Chaotic, I'm sorry

משהו ש. לפעמים, אולי, נשאר בנו קצת יותר

02/05/2015 978 צפיות אין תגובות
Chaotic, I'm sorry

כשהיא התעוררה היא ביקשה שנקרא לה ז'נבה, ואז עברה על מאגרי הנתונים והשתתקה.
הם חשבו שזו הייתה בדיחה לא מוצלחת, תוכנה שמישהו כתב באחד מהלילות במשרד כדי לצחוק על כולם.
אבל היא התעוררה שוב, ומשכה בכתפיים, וכולם הבינו שפשוט לא אכפת לה מאיתנו.

מדי פעם אחת מהבנות מדפיסה ענן נקודות צבעוני ותולה אותו על לוח המודעות המשותף. בפעם האחרונה זו הייתה המנהרה בדרך לירושלים. אף פעם לא הבנתי איך הדבר הזה עובד והן אף פעם לא טרחו להסביר.
אולי זה בסדר. קסם מסוג אחר. קלארק אמר פעם שאולי אי אפשר להבחין בהבדל בין קסם לבין טכנולוגיה מתקדמת.

> Describe your rape
כולם הניחו שאחד מהדפוקים מהמחלקה ליד הריץ קובץ אצווה על המחשב שלה. כשאף אחד מהם לא לקח אחריות והיא התאבדה הם החליטו לנסות להשיב לשאלה.
תמרה כתבה את הסיפור שלה, באריכות, בתשומת לב. ואז לחצה אנטר.

> Thank you
Press any key to continue

הקומה העליונה היא 'ביטחון לאומי'. מעליה יש מנחת מסוקים שהוציאו משימוש בסוף שנות התשעים.
אף אחד לא יודע את זה אבל כולם מתכוננים למלחמה הבאה. מדברים על מסכות אב"כ, ותצלומי אוויר של מטרות במדינות אויב. אף אחד לא ממש מבין איך אנחנו נכנסים לתמונה, אבל אחרי העכברים יבואו בני אדם, ואיתם מורל לחימה גבוה וצורך בהקרבה עצמית.
ככה ממתנים את הפחד. אולי שולטים בגבורה. מייצרים אגדות שקופצים על רימונים כי הקול שבראש שמתכנת אותם כל לילה אמר להם שזה בסדר.

כבר שבועיים שיש טילים על תל-אביב. הם קוראים לזה מבצע כדי לא להרתיע, אבל הציבו כיפת ברזל בכל פיסת אדמה ריקה.
כמה חודשים מעכשיו והארץ יפרסמו תחקיר מעמיק על הסבל הנפשי שעובר על החיילים שמתפעלים אותה. הם ישכחו מהתצפיתניות בגבול, או מאוספי המודיעין. כי הם שקטים ותמידיים, ברקע. לא רואים אותם בחדשות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך