מחבר סיפורים נהדרים
אני לקחתי את הסיפור "החתול במגפיים" ושניתי את הסיפור: הוספתי דמיות, הורדתי דמיות ועוד רבות...מקווה שאהבתם את האגדה.

החתול הגיבור

אני לקחתי את הסיפור "החתול במגפיים" ושניתי את הסיפור: הוספתי דמיות, הורדתי דמיות ועוד רבות...מקווה שאהבתם את האגדה.

היה היה בארץ רחוקה כפר קטן ומיוחד. בו היה חתול שמגן עליו מפניי איובים וגם שומר על צדק. הוא גיבור, טוב לב ומדהים שתמיד מוכן להגן על כפריו. בביתו הוא תמיד מחכה לפעמון החירום שמודיע אותו אם משהו לא בסדר. הוא נעל מגפיים כמו החתול במגפיים אבל הוא היה יותר מיוחד
ממנו. אין יום שלא קורה משהו מיוחד אז הוא חייב להתכונן ולצפות לכל דבר.
האגדה מספרת שביום בהיר הוא יצא לעזור לחברו לקטוף תפוחים בשביל פאי התפוחים שהוא רוצה להכין. החתול הגיבור ממש טוב בלטפס על עצים והוא השתמש בכישרון הזה כדי לטפס על עץ התפוחים ולקטוף תפוחים. הכול היה רגוע ושלב אבל עדיין החתול הגיבור לקח את חרבו למקרה שמשהו רע יקרה.
בלבו של יער האפל התחבאו שודדים הנקראים החתולים השחורים והם תכננו להשתלט על הכפר
ולשדוד את כל מה שהשווה ערך מהכפר!הם הטילו כישוף על דרקון שיעשה את מה שהם אומרים.
הם הכריחו את הדרקון לתקוף את הכפר וראש העיר יהיה חייב לתת את השליטה על הכפר להם.
הם הזהירו אותו מפניי החתול הגיבור שינסה להגן על הכפר מפניך.
הדרקון עשה את מה שהם בקשו ותקף את הכפר באש. ראש העיר ראה אותו שורף את הבתים וצלצל בפעמון החירום. החתול שמע את הפעמון ובא להציל את הכפר מהדרקון. לחתולים השחורים היו אבן שלוחצים עליו הדרקון מתחזק. הם לחצו על האבן והדרקון התחזק עד שכמעט בלתי אפשרי לשלוט בו.
החתול הגיבור שלף את חרבו ונלחם בדרקון אבל הדרקון ירק אש עליו. הוא השתמש בחרב כדי להגן על עצמו מפניי האש אבל האש ריתכה והרסה את החרב שלו והוא היה חשוף. הדרקון ירק אש עוד פעם אל החתול. החתול קיבל כוויה כבר מהאש וברח ממנו.
החתול הגיבור התחבא מן הדרקון ושהוא התחבא הוא ראה את החתולים השחורים לוחצים על האבן והדרקון התחזק. הוא חשב שאם ישבור את האבן הדרקון ירגע. הוא קפץ ממחבאו ותפס את האבן. הוא ניסה לשבור אותו אבל זה רק גרם לדרקון להתחזק עוד יותר וגם הזיק ליד של החתול הגיבור. אם היה לו את החרב הוא היה יכול לשבור את האבן בקלות אז הוא זרק את האבן על אבן אחרת שקשה כמו החרב שלו.
האבן נשברה והדרקון הפסיק לתקוף את הכפר. הדרקון כעס על החתולים השחורים שהטילו עליו כישוף ותקף אותם. החתול הגיבור בקש מהדרקון לא לשרוף את החתולים אלה לקחת אותם לכלא הכפר ולכלוא אותם שם. כל תושבי הכפר חגגו לכבוד הצלת הכפר מהדרקון ואכלו את פאי התפוחים שהכינו החתול הגיבור וחברו. הדרקון רצה לאכול את הפאי אז החתול נתן חלק מהפאי שלו אל הדרקון והוא אכל. הכל היה בסדר: החתולים השחורים כלואים, הדרקון רגוע וכולנו אוכלים פאי.


תגובות (2)

ממש חמודדד!!
נייס!!

24/07/2016 15:59

אהבתי, ממש מגניב, תמשיך להעלות סיפורים

01/04/2017 21:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך