מיסכנה ויולט לועגים לה.. אבל האם ויולט תצליח לנצל את מועמדותה של אמילי?
הכל בפרק הבא..

ההרפתקאות של הפיה ויולט [סיפור ילדים]

09/12/2011 1398 צפיות אין תגובות
מיסכנה ויולט לועגים לה.. אבל האם ויולט תצליח לנצל את מועמדותה של אמילי?
הכל בפרק הבא..

~ לא רקע לסיפור אך הסבר פשוט~
יש המון סוגי פיות.
יש פיה לפרחים, לעלי הכותרת, לגבעול, לפרחת הכלנית, לפרח הסיגלית..
ואילו רק סוגים של פיות הפרחים.
לכל דבר הקיים בעולם הפיות יש פיה משלו.
אפילו פיה של שיער. (פיה הבוחרת את שיער הפיות והשדונים כשהם נולדים.)
יש גם שדונים, אך שדונים הם "פשוטי עם", אם נקרא להם כך, הם סתם אוהבים להשתולל בארץ הפיות והשדונים.
כמובן שיש רק פיה אחת מכל סוג. למשל, פית השיער הבלונדיני, יש רק אחת. וכמובן שמתאחדות שתיים כדי לציור את השיער.
במקרה הזה אמי, היא פיה הגדולה. אני מלכותית!
פיות מכל הסוגים, אפילו אדמה, שוכנות למעלה בשמיים, בעננים, אך את ענייניהן, כלומר, כל עיסוקיהן, חוץ מלגור בבית, הן עושות בקרקע.
אך השדונים גרים בכפרים באדמה, וממלכת השדונים אפילו היא שוכנת על הקרקע.
וכמובן שיש לנו כנפיים, שהן גודלות לאט עם השנים..וקשה לנו ללכת את רוב מעשינו אנחנו עושים בתעופה עם המון תנועות חדות יחדיו ברגליים ובידיים.
פיות יש רק בנות, שדונים יש רק בנים וככה הם חיים ביחד פיה עם שדון.
~פרק 1~
"ויולט! ויולט!" כולן לועגות לי.
"מה?!" פרצתי בכעס לאחר כמה דקות של איפוק.
"כלום!" אמרה אמילי וצחקה צחוק גדול כמו שצחקה כקראה בשמי, וכולן הצטרפו לצחוקה, ואפילו התגלגלו באוויר מרוב צחוק.
"נימאס לי!" קראתי. "אני הולכת הביתה!"

"אובכן תלמידות יקרות שלי" קראה המנהלת למיקרופון, למרות שבית הספר הוא בשכונה ששדונים יכולים להגיע אלייה.
"בעוד כחודשיים יתקיים טקס הפיה הטובה!" כל הפיות קראו בשמחה והתעופפו עם כניפהן, אך רק אני גילגלתי עיניים, ונישארתי לשבת.
שמעתי מאחור את אמילי אומרת שהיא בטוח תתמודד בתחרות הפיה הטובה השנה- שזה אומר- פיה לא נחמדה מתמודדת לתחרות הפיה הטובה?!
אממ… אולי כדאי לי לנצל את זה לטובתי?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך