זה סיפור על ילדה שקוראים לה ליאורה.והיא רואה בתוך המקרר ארוחת בוקר מיוחדת ליום הולדתה השמיני.והיא פיתאום נופלת לארגז הצעצועים שלה ושם מגלה ארץ מיסתורית בשם ארץ זעפניה.ושם רואה מגפיים עם פתק.היא נעלה אותם וחזרה הביתה.והאם של ליאורה מלמדת אותה שהיא מיוחדת בעצמה,ולא ביזכות מגפיים.וכך היא לומדת הרבה.זה סיפור המלמד שלא דברים עושים אותך מיוחד.אלה אתה.

המגפיים הקסומים

08/01/2011 3114 צפיות 2 תגובות
זה סיפור על ילדה שקוראים לה ליאורה.והיא רואה בתוך המקרר ארוחת בוקר מיוחדת ליום הולדתה השמיני.והיא פיתאום נופלת לארגז הצעצועים שלה ושם מגלה ארץ מיסתורית בשם ארץ זעפניה.ושם רואה מגפיים עם פתק.היא נעלה אותם וחזרה הביתה.והאם של ליאורה מלמדת אותה שהיא מיוחדת בעצמה,ולא ביזכות מגפיים.וכך היא לומדת הרבה.זה סיפור המלמד שלא דברים עושים אותך מיוחד.אלה אתה.

בוקר אחד,התעוררה ליאורה.היא הלכה למיטבח,פתחה את המקרר,וראתה:פנקייק עם שמונה קומות וסירופ.מצדדיו הייתה המון קצפת,ולמעלה במרכז,היה נר מנגן.וליאורה חשבה לעצמה:אולי זאת ארוחת בוקר מיוחדת,ליום הולדתי השמיני? והדליקה את הנר,הביעה מישאלה,והנר התחיל לנגן מנגינה ניפלאה!וליאורה חזרה לחדרה,פתחה את ארגז הצעצועים הגדול שלה,וניתקלה בצעצוע הפיל שלה,ונפלה לתוך הארגז.שם,בתוך הארגז,מצאה ליאורה ארץ מיסתורית.ופיתאום ראתה ליאורה שלט שעליו כתוב:ארץ זעפניה.וליאורה אמרה לעצמה בלב:בטח קוראים לארץ הזאת זעפניה כי כולם זועפים שם,כי יש רק מידבר!!!ופיתאום ראתה ליאורה שולחן נמוך ובינוני וחום.ועל השולחן היו זוג מגפיים צהובים גדולים.ובתוך מגף אחד,היה פתק.ליאורה הוציאה את הפתק וקראה בקול רם:המגפיים האלו קסומים.הקסם הוא:שמי שינעל את המגפיים יהיה ילד מיוחד.וליאורה נילהבה כל-כך.ליאורה חלצה את הנעליים שלה ונעלה את המגפיים.מצאה אז ליאורה שלט שמצביע על כזה פתח עגול ציבעוני.ועל השלט כתוב:יציאה מארץ זעפניה.וליאורה ניכנסה לפתח,וחזרה הביתה.ובדיוק אז,אימא של ליאורה חזרה הביתה.וליאורה סיפרה לאימא שלה את כל ההרפתקה שלה.ואימא של ליאורה אמרה לה:לא דברים עושים אותך מיוחדת,אלה את מיוחדת כבר בעצמך.את עושה את עצמך כל-כך מיוחדת.ואימא של ליאורה נתנה לה חיבוק ונשיקה.וליאורה אמרה לעצמה:אני לא צריכה את המגפיים,וזרקה אותם לפח.


תגובות (2)

היי מאיה, זו חברתך הטובה ליאור.
הסיפור מציון והשתמשת באוצר מילים נרחב

23/03/2011 14:07

סיפור לא כזה מובן אבל המסר יפה.

14/04/2011 11:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך