חשבתי הרבה אם לפרסם באינטרנט את הסיפור שלי, חלום אישי שנכנס לתוך סיפור פנטזיה.
בסופו של דבר החלטתי להכניס אותו פנימה, לראות איך הגלגל מסתובב ובכל פעם להוסיף עוד חלק מהמגירה. אם אפשר לכתוב ביקורות, בטח שאת הטובות אבל גם את הקשות, קריאה נעימה.

סלבטוריה

23/10/2010 1012 צפיות תגובה אחת
חשבתי הרבה אם לפרסם באינטרנט את הסיפור שלי, חלום אישי שנכנס לתוך סיפור פנטזיה.
בסופו של דבר החלטתי להכניס אותו פנימה, לראות איך הגלגל מסתובב ובכל פעם להוסיף עוד חלק מהמגירה. אם אפשר לכתוב ביקורות, בטח שאת הטובות אבל גם את הקשות, קריאה נעימה.

הקדמה- רקע לסיפור.
תמיד נאמר שבני האדם לא מקשיבים לסביבה שהם חיים בה ורגע אחד של מחשבה היה יכול למנוע הכול, אם רק היינו מקשיבים טיפה אולי הכול היה נמנע. כבר מעל לאלפי שנים שהסלבטורים שוהים בכדור הארץ, ישנם אזכורים בכל ספרי ההיסטוריה ממעוננים ובעלי אוב בתנ"ך ועד אגדות אורבאניות על מכשפות, לכל אורך ההיסטוריה ניסו לצוד את הסלבטורים ולהשמיד אותם, איסורים על עשיית כשפים נאכפים עד היום- החוק הבינלאומי נגד סלבטורים.
שהסלבטורים הראשונים הגיעו לכדור הארץ הם היו ארבעה לוחמים רבי עצמה שגורשו מסלבטוריה כוכב המרוחק אלפי שנות אור מכדור הארץ, הוטלה עליהם משימה אחת ויחידה, להגן על הכדור מפני פלישות חייזרים. על סיפור גירושים לא שמעתי למעשה אף אחד לא שמע בשום ספר או אגדה לא מצוין על החטא שהם ביצעו. היה את סלבטור החרב, לוחם שלא ראו בשום גלקסיה מאז ועד היום בעל יכולת מדהימה של אומנות הקרב מקרוב ושילוב תקיפה עם גרזנים וחרבות כאחד, יש כתב עתיק אחד שמזכיר את שמו והוא נמצא כתוב בלטינית השם היה גלדיו המדענים אומרים שזה כינוי שניתן לו בעקבות המיומנות שלו. הסלבטור השני הגיע עם קשת, הייתה לו היכולות לשלוט בקשת בדרך בלתי רגילה הוא היה מסוגל לירות חץ למרחק של כמה קילומטרים ולפגוע במטרה, שמו מוזכר בכמה כתבים עתיקים השם הוא אור. הסלבטור השלישי היה שונה מגלדיו ואור, סלבטור שחור, הכתבים ששרדו עליו לא רבים וכולם פגומים, בכל כתב עתיק הסלבטור השחור סימן את בואו של המוות באכזריותו. כתב שומרי עתיק מגלה שלסבטור קראו כפיר, כפיר היה סלבטור עם כוחות מיוחדים של האופל, היו כותבים עליו הרבה ומפחדים ממנו למרות שבאחד הכתבים נכתב שכפיר בכלל היה טיפוס נחמד שרק שהיה נחוץ היה מפעיל את כוחו. הסלבטור האחרון יותר דומה לכפיר, סלבטור לבן, הרבה כיתובים מצאו עליו אבל באף אחת מהם לא היה מתואר אופיו רק שהוא משתמש בקסם לבן בניגוד לכפיר שמשתמש בקסם שחור. בכל הכתבים הוא מוזכר בשם אנג'ל.
לפני שנתיים באפריקה התגלתה מערה ענקית מתחת לאדמה ככל הנראה מקום מגורם של ארבעת הסלבטורים, מסתבר שלאחר שהם עברו משם התיישבו שם בני אדם, על הקיר חרוטים ציורים שלהם.
גלדיו בחור חסון מסתער לכיוון מזרח עם החרב מונפת וכנפיים אדומות פרוסות לצידי גופו. לצידו עומד אור עם קשת מונפת מכוון למטרה כלשהי שנמצאת דרומה עם כנפיים כחולות שמרימות אותו באוויר.
כפיר עומד עם גבו לגלדיו וכדורי אש נופלים משמיים קודרים ואיזה רוח שחורה יוצאת מכפיר לכיוון מערב עם כנפיים שחורות. מאחורי אור עומד אנג'ל ומסתכל ישירות לכיוון צפון שמסביבו ישנם קרניים בוהקות ומגופו נפרסות כנפיים צחורות, נדמה שחרבות אור נשלחות לעבר מטרה כלשהי.
לרוע המזל בציור חיבלו אנשים או יצורים כלשהם מאיזו סיבה והרסו את החלק שרואים במי הסלבטורים נלחמים. לפני מותם של הסלבטורים הם שילבו כוחות וייצרו בעזרת כוחם האחרון את "קללת" הסלבטור.
משימתם הייתה לשמור על כדור הארץ והם אינם יכלו לעשות זאת לבד, לכן כישפו את כדור הארץ ובכל דור של בני האדם מספר זעיר מתוכם יזכה בכוח ללמוד את המיומנות של אחד הסלבטורים, מכיוון שהסלבטורים היו מבוגרים הכישוף לא צלח במלואו, רבים מהסלבטורים בכלל לא ידעו על כוחם עד שיראו סכנת חיים ואז יאלצו ללמוד לבד את המיומנות ולהיזהר מבני האדם שלאחר הכישוף פיתחו שנאה לסלבטורים.


תגובות (1)

את כותבת ממש יפה.
שפה גבוה אבלמובנת, ואת יודעת לסקרן .
ממש אהבתי D=
אני יודעת שיש חשש ראשוני בלפרסם את הסיפור שלך במקום שלא כולם חברים שלך שם והם לא יגידו לך דברים טובים כי הם לא רוצים לפגוע בך, כי הרי לאינטרנט לא אכפת.
אבל את באמת ממש מוכשרת ואני ממש שמחה שפירסמת את זה (:

17/04/2011 15:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך