שלום לכולם, אני בת 10 וכותבת סיפורים לילדים כבר כמה שנים.
כתבתי את "פגשתי מכשפה" כשהייתי בת 7.
מקווה שתהנו.

פגשתי מכשפה

09/10/2012 5578 צפיות אין תגובות
שלום לכולם, אני בת 10 וכותבת סיפורים לילדים כבר כמה שנים.
כתבתי את "פגשתי מכשפה" כשהייתי בת 7.
מקווה שתהנו.

"פגשתי מכשפה" מאת: מישל עמרם.

פעם פגשתי מכשפה והיא הייתה משונה מאוד. היא רכבה על מטאטא חום וישן, הייתה לה בלוטת שומן ירוקה על האף והיא הייתה קצת שמנה. היה למכשפה צחוק משונה מאוד והיא לבשה שמלה סגולה, אדומה קרועה. השיניים שלה היו צהובות וחלק מהן שחורות. היא אמרה שקוראים לה צ'פצ'ולה. המכשפה גרה בבקתה בקצה היער ויש לה סיר ענקי. חבריה הטובים ביותר הם: ינשוף, עטלף וסנאי.
שאלתי אותה: "האם למטאטא שלך יכול להיגמר הכוח הקסום?"
והיא ענתה לי כך: "פשושון קטן, בטח. כל כמה שנים אני צריכה לקנות מטאטא חדש". והיא ציחקקה בקול משונה.
כשהלכה, רציתי לעקוב אחריה ורצתי בעקבות האבקה הקסומה של המטאטא. רצתי ורצתי עד שלבסוף הגעתי לביתה של המכשפה והיא אמרה לי: "אני רואה שאתה ילד סקרן מאוד!"
ועניתי לה: "נכון".
אחר כך ביקשתי קצת בהיסוס להישאר איתה למשך היום ולחקור אותה.
והיא ענתה: "כן, בטח, אני אוהבת ילדים סקרנים".
נכנסתי קצת מפוחד, אבל נרגש מאוד. ראיתי שיש לה שני עכבישים תלויים על חוטים דקים ודקים ממש. ראיתי שיש לה במורד המדרגות שני שדונים, שמונה עשרה פיות, תשע עשרה חדי קרן ואחד יחיד והגדול מכולם גמד שמש. גמד השמש הוא הגמד השולט על מזג האוויר.
בחדר השינה של צ'פצ'ולה אלף מאה חדרים, אגיד רק ארבעה מהם: שירותים, חדר ניסויים, בחדר השלישי צ'פצ'ולה מחזיקה חרקים מיובשים, וברביעי יש ניחוח שושנים (יכולים כולם לדעת שזה חדר הניחוחות…)
היא הגישה לי אוכל מוזר וראיתי שעל הספה הכחולה שלה יש חתולים קטנים ושחורים. הייתה לה מראת קסמים שמי שקצת שמנמן רואה את עצמו רזה וזה משפר את מצב הרוח.
על שולחן גדול יש לצ'פצ'ולה המון שיקויים ומשקאות מכושפים. (נגיד אתה שותה שיקוי בצבע אדום עם ציורים של דובונים יהיה לך אותו צבע שיער…)
נהיה ערב ומאוחר, חזרתי לביתי שמח ומאושר. רצתי במהרה לספר להורי על ההרפתקה ומאז כל יום שישי אני ומשפחתי הולכים לבקר את המכשפה.
אני וצ'פצ'ולה הפכנו לחברים הכי טובים בעולם.
הסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך