מקווה מאוד שאהבתם :)
אם כן - בבקשה תגיבו !
אם לא - תגיבו בכל זאת, אני אשמח לדעת מה אני יכול לתקן

למה – "למה יש לנו רק יום הולדת אחת בשנה?"

17/10/2011 1134 צפיות 9 תגובות
מקווה מאוד שאהבתם :)
אם כן - בבקשה תגיבו !
אם לא - תגיבו בכל זאת, אני אשמח לדעת מה אני יכול לתקן

*לפני שאתם קוראים – אולי כבר יצא לכם לקרוא את אחד מסיפורים ה'למה' של אור, אז אני מאוד מאוד נהנתי לקרוא אותם וחשבתי על כמה רעיונות משלי, וקבלתי אישור ממנו לפרסם אותם*

פעם, לפני שנים רבות, לא היה אף אדם בוגר בעולם.
בעולם חיו להם רק ילדים, ולא היה מי שיחנך אותם.
מכוון שלא היה חינוך בעולם, הילדים היו חייבים לתת למישהו את הסמכות להמציא חוקים משלו.
וכך הם עשו – והנה קם לו ה"מלך" הראשון.
ילדים בחרו בו בגלל שהוא גדל בטבע, בלהקה.
כשהילד עלה לשלטון, הוא אמר לכל שאר הילדים דברי חכמה:
"אף אחד מכם לא מחונך, ולכן – אנחנו צריכים להתחיל ללמוד !"
אז כך היה, והנה עלה לו החוק הראשון והחשוב מכולם:
"כדי ללמוד לכבד את חברינו, עלינו להראות להם שאכפת לנו מהם. מהיום – כל אחד יבחר לעצמו מתי הוא יחגוג את 'יום ההולדת' שלו.
ביום ההולדת – כל מכריו צריכים להביא לו מתנות מתחשבות.
אם תדעו לכבד אחרים ולזכור את ימי ההולדת שלהם – אחרים יזכרו ויעריכו את שלכם"
בהתחלה – לכולם היה מאוד קשה לכבד את החוק הזה. אך לאט לאט למדו לכבד זה את זה במתנות, ובכלל בזה שזכרו את תאריך יום ההולדת שלו.
כל הילדים למדו לאהוב מאוד את ימי ההולדת שלהם, ולעתים – גם את של אחרים.
אבל הייתה בעיה אחת – לא לכולם היה מספר שווה של ימי הולדת.

כאשר ה'מלך' מת, עלה לו מלך חדש והוא שינה את החוק:
"מהיום – בכל יום יש לכולם יום הולדת"
כולם מאוד מאוד שמחו לשמוע את החדשות האלו, אך מהר מאוד גם הבינו שטעה המלך.
כל ילד איבד את כל רכושו ביום מכוון שחילק את זה לימי הולדת של חבריו, ובו זמנית – קיבל דברים אחרים מחבריו. שלט אי – צדק בעולם ולכן, החליטו כולם ביום אחד שזה חייב להיפסק.

מאותו היום – למדו הילדים כמה חשוב שלכל אחד יהיה את היום הייחודי שלו, רק יום אחד לכל אחד, כדי לשמור על איזון בעולם, ובאותו היום -כולם יעריכו ויכבדו אותו. אך כל אחד היום חי עם הידיעה שהוא צריך גם הוא לכבד את חבריו.


תגובות (9)

אהבתי…

18/10/2011 01:06

סהר, אני אוהב את הסיפור הזה. האמת שאתה סיפרת לי שאתה תכתוב כזה דבר עלה לי בראש משהו אחר לגמרי. יש לי רעיון, מעכשיו נהיה מתואמים ואז נכתוב כל אחד גירסא משלו. זה יהיה ממש טוב, אתה לא חושב? לראות איך אנחנו חושבים אחרת על אותו דבר!
תמשיך פליייייזזזזזזזזזזזזזזז (אם אתה מבין את הבדיחה הפרטית…)

18/10/2011 01:07

ייפפהה!!!!
אבל תמשיך את משפחה בין כוכבים…

18/10/2011 01:34

כל הכבוד סהר !!!
ואור צודק, זה יכול להיות באמת מגניב…. תנסו :)

18/10/2011 01:48

אדיר D:

18/10/2011 04:54

תודה D:

18/10/2011 06:53
n

נחמד….
וזה לא נחמד של:אין לי מחמאה בראש אז אני אומר 'נחמד'…
זה באמת לא רע…..

19/10/2011 14:29

האהא XD מגניב ^~^

19/10/2011 18:25

האהא XD מגניב ^~^

19/10/2011 18:25
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך