אין דבר כזה 'זמן' אנשים, זו המצאה !

למה – למה השעונים כל כך מדוייקים, ואיך בכלל נוצרו?

24/10/2011 1122 צפיות 7 תגובות
אין דבר כזה 'זמן' אנשים, זו המצאה !

השעונים הם המצאה, אך את ההמצאה הזו המציאו בטעות.
איש אחד ניסה לבנות מכונה מסובכת, אך לבסוף יצא השעון.
לאף אחד לא היה מושג מה הוא עושה חוץ מלהצביע על מספרים ללא שום סיבה.
החליטו האנשים שהשעון יעצב יפה את הבית, ולכן – תלו אותם על קירות ביתיהם.
מהר מאוד – החליט האיש שהמציא אותם שהוא מוכרח לגלות מה מטרתם, הרי הם בטוח לא סתם.
חקר וחקר וניסה וניסה ולבסוף המציא מושג חדש – זמן.
הוא החליט שהשעון מציג את הזמן, והזמן מספר מתי צריכים ללכת לישון.
כולם ניסו לקרוא את השעון לפי הדרכתו של האיש, אך בכל פעם השעון הצביע על מספר אחר, הם לא היו מדוייקים כלל וכלל.
לפעמים איחרו, לפעמים מיהרו, לפעמים דייקו ולעתים נדירות – פשוט לא עבדו.
אנשים החליטו שהשעון חסר תועלת והחליטו להפטר ממנו.

האיש החליט שהוא צריך לתקן את השעונים, וחיש חש יצר שעון חדש.
הוא יצר שעון מדוייק, שבכל שקיעה מופיעה בו אותה השעה.
היה מאוד חשוב ליצור שעון שידייק, הרי אף אחד לא אוהב שעון שבכלל לא עוזר.
האנשים התרגלו לשעון, ואהבו אותו כל כך, רק שעד היום – לא ידוע איך בכלל יצר אותו האיש בתקופה שלא ידוע עוד מה הוא 'זמן'.

עברו השנים והחליטו האנשים שהם צריכים להשתכלל, ולכן – השעון לא רק עוזר לדעת מתי לישון, אלא עוזר לנו לדייק ולבדוק מה השעה למקרים של יציאה לעבודה, ללימודים וכדו'.
אבל זה לא הספיק – אנשים החליטו להרחיב את המשפחה והוסיפו שעון נייד אשר אפשר לקחת איתנו מחוץ לבית כדי לדעת מה השעה גם בחוץ.
ואפילו זה לא הספיק והיו צריכים שעון משוכלל מאוד, אשר יעיר אותנו כל בוקר בשעה שאנחנו רוצים וכך נולד השעון המעורר.

לאט לאט – הופיעו השעונים כמעט בכל מקום. בפלאפון, במחשב, בזרוע, על הקיר, על השולחן, מעל לבניין, על שלט גדול בחוץ, בתוך המכונית ועוד ועוד ועוד.


תגובות (7)

סהר אני מרגישה שאני חוזרת אל עצמי כול הזמן…
ממש יפה!

25/10/2011 12:41

מוחע! השעון שלי מוגבל………
יפפפההה!!

25/10/2011 23:31

שעון מוגבל = שעון פרמיטיבי.

26/10/2011 07:26
n

או.קיי…..
אני אתקשר לפסיככולוג,חבר שלי….
אקבע לך טיפול,אתה פנוי בשישי?

26/10/2011 07:29

מוחעחעחעחע!!
שעון מקולל יש לי….

26/10/2011 09:50

ואוו ממש מעניין ממש מותח וכתוב פיקס בהצלחה בהמשך ממני בקי ♥♥♥♥♥♥

26/10/2011 09:51

מגניבבבבבבבבבב

02/11/2011 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך