מלי. [:
פרק 3... [:

הרפתקאותיה של… בוגדת. 3: | פרק 3

מלי. [: 30/08/2009 1641 צפיות 6 תגובות
פרק 3... [:

"מלי הבוגדת – מבוקשת!?" הסתכלה מלי מופתעת. "חייבים לברוח מפה!" צעקה מלי ולקחה את גרי בידיה. "היי מטופלת" לפתע נשמע זיוף הקול של אסף. "אסף? מה קרה לקול שלך?" שאלה מבולבלת. "אני קצת מצונן" אילטר אסף. "ומי הילד לידך? לא היית בבית קודם?" שאלה שוב, "זה חבר שפגשתי בדרך קוראים לו ירון. ויצאתי החוצה ולפתע נשבה רוח קרירה והתקררתי" אמר אסף וחייך. "משהו מסריח פה.." אמרה לעצמה. "אה.. ויש לי משהו להגיד לך" אמר אסף שוב. "מה?" שאלה מלי בחוסר סבלנות. "שומרים תיפסו אותה" צרח, והגמל ברח מרוב בהלה. "ידעתי שמשהו מסריח!" צרחה ותיפסה במהירות על עץ קרוב עם גרי. "עכשיו הגמל ברח… והם עושים לנו מצור על העץ" אמרה ביאוש ושניהם תיפסו לעוד ענף.

"רדי משם, יש לי את כל היום. את לא יכולה להישאר שם לנצח!" צרח בחוסר סבלנות השומר שהסיר את התחפושת של אסף. "אין סיכוי!" אמרה וניהנה את ראשה. בנתיים שהשומרים ניסו להוריד את מלי בכוח, גרי רדף אחרי ציפור. "גרי, עזוב את הציפור ועזור לי להימלט!" צרחה וגרי נבהל וכולו היה סמור שיער. "לא התכוונתי, אבל אנחנו במיני מצור" אמרה וליטפה את גרי וסידרה את פוורתו. "יש לי רעיון!" אמרה מלי לעצמה וכיווצה גבות. "גרי, שאני יפלוט האנחה, אתה תשחרר אותי" אמרה מלי וגרי הינהן בראשה."בסדר… אני נכנעת" אמרה וירדה עם גרי מהעץ. השומר קשר אותה בחבל והוביל אותה, גרי הלך אחריה.

כאשר היו קרובים מעט לטירה, מלי נאנחה וגרי קפץ ואכל את החבלים של מלי, ושניהם נימלטו במהירות.
"אני גאון או מה?" אמרה לעצמה והם המשיכו לרוץ במישורים. הם הגיעו לפתח היער האפל, בוא ביקרה לפני מספר ימים. היא שמה לב לדוב אשר ישב בחוסר עונים על האדמה וילל מכאב. "מה קרה לדוב הזה?" שאלה את עצמה והתקרב לדוב שהחזיק את כף ידו באויר. היא שמה לב לקוץ שהיה תקוע במרכז הכפה, והוציא בזהירות, לאחר מכן נפטרה ממנו. הדוב היה אסיר תודה וליקק את מלי. מלי שהבינה את שפת החיות, הבינה שהדוב יכול גם לעשות טובה, והיא ביקשה ממנו להצטרף עליהם זמנית. כך.. מלי גרי רכובים על הדוב התחילו ללכת לעבר השקיעה, עד שלפתע….

ואי סוף סוף סיימתי!
בבקשה תגיבו שאוכל להמשיך (:


תגובות (6)

אהבתי את הרעיון של הבריחה מהעץ.

כ

31/08/2009 16:24

חמוד המשיכי 3>

01/09/2009 20:03

עןד תגובות?

05/09/2009 11:12

הצלחת לבלבל אותנו כהוגן…..פרק 1 ופרק 2 הם אותו הדבר…הפרק השלישי בכלל לא מובן…אני כל הזמן חיפשתי את האישה הבוגדת לא מצאתי.
אני מציע לך לקראו את הסיפור על האישה הבוגדת שכתבתי שם תמצאי את האישה הבוגדת האמתית.

נמרדי יוסף

21/11/2009 14:28

כניראה בטעות שמתי את הפרק הראשון בפרק השני.
ואני קוראת אותו עכשיו (: .

02/12/2009 13:43

מי זאת מלי?

07/08/2020 19:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך