https://www.youtube.com/watch?v=Y7lmAc3LKWM

פאף וג'קי (נכתב בהשראת השיר "Puff the Magic Dragon")

31/10/2017 1164 צפיות אין תגובות
https://www.youtube.com/watch?v=Y7lmAc3LKWM

"פאף, בוא נצא לסיבוב" אמר ג'קי לפאף הדרקון שרבץ ירוק וענק על הריצפה
"בסדר, עלה"
ג'קי התיישב על זנבו של פאף שהמריא…."אייייי- הא!!!!" שאג ג'קי בגיל.
פאף עף לסיבוב מעל האוקיינוס, אוניית פיראטים שחלפה תחתיהם הרכינה את דגלה במעין הצדעה.
ג'קי בן ה6 ופאף דרקון הקסם היו חברים שנתיים. חלקו חוויות של ג'קי מהגן ובית הספר וסיפורים של פאף על מסעותיו בעולם ולא משנה כמה ניסה, ג'קי לא ממש הצליח להבין מה גילו…('ג'קי, בחייך, אני בן 923… מה כל כך קשה?')…….
ג'קי התגורר כמובן עם הוריו ופאף בארץ הונה-לי הקסומה שלמעשה היתה עליית גג מאובקת שדרך קבע התגלגלו בה ניירות ישנים וקורי עכביש בפינות בבית נטוש שעצים עבותים הסתירו אותו, סמוך לביתו של ג'קי. הוריו לא ידעו על הקשר בינו לחברו המוזר פאף, הדרקון.
ג'קי ביקר את פאף לפחות פעמיים בשבוע. הוא נהג להביא לו את המאכל האהוב עליו- כריך חמאת בוטנים מוקף פלחי עגבניות טריים על אותה צלחת לבנה עם שולי הזהב ופאף טרף בתיאבון. לעתים נשאר ג'קי שעות שם עד שעפעפיו כבדו והוא פיהק שוב ושוב…פאף היה מדגדג אותו בזנבו ('בחייך, תמחא כפיים או משהו') ומזרז אותו ללכת הביתה.
ג'קי אהב את פאף שהחזיר לו אהבה.
סוזן למדה עם ג'קי בכיתה א', ילדה גרומה, ממושקפת ומנומשת, שנמנעה מלהסתכל בעיני מי שדיברה איתם ותכופות השפילה את מבטה לריצפה. מדברת בשקט, כמעט בלחש. היתה לה הרגשה שג'קי מצא חבר והסקרנות כרסמה… וגם קנאה. יום אחד עקבה אחריו …..ג'קי נדהם כשפתחה את הדלת.
"סוזן, מה את עושה כאן"? הרים קולו כמעט לצעקה. פאף ההמום חבט בזנבו בריצפה, כמה קשקשים ירוקים נשרו והתפזרו….('נו… מי זו?')
"הייתי סקרנית לאן אתה הולך…" אמרה כשמבטה כבוש ברצפה…"חשבתי אולי למצוא חברים, אתה יודע בכיתה אני לא הכי…מה זה הדבר הירוק הזה?"
"חבר שלי, לא עניינך" אמר ג'קי מוטרד. הוא לא רצה שידעו על חברו הדרקון, פן יחשב משוגע.
"אני יכולה להיות חברה שלך, דרקון? זה מה שאתה, נכון"?
"אאאההה…..כן, אני דרקון.. אבל לא יודע…לא ממש מחפש חברים כרגע חוץ מג'קי…('take a long walk on a short pier')
"אז למה ג'קי כן"?
"ככה בא לי" אמר פאף, נוהם כשעשן מסתלסל מנחיריו וחובט בזנבו בקרקע… ('ארררר………..')
עיניה של סוזן הצטעפו…מה בסך הכל רצתה? כמה חברים.
"טוב, אני לא רוצה שתהיה חבר שלי בכוח, גם לא ג'קי" אמרה סוזן כשלחלוחית בעיניה וקולה חנוק.
"נו בסדר…('גודאמיט')….נהיה חברים" אמר פאף טוב הלב שהתקשה לראות את הילדה כך. ג'קי הביט בסיטואציה בזעף (' מה את נדחפת'?) ותחושת אי נוחות על מה שנתפס כאיום על מעמדו כחברו של פאף והיחיד שידע על קיומו.

בשבועות הראשונים ניסתה סוזן להתחבב על פאף בסיפורים משעשעים וממתקים ולאט הוא שינה את יחסו אליה. ג'קי התחיל להרגיש קצת מיותר…אבל חברותו עם פאף עמדה במבחן. בבית הספר לא חש בנוח בחברת הג'ינג'ית השחיפית האבו-ארבע, וכעת גילה ילדה נחמדה ואפילו משעשעת. לאחר העויינות הראשונית מצד ג'קי לסוזן היו שלושתם לחברים טובים ומצאו לעצמם שם –" פאף והחבר'ה".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך