המכשפה “לילה”

דני מילמן 15/08/2009 2905 צפיות 16 תגובות

הסיפור שלנו מתחיל בעולם פנטזיה בשם אנמג'יה ממנו נוצרים סיפורים ואגדות…
בעולם הזה קיימים 4 ארצות עיקריות שבהם חיים בני אדם, קוסמים, רורלרים ומכשפות.
בני אדם הפשוטים הינם אנשים רגילים שחיים בארץ הכי גדולה גם מספרם מגיע לכמה מאות אלפים.
המכשפות והקוסמים נספרים בפחות 200 והרורלרים הינם יצורי פנטזיה ההולכים על שתיים אבל בעלי 4 זרועות ולא ידוע מה מספרם ,מה שכולם יודעים זה שהם בעצם מין חדש שנוצר לפני 100 שנה ע"י מכשפה מאוד מאוד רעה שניסתה ליצור לעצמה צבא בלתי מנוצח בשביל לשלוט על עולם כולו, בשביל הכישוף הזה היא תפסה לכדה לה במשך שנים יתומים והפכה אותם לרורלרים, אולם כאשר נודע ליתר המכשפות מה אותה מכשפה זוממת הם החליטו לכלוא את המכשפה בצינוק שממנו אין חזור ואת המין החדש שייצרה ריחמו מלהרוג והחליטו בצעד נדיר לשתף פעולה עם הקוסמים (מה שבד"כ לא קורה מכיוון שהקוסמים לא בוטחים במכשפות והפוך) וליצור אי חדש שבו יעבירו את היצורים החדשים שיחיו את חיים ללא כל הפרעה מבני האדם, בשביל ליצור את האי כל הקוסמים וכל המכשפות היו צרכים להשתתף בקסם שהוא עצמו רב עוצמה ודורש המון המון כוח וקסם .
אבל זאת רק הקדמה לסיפור שלנו.

הסיפור האמיתי מתחיל במכשפה צעירה בשם לילה, המכשפות נחשבות לעם רע בגלל כל מני דעות קדומות , אולם רוב המכשפות טובות ורוצות רק שיניחו להם לחיות את חייהם בשלווה.
לילה היא נערה צעירה שמשפחתה שייכת לשושלת של המכשפה הרעה , אמא שלה ו3 האחיות שלה הן רעות .הביתה שלה נמצא בתוך יער חשוך וקודר. את הקניות הם עושים בעיירה בשם וויקי , זאת העיירה המרכזית של המכשפות , כאשר לילה ומשפחתה באים לקנות כל המכשפות נועצות בהם מבטים ומתייחסים אליהם בנידוי .

יום אחד לילה קמה משנתה והחליטה שנמאס לה שאין לה חברות ושכולם מתרחקים ממנה בגלל שהיא באה ממשפחה של מכשפות רעות , ולכן לילה הקטנה החליטה לברוח מהבית ולמצוא מקום שאף אחד אחר לא מכיר אותה . היא ארזה את חפציה היקרים , ספר כשפים קטן, גלימה עמידת מים, כיכר לחם, מימיה, כמה מטבעות זהב ויצאה לדרכה .
כדי לצאת מהר שאף אחד לא ידע היא הכינה שיקוי קסמים שיעביר אותה מאות אלפי ק"מ מהבית שלה, היא טפטפה 3 טיפות על עצמה, אמרה את מילת הקסם "חיש חש, הרחק מאיפה שאני" ופוף היא הרגישה נמשכת במהירות האור מרחפת בשום מקום, היא עצמה את עיניה בחוזקה והרגישה שהיא נופלת וכשהכל נעצר היא פקחה את עיניה וראתה שהיא נמצאת בשדה תירס ענקי, והיא התחילה להתהלך בשדה לכיוון צפון מבללי לדעת איפה היא ולאן היא הולכת, היא רק שמחה שהיא כבר לא נמצאת בביתה ביער האפל.

בזמן שלילה טיילה לה בשדה התירס, היא שמעה צעקה חזקה , בהתחלה היא פחדה ולא ידעה מאיפה מגיעה הצעקה, אבל מהר מאוד היא זיהתה שמדובר בזעקה של בת , היא מיד רצה לכיוון הזעקות לעזרה וראתה ילדה בגילה עם עיניים כחולות ולבוש בלוי שוכבת על הקרקע ומחזיקה ברגלה, זה נראה שהילדה נקעה את הרגל, לילה מהר התכופפה לילדה היי, שמי לילה מה קרה ?
הילדה ענתה , שמי שילה , טיילתי לי ופתאום נתקעתי באבן נפלתי בחוזקה ואני לא מצליחה לעמוד על הרגל.
לילה ענתה לה "נעים מאוד שילה , אני חושבת שיש לי משחה שתעזור להפיג את הכאב ברגל:
"באמת ?" שאלה שילה.
"כן" ענתה לילה .

לילה לא היה שום משחה , אלה קסם מיוחד שכל המכשפות משתמשות בו והוא בסה"כ מצריך רק חול, מים ולחש קטן של "ברי, ברי להבריא" זה לחש מצוין שעוזר כמעט בכל כאב ופצע פתוח, זה בעצם העזרה הראשונה של המכשפות, כישוף מעולה.
ובלי ששילה תראה לילה אספה קצת חול מאדמה והרטיבה אותו ואז מרחה אותו על הרגל של שילה ולחשה בשקט מבלי ששילה תשים לב את הלחש. ואוף הרגל כבר לא כאבה שילה הופתעה ממהירות הריפוי אבל כל כך שמחה שהכאב ונעלם עד שלא היה אכפת לה איך, והיא נעמדה על הרגלים וחיבקה את לילה ושאלה מאיפה היא הגיעה ?
"אני ברחתי מהבית, אני גרה רחוק מפה"
"באמת ברחת , איך אפשר לברוח מהבית ? הכפר שבו חייתי הותקף ע"י שבט אכזרי שמטיל אימה ואני ברחתי להציל את עצמי , כל החברים שלי והמשפחה שלי שבויים , הייתי רוצה להציל אותם, אבל אני לבד, (שילה התחילה לבכות)"

אל תבכי , אני אעזור לך, איפה בדיוק שבויים ההורים שלך ? , שאלה לילה .
"מה זה משנה איפה הם, איך את ילדה כמוני תוכלי לעזור ?" שאלה שילה.
לילה חששה לספר את האמת אבל היא החליטה שהיא רוצה לעזור ועזרה אומץ ולספר את האמת "האמתי שאני באה ממשפחה של מכשפות, אני מכשפה טובה ואני מאוד רוצה לעזור"
שילה קצת חשש והייתה סקפטית וענתה "אין כזה דבר מכשפות, תראי לי כישוף ? "
לילה חשבה קצת, הוציאה את הספר שלה וחיפשה עמוד מסוים ואז כשמצאה הסתכלה סביבה ולקחה פלח של תירס, אבן קטנה והניחה אותם על הקרקע ולחשה "ים , ים , ימי , ימי " והתירס והאבן התרוממו באוויר והסתובבו מהר מאוד וכשנחתו בקרקע הם נהפכו לפאי תפוחים !!!
מדהים!! ענתה שילה , אפשר לטעום ? .
"כן" ענתה לילה , אבל עלול להיות טעם לוואי של תירס וחול 
ממם, באמת יש לזה קצת טעם של חול (ענתה שילה) , אבל כבר כמה שבועות שאני אוכלת רק תירס וכל מה שאני מצליחה למצוא.
"איזה כיף שפגשתי אותך" אמרה שילה ללילה .
"באמת" ? ענתה לילה, ,את לא מפחדת ממני"
"לא" ענתה שליה , למה לי לפחד ממך, את עזרת לי ואת רוצה להציל את המשפחה והחברים שלי.
אני שמחה שאת פה.

גם אני ענתה לילה, עכשיו צריך לחשוב איך נציל את המשפחה שלך , אמרה לילה.
אני חושבת שנשתמש בכישוף שינה, אני ארקח נוזל שמי ששותה אותו נרדם ל 24 שעות ..
בשביל זה נצטרך עלי נענע, 2 תותים וחלב.
אלו מוצרים פשוטים אבל איפה נמצא אותם ?
אולי נשאר לך בכפר שלך ?
לא , אבל יש כפר גדול לא רחוק מפה, טוב בו נלך אליו .
הלכו שני הבנות לכפר והגיעו לשוק וקנו את מה שהם צרכים עם מטבעות הזהב של לילה.
אחרי שהיה להם את כל המצרכים הן רקחו בסיר גדול שקנו את השיקוי ובעזרת מילות לחש נוצר נוזל ורוד ללא ריח.
עכשיו צריך לשפוך אותו לבקבוקי היין ולמים שלהם ולחכות שכול השבט האכזרי ישתה וירדם .
איפה נמצא השבט ?
הם יושבים במרגלות ההר הגדול.
טוב אני ישגר אותנו לשם , ענתה לילה,
איזה כיף ענתה שילה
ושניהם שוגרו למרגלות ההר , והתחבאו מאחורי שיח, ברדת החשכה הסתננו הבנות לשבט ושפכו את השיקוי לחבויות היין.

למחרת בערב צפו הבנות בכל בני השבט שותים לשוכרה את היין ולאחר פחות משעה כל השבט ישן שנת ישרים ושום רעש שבעולם לא יכול להעיר אותם.
הבנות מיהרו לשחרר את כל השבויים כולל משפחתה של שילה.
וכל אנשי הכפר כולל משפחתה קשרו את השבט וברחו לכפר שלהם.
למחרת ראש הכפר בא לשילה ושאל איך הצליחו 2 ילדות להציל אותם.
שילה אמרה שזה כהל בזכות כישוריה הייחודי של לילה
וכל הכפר שמח,חגג ונתן אות כבוד ללילה ושילה ומינה את לילה למגנת הכפר.
ומאז אותו יום לילה הפכה להיות המכשפה הראשית של הכפר .
אך בזה לא הסתיים הסיפור, אלא רק התחיל , כי אחרי כמה שניים לילה תתמודד עם אתגר חדש.

ההמשך יבוא…


תגובות (16)

ואי איזה סיפור מעניין!
אני אוהבת סיפורים מהסוג שמצילים אנשים XD
אני מחכה להמשך בקוצר רב…
מקווה שתמשיך מהר [:

21/08/2009 12:31

מממ… מעניין נו ו….

21/08/2009 18:42

סיפור ממש גדול ומעניין. מאיפה הרעיונות וההשראה. אשמח לראות המשך!

14/09/2009 22:04

אוו, ממש מעניין! תמשיך!

17/10/2010 20:56

סיפור נחמד.
רק חבל שחסר סימון לדיבור ישיר בכמה מקומות.
הרגשתי שאם הסיפור היה אימה או מתח, הוא מתאים לסיפור שמספרים ליד מדורה.
(זה נובע אך ורק בגלל סגנון הכתיבה)
הרעיון נחמד, לדעתי זה יותר סיפור קצר שזקוק לעיבוד וליטוש
מאשר סיפור עם 'המשך יבוא…'
יש לסיפור סוף סגור וגם פתוח,
ולמרות שהוא פתוח לא מעניין אותי לדעת את ההמשך.
אלא אם כן ההמשך יהיה מפתיע ויהיה כתוב כראוי.

ולסיכום
היה כיף לקרוא.
David.M☺

29/08/2011 03:41

ממש חמוד .
וזה הסיפור הראשון שהתפרסם באתר D=
כאילו ,
הסיפור הראשון באתר !
חיחי …

07/09/2012 13:31

נחמד! "הסיפור הראשון באתר"……….. דווקא יפה ואשמח אם יהיה המשך.
מישהו יודע אם יש המשך?

30/12/2012 10:11

מהמם!
וזה הסיפור הראשון בדף(=
מוזר…

06/04/2013 09:21

את יכולה בבשקה להמשיך אני במטח בבקשה

19/04/2013 13:18

הסיפור הראשון באתר… מקום בודד בשבילי לכתוב תגובות שאף אחד לא יקרא. ואפילו לא קראתי את הסיפור, רק רציתי לכתוב משהו שישאר בהיסטוריה של האתר לנצח…
איזו תגובה חסרת משמעות…

10/10/2013 23:16

האתר הגיב לזה אני בטוחה במאה אחוז!
הוא כתב 'יפה.' אז זה יהיה בבחירת העורכים!

22/04/2014 21:24

באמת יפה

22/04/2014 21:29
Bar Bar

זה הסיפור הראשון באתר אמג

10/09/2014 18:47

חחח איזה קטע…

10/09/2014 18:56

יש המשך?

29/07/2015 10:17

חה! זה הראשון! קטעים איתך! גם אני לא קראתי את הסיפור אבל רציתי להיות ולהגיב בסיפור הר א ש ו ן !

28/01/2016 21:57
11 דקות
תגיות: ,
סיפורים נוספים שיעניינו אותך