מחבר סיפורים נהדרים
המלך לא מעודכן לחדשות והצבא איננו. איך הם הסתדרו - נגלה בקרוב.

סיפורי ממלכת מקדדראשה הפראית פרק 8 – מתקפת הצבועים חלק א – השתלטות על הדרום

המלך לא מעודכן לחדשות והצבא איננו. איך הם הסתדרו - נגלה בקרוב.

היום המלך החליט לבחון את בניו. "בני, היום תהיו נוכחים בלהקת סקקמה וסקקמה תשים אתכם בראשיים. סקקמה תספר לי איך הייתם והחליט את דרגתכם בעתיד. לפי בחינה זו אחבר את מי שאוריש לו את מלוכתי" ספר מקדדדראשה לילדיו ושלחם לסקקמה.
בניו הגיעו לסקקמה והיא ספרה:"עתה אתם תובילו את הלהקה". הם התיעצו והחליטו להוביל את הלהקה לקצה הביצה. "נלך לקצה הביצה ונתכנן את השאר" אמרו ללהקה וסקקמה התרשמה ממנהיגותם.
בינתיים תכנן סיין הערמומי, מפקד להקת צבועים מתחזקת מחוץ לממלכה את מתקפת להקתו על ממלכת מקדדראשה. הוא היה פעם מהממלכה לפני שנים רבות ועזר רבות במרד של הצבועים כלפי אבא מקדדראשה שהיה המלך בתקופה מהתנאים. היותו כבן מפקד המרד הפכו לחשוב ולפיכך התאמצו להגן עליו. מטרת המרד הייתה לכבוש את הממלכה אך צבא האריות בפיקודו של אב סקקמה הביסה אותם כל פעם.
אב סיין החליט על הקרב הסופי. הצבועים תקפו ישירות את אזור הביצות אך הצבא הפתיעם. חלקם גם תקפו מאחור והביסו את המפקד. הצבועים ניסו להגן על סיין והצליחו – הוא היחיד ששרד בקרב.
אחר זה לאחר שהתהלך מחוץ לממלכה וסבל מתנאים של מחסור במים ומזון וחום מצא להקה חלשה ומגורשת של צבועים. הוא התחבר עם צבועה והחליט עמה לחזק את הלהקה על מנת לשרוד בתנאים ולהשתלט על מולדתו שהיא ממלכת מקדדראשה כיום.
עתה צבאו עמיד והם מוכנים להשתלט על הממלכה. "הפעם יש להשתלט על חלק מהממלכה ואחר הכנה נוספת להשתלט על שאר הממלכה" אמר סיין לאשתו שהוסיפה:"כדאי להתחיל מהדרום שנראה יותר פגיע".
להקת הצבועים הנרגשת התקדמה לעבר דרום ממלכת מקדדראשה ובו זמנית התכוננה למתקפה. בינתיים מרגל המלך עלה על גבעה אשר מתנשאה לגובה רב וסקר את הסביבה. לפתע ראה להקה מתקדמת לעבר גבולות הממלכה ומיהר להזהיר את סקקמה.
בינתיים הלהקה של סקקמה או ליתר דיוק של בני מקדדראשה בפיקוד בני המלך רדפו אחר עדר איילים, הפרידו עופר מהעדר והביסו. "בני מקדדראשה אלופים!" הריעה הלהקה וקבוצה נשלחה לאזור הביצות עם השלל.
לפתע מרגל המלך הופיע וסיפר את החדשות על להקת הצבועים המתקרבת."יש להבריחם" אמר הבכור מבני מקדדראשה אך סקקמה מאנה:"לא, המלך לא מרשה להעיף סתם ככה להקות פולשות!". "אבל רק במקרה שהם מתחילים לעשות צרות מבריחם ועדיף שלא יתחילו לעשות צרות מאשר שיתחילו לעשות צרות" אחד מבני מקדדראשה אמר וסקקמה נזכרה שהמלך ביקש ממנה לא להתערב יותר מדי ולפיכך נעלצה להסכים עמם.
הם התקדמו לעבר גבולות הממלכה, סקקמה הייתה בחשש רב וסברה שזה לא יגמר טוב. לא עבר זמן רב והם תקפו את הצבועים. סיין הערמומי ציווה להובילם אל הקניון ולחסום את היציאה.
הצבועים סגרו עליהם כצורת סהר והלהקה של בני מקדדראשה יכלו להתקדם רק לעבר כיוון אחד – לקניון! הצבועים התישו את האריות ולבני מקדדראשה לא היו רעיונות כך שבסוף הם מצאו את עצמם בקניון. הצבועים גרמו למפולת אשר חסמה את היציאה.
סקקמה התקדמה לכיוון האחר וקיוותה לראות יציאה נוספת אחר במקומו גלתה שזו דרך ללא מוצא!"נו באמת, הייתי צריכה לעצור אותם, גם ככה אם המלך ישמע על זה אז בטח הוא יעניש אותם על זה שלא עושים כמצוותיו"אמרה לעצמה סקקמה.
בינתיים הצבועים נכנסו לדרום הממלכה בעת מקדדראשה וכמעט כל שאר האריות נוכחים באזור הביצות, בצפון! חמישה אריות, שתי לביאות וגוריהם ניזונו מחלק מהטרף שתפסו בעזרת בני מקדדראשה בדרום ופתאום צצו הצבועים מכל. כמובן שכולם ניסו להבריחם ולהגן על הגורים אך הם היו רבים מדי והאריות מעטים ולפיכך נטשו עם הגורים את הארוחה והשאירו לצבועים.
ככה בלי הצבא ומאחר ששאר האריות בממלכה נוכחים בצד השני הצבועים השתלטו על הדרום. הם המשיכו להתאמן והפעם לקרב על הצפון ותכננו להבריח את כל אריות הצפון מהממלכה! הערב הגיע וחמישת האריות, שתי הלביאות וגוריהם הגיעו לאזור הביצות אך המלך לא הרשה להם להיכנס בשל שהיה בשעת מנוחתו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך