💝שלומית חיים💝
הכנתי את הסיפור הזה כי אני רוצה לתת קרדיט למי שכתב אותו

סיפור על בובספוג

הכנתי את הסיפור הזה כי אני רוצה לתת קרדיט למי שכתב אותו

לפני כשניים רבות כשבובספוג היה רק ספוג ולא חי אלה שימוש כספוג של אמבטייה היגיע פיראט. לפיראט קראו

פאצ'י פאצ'י היה פיראט מאוד מאוד טיפש כמו פטריק. למען האמת פאצ'י גר במערה אבל אז הוא החליט להפוך לשודד ים. תבינו השורשים שלו היו מאוד מסובחים טוב לא משנה. בכל אופן פאצ'י החליט לקחת את הספוג הצהוב

בובספוג אז עוד לא קראו לו כך אל הספינה שלו. יום אחד לפני רדת החשיכה כשבובספוג אירח חברה לפאצ'י זה קרה. פתאום בלי סיבה נפל לים. כשהוא נפל לים פטריק ראה אותו. ואז הוא אמר: "הי מה זה הדבר הזה???" טוב בובספוג השתנה פתאום לספוג חי ונושם! ואז הוא דיבר עם פטריק לעומת זו אתם נדהמים נכון?! אז פטריק בטיפשותו לדבר. ואז הם התחילו לחשוב על שם מיוחד על משהו שקשור אילו אבל ניסו ולא הצליחו. ברחוב בינתין היו שתי אנשים איש ואישה (ספוג ואשת הספוג) והם חיבקו אותו כי הוא היה הספוג היחיד שחי בים בכלל ואז בובספוג רצה שהיו לו הורים ונחשו מי הם? כן כן ההורים שלו אשת הספוג ואיש הספוג. ואז הם החליטו לקרוא לו בובספוג מכנסמרובע אחר כך קנה בית (בעצם שתל את האננס) ועכשיו הוא גר שם. לפתע עבר סקווידוויד ושאל:"מי אתה לעזאזל ומה אתה עושה פה?? זה השדה של הגינה שלי."בובספוג ענה: "סליחה אדוני אבל גדל לך פרי ענק יותר מידי האננס הזה" (בובספוג צחק עם סקווידוויד כי בובספוג שתל את זה למען האמת). סקוויד ענה: "מה זה מה קרה?? אוי ידעתי שיקרא משהו אם אשתמש בזפת." בובספוג: :אפשר לקבל את האננס הזה?" סקווידוויד: "50$ בבקשה ואתן לך אותו" בובספוג: "בסדר תודה לך. מה השם שלך?" סקווידוויד: " סקווידוויד טנטקלס תמנון עם השראה אתה יכול לקרוא לי סקוויד"
בובספוג: "נעים להכיר אותך השם שלי הוא בובספוג מכנסמרובע אתה יכול לקרוא לי בובספוג" אחר כך הוא עוד פעם נפגש עם פטריק והם הצטרפו ל-"BFF" לא אל תחשבו שזה ארגון חשאי BFF
זה: "Best Friends Forever" חברים טובים לנצח. ואז בובספוג החליט לאמץ חיה חדשה. ואז הוא הלך וראה את גרי חיה שדי דומה למהירות של חילזון ואופי של חתול. בובספוג אימץ אותו ואחר כך בובספוג החליט למצוא עבודה חדשה. לפני שהוא מצא עבודה הוא הלך לסדנה ששם למדו אותו איך להיות טבח. הוא הלך ל-Krusty Krab (הסרטן הפריך). המסעדה שהגישה יותר ממה שאפשר לתאר. ואחר כך סקוויד ראה אותו, ואת השלט דרוש עובד ואז הוא רץ למר קראב לו שבובספוג הוא מעצבן ורוצה לעבוד כאן, אבל סקוויד לא הספיק. אחר כך בובספוג ניסה להתקבל ולאכיל לפחות 500 אנשים רעבים.


תגובות (1)

היי לכולם מה שלומכם מקווה שאהבתם את הסיפור הזה

04/02/2017 02:00
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך