מחבר סיפורים נהדרים
אז כך נגמר הפרק - במות הגור הצעיר ובגדילת הגור הבכור. נקווה שאהבתם את הפרק ונראה מה יקרה בפרק הבא.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 2 – נלה הנמרה

אז כך נגמר הפרק - במות הגור הצעיר ובגדילת הגור הבכור. נקווה שאהבתם את הפרק ונראה מה יקרה בפרק הבא.

בשולי הממלכה יש את גבעת הנמרים. בה חיה הנמרה נלה ושני צאצאיה הקטנים בחיים עם קשיים רבים. בשביל שצאצאיה ישרדו יש לה להתאמץ ולהתמיד.
העונה היבשה עתה וחיי הנמרה קשים בהרבה. היא יצאה לחפש טרף והתרחקה מביתה – גבעת הנמרים. טרם יצאה החביאה את צאצאיה בתוך מערה צרה ועמוקה בשביל שיריבים לא ימצאם.
היא נסוואה בעשב הרם ומצאה איילה משוטטת לה בערבות. היא התגנבה מאחוריה ועמדה לפעול. אך לפתע גלתה עוד נמרה בעשב – היא מונה הנמרה יריבתה אשר חיה בעץ האשל בקרבת גבעת הנמרים.
היא הייתה מודעת שבמצב כזה היא עלולה לאבד את טרפה ולפיכך נחשפה ורצה לעבר טרפה אך האיילה ברחה ככל יכולתה אך לעבר מונה הנמרה אשר קפצה עליה והכניעה. "נכשלת" אמרה מונה לנלה בפנים שמחות ושובבות.
השמש שקעה והיא הייתה צריכה לחזור לגבעתה. הגורים הקטנים שמחו למראה אמם וצעקו:"חזרת, חזרת!". לצערתם היא חזרה ללא שום טרף. זה מצב לא טוב – ללא בשר היא לא יכולה לייצר חלב לקטנים ולפיכך הגורים עלולים לגווע מרעב!
יש לה צורך למחרת בבוקר לצאת מוקדם ולחפש טרף ומהר אך קודם היא הלכה לישון עם צאצאיה המסכנים. בלילה קול יללות העיר את הגורים שהעירו את אמם במהירות. "מי עושה זאת?!" הגור הצעיר מבין הגורים שאל את אמו ואמו ענתה:"מזהה, אלה להקת צבועים. יש להסתרינו!".
היא לקחה במהירות ענפים וכיסתה את המערה. הצבועים עברו זה אחר זה בסמוך למערה ולמזלם אף אחד לא גילה את המערה. "הם מסוכנים מאוד – כמעט כמו הצבא של מקדדראשה! עתה תחזרו לישון" אמרה נלה לגוריה ונרדמה.
למחרת יצאה נלה בעת הגורים עדיין ישנים ותרה אחר טרף. היא מצאה ציפורי פנינות משוטטות – "זה מה שיש" סברה נלה ועמדה לתפוסם. פתאום היא שמעה את גוריה מזעיקים אותה:"הצילו, הצילו, מונה פה".
היא הגיעה וראתה את מונה רודפת אחר גוריה, שאגה והפילה מהגבעה. היא ברחה לעץ האשל שלה אך עוד טרף ברח לה והגורים כבר רעבים מאוד. אחר שעה של מנוחה נתגלו להקת אריות בסמוך לגבעה – הלהקה של סקקמה, שרת הצבא של מקדדראשה ממלא את שטח הגבעה ולפיכך נלה לא יכולה לצוד באזור בגללם.
היא תצטרך להתרחק מאזור הגבעה – מגוריה בשביל למצוא טרף ולפיכך נפרדה מגוריה:"אני אחזור אז אל תדאגו. אביא טרף ואניק אתכם". היא הסתירם בשיח – במקום בטוח יותר מאחר שאם מונה מצאה אותם במערה אז מערה זו אינה מקום טוב להחביא בה גורים.
היא התרחקה מהגבעה וזחלה בעשב הגבוה בשביל שהלהקה אינו יגלתה. היא הייתה כסוכנת חשאי – אף אחד לא גילה אותה או חשד שהיא נמצאת באזור! היא התרחקה מהלהקה ומהגבעה שבה גוריה כבר מתגעגעים אליה ויצאה לחפש טרף.
בינתיים הגורים משתעממים ומנסים להעביר את הזמן. "הם מתרחקים, בוא נשחק תופסת" אמר הגור הבכור והגור השני הסכים בחיוך ורדף אחריו. הם לא היו מודעים לכך שהם מסכנים את עצמם – הם במשחקם משכו תשומת לב רבה ויכלו לגלותם!
אך בינתיים לחזור לנלה. היא הגיעה לקניון והתגנבה בניסיון למצוא טרף. היא תכננה להגיע לאזור הביצות השופע טרף ולתפוס טרף אך בזהירות מאחר שמקום זה הוא מקום משכנו של המלך – מקדדראשה.
היא הגיעה למבוי סתום וציפיותיה להגיע לביצה התרסקו, הרי היא אינה מכירה כל כך את האזור המרוחק מגבעת הנמרים. היא חזרה מאוכזבת מהקניון אך היא גלתה שני איילים מדברים.
"איפה אזור הביצות, שכחתי?" שאל האייל הראשון והאייל האחר ענה:"אולי תגיע אליו דרך הקניון?" והאייל הראשון הסכים לדבריו אך נלה ידעה שהוא טועה – הקניון הוא דרך ללא מוצא.
האייל הראשון התחיל לחצות את הקניון ונלה אחריו. היא תקפו והאייל ברח. אל לפתאום עיניו המשתאות גלתו את נלה עוצרת מסיבה לא ברורה.
הוא שמח בגלל שיצא מכלל סכנה אך הגיע למבוי הסתום. נלה חזרה לטווח עיניו ותפסה את האייל הנבוך והמסכן. היא שמחה – סוף סוף תפסה טרף גדול ומהרה לגוריה.
בינתיים סקממה שמעה רעש:"אתם שמעתם משהו?" שאלה סקקמה את חברותיה ללהקה אשר ענו לה :"לא". היא התקרבה לגבעה והציצה מהעץ העבה. היא ראתה שני גורי נמרים משחקים תופסת ושמחה שהיא מצאה טרף!
הצעיר התערב לבכור שהוא לא יצליח לטפס אל צמרת העץ הגבוה על חתיכת עצם טעימה והבכור הסכים לאתגר וטפס. הם לא ידעו שהלהקה מתכננת לתפוסם!
בינתיים נלה הגיעה עם האייל ושמעה את גוריה בצרה. היא עזבה את הטרף ורצה מהר אך היה מאוחר מדי – היא מצאה רק את הגור הבכור על צמרת העץ מפוחד וכולו רועד. הוא ספר את גורלו של הצעיר ונלה נתמלאה עצב רב שתפסו את הגור הצעיר שלה אך היא ידעה שעדיין יש תקווה – יש לה את הגור הבכור והקיץ היבש והנורא מגיע לסיומו.
עוד יריבתם מונה נפטרה ונלה יכלה להרחיב את טריטוריתה ולספק יותר טרף. הגור גדל ונהיה לנמר גדול וחזק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך