סיפור יפה? אם כן אז תגיבו

עדיף לא לדעת

26/03/2011 902 צפיות אין תגובות
סיפור יפה? אם כן אז תגיבו

היו היה פעם ילדה ,שאביה לא הסכים לגלות לה מה קרה שאמה פתאום עזבה את אביה ולא הייתה נשארת בבית.
"עדיף שלא תדעי" אביה תמיד היה אומר "יש דברים שמוטב לא לגלות".
"לא נכון" התעקשה תמיד הילדה "צריץ לדעת הכול כדי להיות חכמים".
"את צודקת" אמר אבא "אבל לא צריך לדעת הכול בשביל להיות חכמים." החזיר אבא בשעשוע לילדה הנואשת לדעת על אמה. "בואי ואספר לך סיפור:"
נערה אחת חייתה עם חברה החייל בבית קטן.הם אהבו אחד את השני עד אין קץ ואהבה אמיתית.
יום אחד החייל אמר לנערה שהוא צריך ללכת למלחמה לכמה ימים והוא יתקשר אליה כשיחזור.
עבר יום ,עברו יומיים ,שלושה ,שבוע,חודש והחייל לא חזר ולא התקשר.
הנערה התחילה ללדאוג והחליטה ללכת לביתו. כשהגיעה דפקה בדלת-אין קול ואין עונה. היא חיכתה במקום במשך שעה עד שעברה השכנה וצעקה לעברה שהמשפחה שחיה פה עברה דירה ואף אחד לא יודע למה ומה עלה בגורלם. הנערה החליטה לחזור הביתה ולחשוב שהחייל התחתן וחייו טובים.
"הבנת למה הנערה החליטה לחשוב שלחייל יש חיים טובים?"
"לא" אמרה הילדה.
"מפני שהיא אהבה אותו מאוד והעדיפה לחשוב שהוא חי לו עם אישה אחרת ובגד בה מאשר שמת. היא העדיפה לא לדעת." אמר אביה.
"עדיין לא הבנתי"
"אז תחשבי ותהרהרי על זה"
הילדה חשבה ולבסוף הבינה. "עדיף לא לדעת" הייתה תמיד אומרת.
האבא חייך בחום וחיבק אותה "עדיף לא לדעת"
סוף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך