עידו מפחד לישון

17/09/2020 868 צפיות 4 תגובות

אבא של עידו אמר לעידו ללכת למקלחת ואז לקרוא סיפור ולישון. עידו אמר לאבא שלו שהוא מפחד ואז אבא שלו שאל אותו "למה אתה מפחד?"
"כי אני מפחד מהחושך" ענה עידו. אבא של עידו אמר לו שיש לו רעיון. "אולי תשן עם אור?" עידו אמר בלי לחשוב פעמיים שהוא רוצה להיכנס למקלחת לקרוא סיפור וללכת לישון.
הסוף


תגובות (4)

היי היי :)
אני יוצאת מנקודת הנחה שאתה כותב מתחיל. אני חושבת שכדי לכתוב סיפור, מבחינת, האלף בת של מה זה בכלל סיפור, כדאי שיהיה לו התחלה, אמצע וסוף. אורך לא קובע. ארנסט המינגוויי כתב סיפור קצר בשש מילים בלבד, והוא נחשב לגאוני.
בסיפור שלך יש התחלה, וסוף. חסר אמצע. והאמצע הוא החלק הכי הכי מעניין! זה כמו קוקילידה בלי הגלידה. זה סתם עוגייה עם צימוקים, ואין את מה שהופך אותה לממתק כל כך טעים!
מה גם, שלרוב מה מעניין אותנו בסיפור? הבעיה שאיתה מתמודד הגיבור! בסיפור שלך, הגיבור מפחד מהחושך – זו הבעיה. האם הוא פותר אותה? לא ברור בכלל, לא ברור איך, והסיפור פשוט מסתיים. חסר כל הרעיון של איך הוא מתגבר על הפחד שלו מהחושך.
אני רוצה להציע לך לקרוא סיפור שאני מאוד מאוד אוהבת, "המכשפה של ליאור" מאת שולה מודן. זה ספר ילדים אמנם, אבל אחד מהאהובים עליי ביותר. הוא נורא קצר, אבל מעביר את הפואנטה של איך הופכים סיפור קצר ופשוט למרתק, מצחיק ומרגש.
וכמובן, תמשיך להתאמן בכתיבה! שים לב שבכל הסיפורים שלך יש בעיה דומה – יש התחלה וסוף, אבל הסיפור לא מעניין כי אין אמצע. אבל אני בטוחה שאתה תמשיך להתאמן ולכתוב ולהשתפר!

בהצלחה!

17/09/2020 16:26

שלום לך תודה על העצות ואני אשתמש בהם

17/09/2020 16:32

אני מסכימה עם kabuki witch. אני חושבת שאם תמשיך להתאמן אתה תוכל להגיע רחוק!

17/09/2020 17:25

    תודה רבה לך

    17/09/2020 17:53
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך