סיפורימפו
מקווה שתאהבו את הסיפור הזה...
סיפורימפו :)

להיות חופשייה פרק 1

סיפורימפו 27/03/2013 896 צפיות תגובה אחת
מקווה שתאהבו את הסיפור הזה...
סיפורימפו :)

=פרק 1=

הסתכלתי בחלון וראיתי את היופי של הטבע שיש בחוץ בעונת הקיץ.

"אוף, מבאס שאני עברתי לגור במקום אחר ובבית ספר חדש!" אמרתי בלחש, כשאני מרחרחת את הפרחים שבעדן החלון שלי שבתוך החדר שלי…

"לורל!,בואי את צריכה ללכת לבית ספר!,הריי זה גם היום הראשון לך!"
"אני באה אמא!" לקחתי את התיק מהחדר ,ירדתי במדרגות והגעתי לאמא שתשים לי את האוכל בתיק…
הלכתי לכיוון הדלת,פתחתי אותה ובמכה אחת הרגשתי את החמימות שיש באוויר…
"רוצה שאני ייסיע אותך במכונית לבית ספר?" אמרה אמא.
"כן אמא,מאוד…"
הגענו לבית ספר ויצאתי מהמכונית…
"מאמי,שיהיה לך בהצלחה ביום הראשון!"
"טוב אמא,ביי!"
"ביי"

כראיתי את אמא הולכת אני חשבתי לעצמי: לורל,את יכולה… אל תעשי עניין ממשהו קטן בשנה הזאתי…
נכנסתי לתיכון וראיתי מלא אנשים!(טוב ,נערים…) ולא הבנתי איפה אני יכולה למצוא את הכיתה שלי ככה ואפילו אותי!!!!!!!! היסתכלתי על הקירות המרוכים מגרפיטי של הילדים שציירו ורק המשכתי ללכת בוהה בקירות עד שראיתי מערכת שעות ומתי חוזרים כבר הבייתה… ראיתי,הבנתי ואז המשכתי לחדר של המנהלת… דפקתי בדלת של חדר המנהלת אבל אני לא יודעת אם היא תענה לי מכל הרעש שיש שם בחוץ…
"כן?" אמרה המנהלת,פתחתי את הדלת"שלום המנהלת,אני ילדה חדשה כאן ו… אני לא יודעת בדיוק איפה הכיתה שלי נמצאת…" "אוקיי אני אסדר לך את המיקום…"
"תודה" אמרתי וסגרתי את הדלת של חדר המנהלת…

*צלצול*

פתאום שמעתי בהכרזה שיש ברמקולם: "כולם להכנס לכיתות אני לא רוצה לראות אף אחד מסתובב במסדרון!, יום טוב! :)…"

ממש נלחצתי אני לא הבנתי לאיפה ללכת מה,מי,מו, אבל אז הגיע המנהלת…
"היי טוב,בואי אני יראה לך איפה הכיתה שלך…"
"מצויין ותודה" המנהלת החזירה לי חיוך אם השיניים הצהובות שלה… מה?,היא לא מצחצחת???
מוזר…

נכנסנו למפלס ז'-ח' והיא שאלה באיזה כיתה אני.
"ז' 4…"
"אוקי" היא המשיכה ללכת, אני מאחוריה עד שפתאום היא עצרה…
"הנה,ז' 4 בואי נכנס."

המנהלת דפקה בדלת של הכיתה ואז נכנסנו.
"שלום ילדים" אמרה המנהלת, "יש לי פה תלמידה חדשה בשם לורל, אנא התייחסו לאיה כמו שצריך…"
הסתכלתי על רוב הכיתה וראיתי אותם מסתכלים עליי במבט מוזר…

עשיתי משהו לא בסדר? חשבתי…


תגובות (1)

מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייי

14/04/2013 07:27
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך