מקווה שכלללללל מי שקרא אהב!!
אם מישהו קרא :)

מחנה קייץ – פרק 7 קצר וקולע

03/01/2012 968 צפיות 5 תגובות
מקווה שכלללללל מי שקרא אהב!!
אם מישהו קרא :)

כולנו ניכנסנו לצריף, יחד עם קלברס והתיישבנו על המיטה שלי. "טוב, אז אתם בטוחות שאתם רוצות הסברים? אתם יכולות להיתחרט אתן יודעות.." אמרה קלברס. הבטתי בטרייסי ושתיינו נענענו את ראשינו לשלילה.
"אז… למי לתת את הכבוד להסביר להן? אה.. וזה ששאלתי זה אומר שאני לא מסבירה" אמרה קליסוס.
"ניראה לי שקלברס תישמח להסביר" השיבה קורי. "טוב אז אני אסביר" אמרה קלברס ונעצה מבט בקורי,
" אנחנו חלק מאבן, שקוראים לה ארלין, והאבן בשלמותה יכולה לתת חיי נצח, אבל כהיא בניפרד היא הופכת לחרב" אמרה והושיטה את ידה לכיווננו, ואיך שהוא, אין לי מושג איך, הופיעה בידה חרב.
"קול! איך עשית את זה?" שאלה טרייסי, "גם את יכולה לעשות את זה, אבל עכשיו, אל תפריעי לי, טוב… בתוך כל אחת מאיתנו יש חלק מהאבן הזו, וכניראה שהדרקון מאוד רוצה אותה, כי אם לא הוא לא היה מיתגלה אלינו." המשיכה קלברס. "טוב, אלה בעצם ההסברים שאנחנו חייבות לכן, אבל עד שניראה את הדרקון, ואני אשמח אם לא אראה אותו שוב, לא מדברים על זה."
"יש לי עוד שאלה" אמרתי, "מאפה את הגעת?" שאלתי והיסתכלתי על קלברס. "אני הבת של מנהל המחנה כמובן". ענתה לי. "ומה אם כל האנשים שברחו מתי שהדרקון הגיע?" שאלה טרייסי. "שיט!" אמרה קליסוס וכולנו רצנו מהצריף, "אבל… רגע זה לא הגיוני!" אמרתי בעוד כולנו מיסתכלים על כל הילדים האחרים שבמחנה, אם המדריכים שלהם, אוכלים ארוחת צהריים.
"כנירה הדרקון גרם להם לישכוח את זה, מזלם". אמרה קלברס. "טוב אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני מתה מרעב" אמרתי ורצתי אל חדר האוכל , וכולם אחרי.


תגובות (5)

מישהו קרא?
אם לא אז לא נורא :)
ומי שקרא ומיתעצל להגיב:
שיגיב@!!!@

05/01/2012 09:10

יעלי זה סיפור נפלא אז התגובות לדעתי לא מעניינות אותך תמשיך ותהני מיצירותייך כי את פשוט כותבת 10הממם. סופ"ש נפלא שיהיה לך ומצפה להמשך בתודה רבה בקי ♥♥♥

05/01/2012 09:52

תודה רבה בקי :)
איזה כייף לי שאת קוראת לי יעלי חחחחח

09/01/2012 11:02

יעלי המתוקה אני מרגישה כלפייך רגש מיוחד את נערה מדהימה כותבת בצורה בוגרת וכייף לקרוא את יצירותייך, אני מציעה לך שתמשיכי לכתוב כמובן על זה אין עוררין אך לשלב זאת עם הלימודים להשתדל להצליח בלימודים זה מאד מאד מאד חשוב לחיים , תאמיני לי מתוקה אני אומרת זאת באחריות ☺☺☺☺☺ כל טוב וערב נפלא והסיפור הוא מקסיםםםםםםםםםםםםםםםםםם♥♥♥♥

09/01/2012 11:15

מסכימה עם בקי כפול מאה!!!
תמשיכי!!!

21/10/2012 11:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך