמו סלע או קטן כמו אבן?" אך יותר מכל שאלו האם עשוי מגבינה.

תתפלאו מאוד לשמוע שפעם לכדור הארץ היו שני ירחים – אחד מהם החליט להצמיח גבינה.
העובדה שהירח השני לא קיים כיום כנראה מסגיר את העובדה שקיימים עכברי חלל, ואילו הירח שנותר פוחד לחייו, וכדור הארץ גם ככה לא יסכים לאבד אותו, ולכן – לא עשוי גבינה.


תגובות (5)

חמוד….

25/10/2011 09:05

מוחעחעחעחעחע!!!!!
ממש ממש ממש יפפההה!!!
ומצחיקקקקקקק!!!!!!

25/10/2011 11:25
n

צר לי לבשר לך זאת סהר,אבל…..
העובדה היא שעכברי חלל אינם קיימים עוד
היא פשוטה…..
הם נאכלו עם ידי חתולי ירח!!!

26/10/2011 08:29

חתולי ירח שליטע D:

27/10/2011 13:19

סהר! אתה השמדת את כל מה שאני מכנה "סיפורי למה" !! סיפור למה לא צריך להיות מצחיק, הוא אמור להיות מעניין, מעורר השראה, מעורר דמיון, מספק נפשית, לא מספק צחוק!

27/10/2011 13:41
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך