זה מוקדש לכל מי שקורא (אם יש קורא)
מקווה שהיצלחתי לעניין מישהו!

מחנה קייץ – פרק 5 אבן הארלין

25/12/2011 885 צפיות 7 תגובות
זה מוקדש לכל מי שקורא (אם יש קורא)
מקווה שהיצלחתי לעניין מישהו!

אותו הרגע היה הרגע הכי מוזר בחיי. אני ראיתי דרקון, ולא האמנתי למה שאני רואה (כצפוי) . חשבתי שאולי אני הוזה, אבל בדקתי אם כולם רואים את מה שאני רואה, והם ראו והיו המומים בידיוק כמוני.
"אין מצב" לחשתי אל טרייסי. "הוצאת לי את המילים מהפה.." השיבה לי. ואים חשבתי שהרגע הזה היה הרגע הכי מוזר, אז זה ממש לא. פיתאום קליסוס וקורי קפצו לפניינו והיתייצבו מול הדרקון. "מה אתה רוצה" שאלה קורי בנחישות שלא ראיתי שהייתה בה מקודם. וקליסוס הוסיפה "אין לך מה לעשות כאן, תחזור למקום שמימנו באת" וכבר ראיתי את החרב שלה בידה. "את שואלת מה אני רוצה?" אמר הדרקון, "בתור התחלה את רבע הארלין הראשון, אחר כך את השני כמובן" הוסיף. "ולמה אתה חושב שניתן לך אותה?" שאלה קורי וזינקה לעברו עם החרב שראיתי אתמול.

כולם כבר ברחו ורק אני , טרייסי קליסוס וקורי נישארנו מול הדרקון, אפילו שלו תקף כולם ברחו. "מה זה הרבע הריאשון של הארלין?" שאלתי, "אין לי מושג". אמרה טרייסי שלא זזה מילימטר מאיפה שעמדה קודם. אולי זה מוזר (וזה כן) אני וטרייסי לא פחדנו מהדרקון, אפילו לא קצת. היסתכלתי על היד שלי, והייתה שם חרב. חרב אמיתית. לא מפלסטיק אלה מברזל , והיתפלאתי איך זה לא כבד לי. היסתכלתי על טרייסי וראיתי שגם היא החזיקה חרב. קליסוס היסתכלה עלנו במבט הכי מופתע שראיתי בחיים שלי. ואמרה לקורי "תיראי, אני חושבת שאלה הן." וקורי הינהנה. "אנחנו מה?" שאלתי בניסיון להבין מה בידיוק קורה כאן. "אתם החלקים האחרים של הארלין". השיבה קורי.


תגובות (7)

ממשיכה גם אם אין תגובות אבל מאוד אשמח אם יהיו :)

27/12/2011 02:20

תמשיכי!
אני מאוד מעריכה את הנחישות שלך.. כשאני רק התחלתי לכתוב פה גם לא היו הרבה תגובות, אבל העיקר שיש לך סיפור יפה,וזה מה שחשוב! ותאמיני לי- יהיו לך המון תגובות בסוף. הכתיבה שלך הולכת ומשתפרת. D:
אורי, ה-כותבת

28/12/2011 02:02

ת….ת… תודה רבה!!!!!!!!! אין לך מושג כמה אני שמחה!

29/12/2011 09:30

מסכימה עם תגובתה של ה- כותבת, אל תתחשבי כלל וכלל בתגובות העיקר תהיי שלמה עם הסיפור שאת כותבת וזה החשוב ביותר. אתן לך דוגמא קטנה אני פרסמתם כבר למעלה מ-850 סיפורים והתגובות כמעט לכל סיפור וסיפור היו דלילות ביותר אך ההנאה שלי לא נפגמה כי כתבתי סיפורים ואלה לא נועדו לתגובות, אך אם מישהו מצא לנכון להגיב בכייף
הסיפור שאת כתבת הוא פשוט נפלא תמשיכי דחוף ממני בקי ♥♥♥

29/12/2011 09:46

ממש יפה באמת ! אני מסכימה עם הכותבת , תמשיכי בשביל עצמך , לא בשביל התגובות של האחרים ! יש משהו ממש קטן שהפריע לי – כשאת כותבת סוגריים בסיפור זה נראה קצת חובבני , אין לך סיבה לשים שם סוגרייים פשוט תוציאי אותם … ורק שתידעי שגם אני הייתי כותבת מילים בתוך סוגריים ושזה לא כל כך נורא …
חוץ מזה הכל היה מעולה ! תמשיכי כך
-מאיה-

29/12/2011 09:48

תודה ! רבה!

29/12/2011 12:42

הולכת לקרוא את ההמשך..

21/10/2012 11:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך