באש ובמים- הקדמה הרשמה

21/04/2020 664 צפיות 7 תגובות

הלכתי ברחוב. הייתי בצורת האדם שלי. הסתכלתי בשני הצדדים כדי לבדוק שאף אחד לא מסתכל עלי ואז פתחתי את היד, הייתה שם להבה מנצנצת. מהר מאוד הופיעו שם הפנים שלה, אמרתי "שלום", אני הייתי קצת מתוח. היא השיבה לי "שלום, יש משהו חדש בנוגע לטרקר?". השבתי לה "הוא מחפש מגויסים חדשים בנוגע למשימה שלו ואנחנו צריכים לעצור אותו". היא השיבה לי: "אנחנו צריכים ארבעה מגויסים, אני אגייס אלף אחד ובן אדם אחד ואתה תגייס שד אחד ודרקון אחד" היא אמרה לי. "תשנה צורה ותבוא לכאן". הפעם הייתי בטוח מדי בעצמי, שיניתי צורה לדרקון ועפתי משם בלי לראות את מי שעוקב אחריי בין הצללים.

מסמך תעודת הזהות של המגויס
מגויס:
שם:
גזע ומגדר:
מראה חיצוני:
אופי:
יכולות:
כלי נשק:
אחר:


תגובות (7)

שם: לוקטר
גזע: שד זכר
מראה חיצוני: (צורת אדם): איש גבוה, שער שחור, לובש בגדי הסוואה, נועל נעלי ספורט, עיניים כחולות. (צורת שד): איש שחור בלי רגליים למטה יש לו מין ערפל שחור, מחזיק חרמש שחור שיכול להפוך לכל כלי נשק קר.
אופי: הומור שחור, עוזר לחבריו, נועז, קשה להשיג את אמונו.
יכולות: לעוף, לירות כדור אנרגיה אפלה, להסתוות בצללים.
כלי נשק: חרמש שחור שיכול להפוך לכל כלי נשק קר.
תעשה איזה שינויים שבא לך.

21/04/2020 11:44

תודה לך. (אגב, אפשר גם לקרוא לך בשם האמיתי שלך?)

21/04/2020 12:42

שם: דרק.
גזע: דרקון.
מראה: ילד נמוך ובעל שער חום מאוד כהה שנראה שחור ורק באור השמש רואים שהוא חום, לובש קפוצון ירוק בהיר, מכנסיים כחולות ארוכות ונעלי ספורט.
אופי: חכם מאוד, קצת פחדן, עליז ובעל אינסטינקטים מחודדים.
יכולות: לא שולט בכוחותיו החזקים ביותר (בהתחלה לא מפגין כוחות אבל מפעם לפעם פרץ מהם מופיע והוא לומד לשלוט בהם.) ביניהם: קיר ריק (פשוט קיר עצום של ריק שרק הוא רואה ויכול להיכנס אליו ובעזרתו לעבור דרך קירות.) שליטה מוחית והחדרת מחשבות, קרן אופל ו/או אור ועוד.
כלי נשק: חרב הדרקון (בעלת יכולות רבות) שנוצרת מכוחותיו.
אחר: מגה דרגון (דבר נדיר וחזק ביותר.)
אתה יכול לשנות הכל חוץ מהכוחות וזה שהם חזקים וקשה לו לשלוט בנם בהתחלה.

10/10/2020 13:49

הוא מגה דרקון

11/10/2020 08:01

שם: ליה
גזע: אלפית
מראה: גבוהה ומהירה, בעלת עור בהיר ואוזניים מחודדות, לובשת בגדים ירוקים כמו עלים.
אופי: נחמדה, בעלת חוש הומור מאוד מאוד מאוד שמיש, אופטימית.
יכולות: חזקה ומהירה, מצטיינת בקסמי טבע וגם ביסודות (אש, מים, אוויר, אדמה)
נשק: שני פגיונות קלים וחזקים, קשת.

11/10/2020 08:10

    שם: פיקסי
    זה תיקון

    11/10/2020 09:36

שם: ליה
גזע: בת אדם
מראה: בגדים צמודים, עיניים כחולות, שיער חום ארוך, קצת נמוכה.
אופי: נחמדה, אוהבת לעזור.
יכולות: בעלת מומחיות רבה בקסמי אדמה ומים וגם די טובה בקסמי אש.
נשק: חרב.

11/10/2020 09:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך