מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק. נראה מה יקרה בפרק הבא.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 3 – התפרעות הזאבים הטלואים

מקווה שאהבתם את הפרק. נראה מה יקרה בפרק הבא.

עוד יום נגמר בממלכה ויום חדש הגיע. כל החיות יכלו לנוח בשלווה מאחר שצבא מקדדראשה נח ולפיכף אין הרבה טורפים אשר מסכניהם. בשולי הממלכה במקורות הנהר סאנו צעד לו עדר זברות אשר גם נח מהטורפים אך הזברות שמעו יללות.
היללות התחזקו והם התחילו לחשוש מאחר שלהקת זאבים טלואים מתקרבת אליהם. הזברות המשתאות נסו משם אך הזאבים הטלואים בעלי הסיבולת הגבוהה רדפו אחריהם. הפרידו מהלהקה שני זברות צעירות ותקפו אותם. בעזרת עבודת צוות הצליחו להכניעם.
בינתיים לאזור הביצות הגיע מרגל המלך ופנה למקדדראשה. "מקדדראשה, ראיתי להקת זאבים טלואים נכנסת לממלכה, מה לדעתך יש לעשות?" ומקדדראשה ענה שכל עוד שהם לא מתפרעים ועושים בלגן, מה שרק הוא וצבאו רשאים לעשות לא נתייחס. "יופי, עתה תלך לסקקמה ותגיד לה להביא לי עוד טרף, אני רעב!" פקד על המרגל המלך והלך לישון.
ראש להקת הזאבים הטלואים היה קונה הזאב הטלוא והוא סבר שהגבעה שמלפנם היא תהיה מקום משכנם ופקד לשאר הלהקה להבריח כל מי שנמצא בגבעה. היו בגבעה זברות, גנו, צבאים ועוד אז כולם נסו ממנו כאשר הזאבים הטלואים הבריחם. הלהקה גרמה לצפיפות בסביבת הגבעה מאחר שהרבה חיות עברו אליה ועזבו את הגבעה.
קולות החיות הזועפות העירו את מקדדראשה והוא יצא בפנים זועפות ממקום משכנו. "מה קרה!" צעק מקדדראשה לקבוצת החיות הרבה שהגיעה ועושה רעש והם ענו שהזאבים הטלואים שהוא ציווה לצבאו שלא יתייחסו אליהם הבריחו כל מי שבגבעה הגדולה וגרמו לצפיפות בסביבתה!
"אטפל בזה אחר כך, אני עייף ולא מגיע לכם שהערתם אותי" אמר מקדדראשה וחזר לישון. החיות המאוכזבות חזרו למקום משכנם הצפוף.
בינתיים סקקמה מחפשת טרף עם צבאה בשביל מקדדראשה ומגלה עדר גנו ליד נהר סאנו. היא והשאר התגנבו אליהם וקונה ראה זאת. קונה הערמומי חשף את להקת סקקמה והעדר נס הרחק. סקקמה פקדה לתפוסו אך קונה היה מהיר מדי.
שליח המלך הודיע זאת למלך אשר רתח מזעם וציווה לגרש את להקת הזאבים הטלואים. השליח מלא המרץ הגיע במהירות לסקקמה וספר לה את פקודת המלך. "האריות מבקשים לגרשם בלילה מאחר שזה קל יותר ושהם עייפים" ענתה סקקמה לשליח אשר הודיע זאת למלך.
המלך שמע שהאריות מבקשים שיתקפו את הזאבים הטלואים בלילה וכיוון שהוא היה עייף ולא היה לו כוח – הסכים. בינתיים קונה התגנב למקום משכנו של המלך והאזין, אשת מקדדראשה נגשה אל בעלה ושאלו:"מה קורה בממלכה?" ומקדדראשה ענה:"שום דבר, רק להקת זאבים טלואים חדשה עושה בלגן בממלכה ומתכננים לגרשם בלילה". קונה שמע זאת ורץ להזהיר את להקתו.
אשת מקדדראשה בקשה מבעלו שתרגל אחריהם מאחר שמידע לצבע ממש יעזור אליהם אך מקדדראשה מאן אבל היא התעקשה ולפיכך מקדדראשה הסכים. היא יצאה והתקדמה לגבעה הגדולה. היא סברה שיש סיבה שהזאבים הטלואים מתפרעים ולפיכך החליטה להתגנב אליהם ולנסות לגלות את הסיבה.
היא הגיעה והתגנבה, היא האזינה לזאבים הטלואים. "הממלכה היא לא מסוכנת כמו ששמעת, קונה, היא יותר קלה מהממלכה הקודמת שגירשו אותנו ממנה" אמר אחד מהזאבים הטלואים לקונה וקונה ענה:"לא, שמעתי שמתכננים לגרש אותנו הלילה, יש להתכונן, אנו צריכים להיות מוכנים למה שמצפה לנו ולהתפרע בשביל להישאר בממלכה". אשת המלך שמעה זאת והבינה את סיבת ההתפרעות של הזאבים הטלואים.
היא רצה למלך להודיע זאת. היא ידעה שאצל הממלכה – מי שמתפרע חוץ מהמלך וצבעו – הממלכה מסוכנת כפליים ושאם נסביר זאת לזאבים הטלואים – הם לא יתפרעו. כשנשמע המלך לדברי אשתו – הוא התעצבן ואמר:"אבל אני רוצה שיחשבו שממלכתי מסוכנת מאוד, את לא היועצת שלי ולפיכך אני לא אעשה כדבריך!".
אשתו וויתרה והלכה לנוח מאוכזבת אך היא שכחה לספר למלך את הדבר הכי חשוב – הזאבים הטלואים יודעים שמתכננים לגרשם ומתכוננים לצבא מקדדראשה! צבא המלך עלול להיפגע והמלך יהיה יותר פגיע ולפיכך יהיה קל להשתלט על הממלכה.
הלילה הגיע והצבא התקדם לגבעה. בראשה סקקמה ומאחוריה מקדדראשה בודק אם צבאו מסתדר. הזאבים הטלואים גילו אותם ותכננו לתקופם! גורם ההפתעה נהרס אך הצבא אינו יודע זאת.
בינתיים אשת מקדדראשה נזכרה שהזאבים הטלואים ידעו על תוכנית המלך לגרשם ומהרה לסקקמה. הזאבים הטלואים תקפו אותם בכל הכוח והתחל הקרב. בעזרת עבודת צוות הצליחו לעלות על הצבא אך אשת מקדדראשה הגיעה ותכננה לעצור את הקרב טרם הצבא יפגע.
"לא תפסיקו! אני יודעת למה הזאבים הטלואים מתפרעים – גרשם ממלכה אחרת ומנהיגם שמע שמועות שהממלכה מאוד מסוכנת. לפיכך הם התפרעו – בשביל הגנה עצמית, הם לא ידעו שמי שמתפרע בממלכה – יותר מסתכן, רק המלך וצבאו יכולים להתפרע ואנו לא מתייחסים כל כך למי שלא מתפרע!" האריות התנגדו לה אך המלך עצרם:"תפסיקו, היא צודקת. קונה בוא נעשה שלום, אם תפסיקו להתפרעות אז אנו לא נתייחס אליכם וחייכם היו פשוטים יותר, בסדר?".
קונה הסכים ופקד על להקתו לעזוב את הגבעה ולחפש מקום אחר שנהיה בו. כך היה והסדר בממלכה חזרה. עוד יום עבר ויום חדש התחיל. מקדדראשה נתן לאשתו פרס על נאמנות לו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך