סיפורי הדרור
הסיפור נוצר כאשר אני ואחייני היקרים חיכינו לקינוח ביום הולדתו של אחי ולא הצלחנו להבין למה הוא מתעכב עד שמצענו את הסיבה רציתי לדעת האם שווה להמשיך האם הוא כתוב בשפה וסגנון שמעניין ילדים

ירושוקואים

סיפורי הדרור 01/12/2014 1801 צפיות אין תגובות
הסיפור נוצר כאשר אני ואחייני היקרים חיכינו לקינוח ביום הולדתו של אחי ולא הצלחנו להבין למה הוא מתעכב עד שמצענו את הסיבה רציתי לדעת האם שווה להמשיך האם הוא כתוב בשפה וסגנון שמעניין ילדים

ירושקואים
לפני שאני מגלה לכם את מה שגיליתי לפני כמה ימים , אני חייבת לבקש מכם , לא לדרוש מכם שלא תגלו לאף אחד את מה שאני הולכת לספר, בייחוד לא למבוגרים הם לא יבינו ועוד עלולים לקלקל את הכל . הם לא יעשו את זה בכוונה הם לא יכולים להתאפק לפעמים .
יש ירושקואים מתחת לעיר , באמת יש ראיתי אותם !. זה קרה ביום שבו לקחתי את האחיינים לחוף הים בירושלים . כן אם לא ידעתם יש בירושלים חוף ים , נכון אין ים אבל חוף ים יש ככה זה פה . אז לקחנו כפות דליים וכל מה שצריך לבילויי בחוף הים והתחלנו לבנות את הטירה הגדולה ביותר בחוף כאשר מגדל השמירה היה כמעט מוכן , מעין אמר לי שחסר משהו למגדל השמירה ושהוא הולך לחפש פתרון. אני ויער נשארנו לבנות את החפיר המגן על הטירה ומילאנו אותו בכרישים(טוב הם היו בלוטים אבל החלטנו שאלה כרישים) פתאום ראינו את מעין רץ לקראתנו "ראיתי עכשיו משהו ממש מוזר ,ממש ממש מוזר" הוא תפס את יער בזרוע והתחיל לרוץ לכיוון הקרון הנטוש " לא תאמינו מה ראיתי " "נו מה כבר ראית? " צחקתי מה ראית ענק ורוד?" " לא, גמד ירוק, מאחורי הקרון" מעין ויער רצו לעבר הקרון ואני מחוסר ברירה הצטרפתי אליהם .
הקרון הנטוש עמד בקצה המרוחק של חוף הים, הוא היה בצבע חום מתקלף המדרגות שלו היו שבורות וכל החלונות היו חסרים , חששתי להיכנס אבל מעין ויער נכנסו לקרון ורצו עד סופו "ראיתי אותו נכנס דרך פה , הייתה פה דלת סודית לפני רגע " ולפני שמעין הספיק לסיים את דבריו שמענו צעדים בתוך הקרון , באותו רגע החלטנו להתחבא בתא הקטן שבקרון התא הישן של הכרטיסן , להפתעתנו ראינו מלצר מהמסעדה השכנה נכנס ממלמל לעצמו " לעזאזל, תמיד שולחים אותי, נימאס לי" והוא ניגש יש לנקודה שממנה עלה הגמד שמעין ראה .
"לומי לומי לולו" ברגע שהמלצר אמר את זה נפתחה דלת ברצפת הקרון וגמד ירוק לבוש חולה צהובה ומכנסיים חומים יצא מה דלת "מה , מה עכשיו ?" הגמד סידר את המגבעת הכחולה לראשון והסתכל במבט עצבני על המלצר שנראה כאילו הוא רוצה לברוח "אני צריך עוד עוגת שוקולד, סליחה בעצם שתי עוגות " הגמד סימן למלצר לבוא אחריו ושניהם נעלמו בפתח ברצפה ואחרי שנייה נעלמה גם הדלת .
" אמרתי לכם" מעיין קפץ ונעמד ליד איפה שהייתה הדלת לפני רגע מנסה לראות לאן נעלמה . "אנחנו חייבים לראות מה יש שם" "יש שם גמדי שוקולד" אמר יער "יש שם ירושוקאים , ואנחנו חייבים ללכת לפגוש אותם" הוא אמר בעיניים מבריקות . ולפני שאני או מעין הצלחנו להגיד משהו הוא אמר "לומילומילולו" והדלת נ שוב והפעם בפתח הייתה גמדית חייכנית וירוקה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך