מחבר סיפורים נהדרים
מקווה שאהבתם את הפרק, יצא לי הפעם פרק ארוך מהצפוי. מעניין מה יקרה בפרק הבא...

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 7 – בצורת בממלכה

מקווה שאהבתם את הפרק, יצא לי הפעם פרק ארוך מהצפוי. מעניין מה יקרה בפרק הבא...

הערב הגיע ומקדדראשה צפה בשקיעה. הרוח הנעימה עברו והרגיעו מענייני הממלכה ומהחום ששרר היום. לפתע סקקמה פנתה למקדדראשה ובקשה ממנו לבוא.
"מקדדראשה, אנו נוכחים בעת צרה – הגשמים פסקו כמעט כחודש טרם ממה שנגמרו בשנה שעברה והמעלות הגבוהות הגיעו מוקדם מהצפוי: כבר 30 מעלות ואנו רק בתחילת האביב!" ספרה סקקמה למלך אשר הגיב בעצבנות:"סקקמה, אנו בממלכה עמידה ונעמוד בכל שנת בצורת, כדאי לך להפסיק לחשוב על זה ולתכנן תוכניות לציד למחר, האספקה אוזלת".
סקקמה הלכה לתכנן תוכניות למחר עם חששות רבות. המחר הגיע וסקקמה ולהקתה יצאו. הם סרקו את כל הערבות ולא מצאו!"בטח הביצות התרחקו משטח הערבות בשל ירידת מפלסם ולפיכך אין כאן חיות, היינו צריכים לחשוב על זה וכך לא היינו מבזבזים יום על חיפוש לשווא" אמרה סקקמה והכריזה שמחר יחפשו באזורים הכי שופעים באזור הביצות.
אך כעבור ארבעה ימים והם עדיין לא מצאו טרף. האספקה אזלה והגורים מתחילים להיות רעבים. סקקמה לא התייאשה ועלתה לגבעה גבוהה אשר פונה למעיין עין מקדד וראתה גור זברות שאיבד את הוריו בקרבת המעיין.
היא התגנבה מאחוריו ועמדה לתקוף. אך הזברה השקיפה למעיין וזיהתה בהשתקפות המים את הלביאה. הוא קפץ הצידה והתחמק ממנה וברח. היא רדפה אחריו אך הגיעה לפיצול הדרך ולא ידעה לאן הוא פנה.
סקקמה המאוכזבת חזרה למקדדראשה לספר לו את מה שקרה. "מה, אולי אתם לא התאמנתם מספיק ואתם לא טובים בזה לגמרי, אני גם יבוא ואראה לכם איך מוצאים ותופסים טרף!" התעצבן ואמר מקדדראשה וסקקמה הסכימה:"טוב, אם אנו לא הצלחנו במשך חמישה ימים ואתה טוען שאתה טוב יותר בהרבה, אז בוא נראה אם אתה תצליח ביום".
"אבא שלי לימד אותי רבות על תפיסת טרף אך לא למדתי אתכם שום דרך וטריק של אבי, הנכם
יזתם דרכים וטריקים לתפיסת טרף בעצמכם!" אמר מקדדראשה ללהקת סקקמה והסתובב במשך כשעה באזור הגבעות. הוא טען:" מעיין אורליטל מכיל הכי הרבה בעלי חיים מאשר המעיינות האחרים" וסקקמה מאנה לו:"איכה זה אפשרי, מעיין זה הינו מהמעיינות הכי קטנות בכל הסוואנות!".
"מעיין זה הוא המעיין הכי מושך בכל הממלכה, המקום בו הוא מצוי, צבע המים, המים הרדודים וכמעט צלולים לגמרי מושכים בלי חיים רבים, אבא שלי אשר כינויו אריה העל האולטימטיבי עשה ניסויים רבים במשיכת טרף" הסביר מקדדראשה.
"יש להקדם במדרון המתון ההוא, היכן שהבעלי החיים לא יסתכלו אליו יותר מדי אחר שהוא לא מושך עין ויש עוד המון מדרונות מתונים לעבר המעיין" הכריז מקדדראשה וסקקמה שאלה אותו:"לא כדאי להתקדם במורד הנחל ששם יש שפע צמחייה?". "לא, זה הכי מושך עין, תזוזה לא במקום תחשוף אותנו בקלות!".
הם ירדו במדרון ונראה שהדבר עובד: לא שמים לב עליהם. "מצאתי טרף בסמוך למעיין" אמר מקדדראשה אך סקקמה לא הייתה בטוחה:"אתה בטוח, נראה לי שזה לא טרף". "לי יש את הראייה הכי טובה מכולכם, אז אל תהיו נגד!" מקדדראשה אמר בזעם.
הם הגיע ומקדדראשה אמר:"בשביל להגיע למעיין לא כדאי לנסות בלי להשמיע רעש, מאחר שלעתים קרובות נכשלים ונחשפים – כדאי להשמיע רעש שמחכה את רשרוש העשב ברוח". הם התגנבו כך ומקדדראשה ספר להם את הדרך מספר 1 של אביו לתפיסת טרף!
חברי הלהקה התחלקו לשתי קבוצות. כל חברי הקבוצה הראשונה הקיפו את המעיין וחברי הקבוצה השנייה היו מאחוריהם במקום מסתור. קבוצה אחת אמורה לחשוף את עצמה ולתקוף את הטרף כרגיל. עם הטרף הצליח להתחמק אז חברי הקבוצה רודפים אחריו כרגיל אך עת הרדיפה הם קופצים לכיוונים וכאשר הטרף מבולבל ומאויש מזה הקבוצה השנייה נחשפת ותופסת אותו בקלות.
אך משהו קרה:"הם אינם טרף, הם טורפים, הם צבועים בכלל אשר בטח הבריחו את כל בעלי החיים, מקדדראשה!" הבין אך מחברי הלהקה אך המלך לא שמע. הוא היה בקבוצה הראשונה והיה הראשון שחשף את עצמו.
"הוא בטח לא אמר אמת, שהוא עם ראייה טובה וכנראה שגם יש לו שמיעה גרועה" אמר חבר להקה לסקקמה בעת הסתכלו על המלך בורח מלהקת הצבועים. המלך התחמק והיה נבוך."אז ראייתך היא לא באמת טובה כדבריך" אמרה סקקמה למלך אשר הסתכל לה בזעם והסתלק.
"רגע, אבא שלי ספר לי דרך לגניבה מטורפים שהיא, אהה אהה, מה היא הייתה" חזר מקדדראשה ואמר. "טוב, מבינה שכחת, אני אעשה זאת בדרכי" אמרה סקקמה והמלך הסתלק.
היא ולהקתה ראו שהצבועים עסוקים באכילת הטרף שתפסו ולפיכך פתחו במתקפת פתע והצליחו להכניעם. מקקדדראשה המשתאה ראה את סקקמה ולהקתו מביאים טרף ושמע את דרך סיפור סקקמה.
"זו הדרך שאבי ספר לי" לחש לו המלך וסקקמה שאלה:"מה" והמלך הכחיש:"שום דבר". הגורים העליזים שמחו לקבלת הטרף אך לא למשך זמן. כעבור חודש המעלות עלו ל-40 ומקורות המים נעלמו. המעיין אורליטל נעלם כמו עוד מעיינות והביצה כבר כמעט יותר בריכה מאשר ביצה.
המצב היה רע וסקקמה התכוננה עם להקתה לחיפוש מקיף אחר טרף. מקדדראשה החליט ללכת בעצמו לשולי הממלכה היכן שחושד במעיינות רבים להוכחה לסקקמה שהוא טוב ממנה ומלהקתה. הוא הגיע והסתובב באזור.
כנראה שהוא טעה ואין מעיינות."אין כאן שוב מעיינות, נו באמת!" צעק המלך ופתאום הופיעו שני אריות מגורשים מממלכה אחרת ותקפו. אם הם יצליחו אז הוא יאבד את המלוכה אך מקדדראשה אינו וויתר, הוא שאג אליהם והפילם.
מרוב שמחתו לנצחונו הוא נפל אל בור ולא יכל לצאת! בינתיים סקקמה והאחרים חזרו בידיים ריקות ופתאום אשת המלך פנתה לה:"בעלי נעדר!". צבא המלך המבוהל חיפש בכל הממלכה את המלך אך לא מצאו עד היום בו התהלך מרגל המלך בשולי הממלכה.
הוא שמע צעקות וידע שהם של המלך! שמחתו הניעו לעבר הבור והוא עמד להוציא משם את המלך. "לא חכה, יש כאן יציאה, מצאתי מעיין תת קרקעי שופע בעלי חיים!" המרגל התרגש ורץ לסקקמה.
כל הצבא בא ונכנס דרך הבור. "רוב בעלי החיים בממלכה כאן, בטח כמה חיות מצאו אותו והתרגשו מאחר מימיו האיכותיים ומקומו המוגן והמידע על המציאה התפשטה" אמר המלך וסייע לתפוס טרף.
הקיף היה ארוך וחם אך לא הרגישו זאת. הטרף ביקר במעיין השימש למזון לטורפים וגם הטורפים נהנו מלשתות אותו. כך עבר העונה היבשה וכולם הריעו למלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך