הבכי שלי לא יפה

Unreal 11/06/2016 1126 צפיות 4 תגובות

תמיד היה הוא אומר לי שניתן להבחין מי יפה באמת רק כאשר רואים אותו לאחר בכי.
ואני, אף פעם לא הצלחתי להבין את שאמר.
תמיד חששתי מלבכות ליד אנשים, שלא יוכלו להבחין עד כמה מכוערות פניי.
אסור לבכות למול אחרים, להראות חולשה, להראות את הכיעור את הגועל.
הסתובבתי בניכם כמו רוח חיה, שמעתי את כל שהיה לכם על הלב אפילו שכבר לא הייתי מסוגלת לספוג עוד.
ספגתי את שלכם ולא את שלי, כי הייתם חשובים לי אף יותר מעצמי.
שק כבד נשען תמיד על כתפיי, מלא בכל הבעיות שפחדתי להתמודד איתן, בשינאה ובכאב.
כעת, כשכבר אין אני מסוגלת לספוג עוד, והשק שעל כתפיי כבר מלא עד קצהו.
כעת אני מניחה שזהו זמני פשוט להיעלם.
אז עכשיו, כשזוהי הפעם האחרונה בה תראו אותי.
אני בוכה, אני אדומה ועיניי נפוחות, פניי רטובות ודמעות מנצנצות זורמות בשצף קצף על פניי.
אני מכוערת, אני עלובה וחסרת תכלית.
לכן אני עוזבת, כעת הבעיות שלכם ושלי הלכו איתי ביחד עם השק.
להתראות.


תגובות (4)

מבלבל ונוגע – אהבתי:)
שיהיה חג שמח!

12/06/2016 01:47

תודה רבה חג שמח :)

12/06/2016 13:45

ממש ממש אהבתי, נחמד איך שחזרת בסוף לאיך שאנשים נראים כשהם בוכים.. רק משהו קטן, עצה אם תרצי, לדעתי אפשר לבכות ולהראות חולשה, העיקר זה שזה יהיה עם מי שיעזור לך כשאת חלשה או אפילו עם אף אחד.. אבל לכל אחד מותר לבכות, לכולם יש רגעים קשים והרגעי חולשה שבבכי הם בעלי קסם מיוחד משלהם. אל תעצרי את הבכי יותר מדיי זמן, בסוף הוא עלול להיעלם ותמצאי את עצמך מתחננת שהוא יחזור..

12/06/2016 18:08

אהבתי מאוד, אבל הסוף קצת אכזב… בעיניי הרעיון לקח תפנית גדולה בסוף, ולא בהכרח חיובית… היא צריכה להבין שלבכות זה אנושי, ושזה לא הופך בן אדם לחלש או מכוער. אם נשאיר את הסיפור כמו שהוא, מה המסר?

22/06/2016 08:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך