נחמד.

fuckedupgirl 09/04/2017 1047 צפיות 13 תגובות

נחמד. נורא נחמד מה שעשיתם פה. מה, כל זה בשבילי? גם השטיח האדום?! באמת. לא הייתם צריכים.
גם ככה הייתי יכולה לגלגל לעצמי עוד אחד וללכת לקבר לבכות.
גם ככה הייתי יכולה להימרח בדם ולצחוק עד דמעות, עד שהבטן תתפוצץ.
הכאב שלי שווה לתחת כבר מזמן, הוא שווה לכלום.
אני לא מייחסת לו חשיבות יתרה, אפילו כשהוא דופק אותי באמצע הרחוב, מול כולם. אפילו שאין לו טקט או גבול.
כל זה, הבניה המדוייקת והמחושבת של הכאב העצוב שלכם כל כך פתטי, כל כך חסר טעם, כל כך אומלל.
כולם רודפים אחרי אותו סבל מיועד שיגאל אותם מהיותם רגילים, שווים לכל אחד אחר.
אז הדיקלומים שלכם בסלאם הגדול שווים לתחת.
אז כל הפואמות הדגולות על כמה רע, שוות לתחת.

לכו תסבלו באיזה בור מזדמן ותשספו לעצמכם את הצוואר, הללו את השטן, מה כבר נשאר?
נו גם כן, עשיתי מעצמי איזו מטיפה לעם, כאילו שבי יש איזו הבטחה גדולה לחיים חדשים.
כאילו שבי יש איזה ניצוץ.
כולם אותו הדבר, אין שום דבר שעושה אותנו שווים יותר או פחות.
כולם
אותו
הדבר.


תגובות (13)

זה כל כך אמיתי וכנה, ונדמה שלמרות השפה הגבוהה אין שום דבר שנותן לו להישמע מתנשא. אהבתי מאוד, תמשיכי לכתוב.

09/04/2017 01:39

    אל תעודד/י אותי.
    :(

    09/04/2017 14:58

את טועה לגמרי בעיניי אבל העובדה הזו הופכת את הקטע למוצלח יותר משום מה. אכן מאוד כנה וכתוב נהדר. המשפט האחרון מושלם

09/04/2017 14:15

    אני שמחה שאמרת את זה.

    09/04/2017 14:59

חחח אהבתי את הציניות, אבל האדם סובל לא במטרה ליחד את עצמו מכלל בני האדם, הוא סובל- כי אלו החיים.
…והוא ימשיך לסבול, כי הסבל שלו מראה שהוא עוד חיי, זה עולו של כל אדם.
ופה נגמרת הדומות בנינו, בכל שאר הדברים כולנו שונים.

09/04/2017 14:56

    אני לא יכולה להסכים עם התפיסה הזו. רוב האנשים משחקים את הכאב יותר ממה שהוא באמת כדי לקבל איזו העדפה או משמעות

    09/04/2017 15:00

    אז תגישי להם עט, שיתחילו לחפור.

    09/04/2017 15:06

    לא ברור אם התכוונת באמת לעט או לאת (נדמה לי שככה כותבים את זה) חפירה, אבל כך או כך זה נשמע רעיון טוב

    09/04/2017 15:16

    חס וחלילה, על מה את חושבת?!
    עט הכוונה לכתיבה, כתיבה מתוך תסכול, עד כדי ״חפירה״.
    שהם יוציאו את הסבל ו״המשמעות״ שבהם לכדי ׳יצירה׳- כמו זו למשל.
    … חבל להרוג אותם חחח.

    09/04/2017 15:37

    אה, לא תודה.
    בתור התחלה, אין לי מספיק מימון לעטים בשביל כל אלה.
    ויש מספיק חרא באינטרנט גם בלעדיהם

    09/04/2017 15:41

    נו טוב, אז בתור התחלה יהיה באמת נחמד אם תקראי את הקטעים ״אנשים שבורים״ של A.K koren ו״שמישהו יעזור לי״ של בארבוסקה.

    09/04/2017 17:51

בהתחלה שוב חשבתי שזה פואטרי סלאם, אבל אז הסוף ממש שבה אותי."כאילו שבי יש איזה ניצוץ" נץן להכל עומק אומנותי רחב יותר. כתוב יותר.

09/04/2017 19:55

זה טוב! אהבתי. אני מתה על אנשים ציניים. אם השימוש במילה המקבילה לטוסיק היה פוחת הייתי שמחה יותר אבל אהבתי. אני חושבת שזה בלתי נמנע שאנשים יחפשו ממה לסבול ובסך הכל הם בכל זאת סובלים ממה שהם מעוללים לעצמם. אני חושבת שיהיה לך יותר זול לקנות לכל האומללים המדוברים עט כי את חפירה יקר יותר אם כי זה יעשה עבודה מצויינת בדילול אוכלוסייה (דבר שאני בעדו. משום מה )

12/04/2017 22:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך