סתם קטע שעלה לי לראש ^^

תרופת סבתא

26/01/2013 1468 צפיות 9 תגובות
סתם קטע שעלה לי לראש ^^

הכנסתי את החולצה הלבנה למכנסי הג'ינס שלי והבטתי בסיפוק במראה . נתתי לשיערי הבלונדיני להתפרע על קרקפתי , כולי הרחתי מאפטרשייב גברי . חייכתי חיוך צחור .
הכנסתי את ידיי לתוך הכיסים המחוספסים ונקשתי בעקבי הנעליים השחורות שנעלתי . הייתי ממש מרוצה ממראי , כראוי ליציאה .
הוצאתי את היידים מהכיסים , הסתובבתי , ניערתי את ראשי ומיהרתי לרדת במדרגות הקומה השנייה , לסלון . סבתא עמדה במטבח והרתיחה מים , שיערה המאפיר אסוף אחרונית בפקעת רפופה .
נשמתי נשימה עמוקה ולקחתי כמה צעדים לכיוון הדלת , אך מה שחששתי ממנו הגיע מיד ;
"סליחה , אבל אני מאוד מעוניינת לדעת לאן אתה יוצא ככה , נערי .." הגיעה השאלה שדחיתי אותה כמה שיותר . סבתא הסתובבה וקיפלה את הסינר הוורוד , הניחה אותו על השיש וניגבה במטלית כחולה את פניה . עייניה הירוקות נוקבות בי עדיין . "ליציאה ?" השלימה את שאלתה .
" אממ ," היססתי , "כן .." השפלתי את ראשי ושמעתי את עקביה הנוקשים על רצפת הפקרט , מתקרבים אליי וחוצים את המרחק הקצר בין המטבח לסלון .
סבתא תמיד כעסה שהתקינו במטבח רצת פקרט . היא טוענת שברגע שהיא מתרטבת , הרצפה , היא נהרסת ; ובמטבח כמובן , עומלים ושוקדים . אף אחד לא ישים לב עם טיפת מים תנטוף על הרצפה מהשיש או תקפוץ מסיר רותח .. רק ברגע שהרצפה תושחת , אפשר יהיה לראות את הנעשה .
"ולמה לא הודעת לי ?" שאלה , מחפשת את תשובותיה במהירות , "ולאן אתה יוצא ?"
כרגע עמדה מולי , מבטה נח על פני ביסודיות , עייניה מבקשות מידע ושפתייה קפוצות , משתוקקות לתשובתי . ידייה התכחכו אחד בשנייה , כנראה בשביל לייצר חום , להדחיק את הסיממנים של החורף הבא וקרב .
העמדתי פנים שלא שמעתי את השאלה הראשונה שלה – "אני יוצא לראות חברה .." אמרתי , מובך מעט . בכל זאת , לא כל-כך נעים לספר לאפוטרופוס שלי , סבתא , שאני הולך להתראות עם חברה . בת .
"אה-אה .." מילמלה , "אתה מוכן אני רואה .. בדקת שהכל במקום ?" שאלה .
-" כן."
" הבגדים שלך ?" שאלה ,
– "כן ."
" אפטרשייב ?"
– "כן ."
" כסף , יש ?"
– "כן ."
" והפה , מסריח ?"
מיד ידי התרוממה , נשפתי את הבל פי לכף-ידי ונשפתי . הבל פה של פיצה נדף ממני .
" לא .." קראתי , מיהרתי לחדר האמבטיה והעברתי מהר את המברשת על שייני .
על כל שן , אחת אחרי השנייה , השערות הלבנות נמשכו . התנועה זרמה ימינה-שמאלה .
לאחר שסיימתי את הצחצוח , נשפתי ונשמתי שוב את הבל פי .
" סבתא ! זה לא עוזר !" קראתי במצוקה , מיהרתי לרדת המדרגות בחזרה .
רצתי עד אלייה וידי נפשקו בייאוש . "סבתא !" קראתי אלייה ,
היא רק הביטה בי מחוייכת . היא ניגשה אל הארון הקרוב ושלפה שלושה מסטיקי מנטה .
" קח ."


תגובות (9)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!:)

26/01/2013 12:04

שמחה לשמוע ! P:

26/01/2013 12:06

אהבתי תעלי עוד קטעים בסגנון :)

26/01/2013 12:07

אהבתי תעלי עוד קטעים בסגנון :)

26/01/2013 12:07

סיפור יפה,ממש אהבתי :)
אבל רק משהו אחד:רשמת:היא טוענת שברגע שהיא מתרטבת…",לא אומרים נרטבת?

26/01/2013 12:37

חחחחחחחח את אדירה!
אהבתי (:

29/01/2013 05:22

חחחחחחחח זה טוב .

31/01/2013 10:38

חחחחחחחח (:

31/01/2013 10:49

חחחח מאוד יפה! אהבתי

16/06/2013 11:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך