ilana2908
מבוסס על Alice of human sacrifice- vocaloid. אין לי שמץ למה העלתי את זה. אשמח לשמוע הערות והארות ^_^

אליס בארץ הפלאות

ilana2908 14/10/2014 876 צפיות 8 תגובות
מבוסס על Alice of human sacrifice- vocaloid. אין לי שמץ למה העלתי את זה. אשמח לשמוע הערות והארות ^_^

היו היה חלום קטן. אף אחד לא ידע מי חלם אותו- כזה קטן היה.
זה גרם לחלום לחשוב… 'אני לא רוצה להעלם. אבל איך אני אגרום לאנשים לחלום אותי?'
החלום הקטן חשב וחשב, ולבסוף עלה לו רעיון.
'אני אגרום לאנשים לבוא אלי, והם ייצרו את עולמי.'

האליס הראשונה הייתה אדומה, והסתובבה עם חרב בארץ הפלאות. בעודה מפלסת לה מעבר דרך כול מה שהפריע לה, מאחוריה נוצר שובל אדום כדם.
היא נקשרה לעץ במעבה היער, במקום שאף אחד לא יוכל למצוא אותה. לולא שובל הדם שהשאירה מאחוריה, אף אחד לא היה יודע שהייתה קיימת.

האליס השני היה כחול, והוא שר לו בעודו מסתובב בארץ הפלאות. הוא מילא אזורים בתווים שיקריים, וזאת בשביל ליצור עולם כחול ולא שפוי.
סופו היה להרצח ע"י אדם משוגע, והכחול הוכתם באדום. והוא, אשר אהבו אותו כול כך, נשכח במהרה.

האליס השלישית הייתה ירוקה, וחביבה הייתה בארץ הפלאות. היא הקסימה אנשים כרצונה, ויצרה מדינה ירוקה ומוזרה.
היא מלכה במדינה זו, נשלטת ע'יי חלום מעוות. פחדה היה להפסיד למוות, ומלכה במדינה זו לעולמים.

בזמן הזה, שני ילדים פילסו את דרכם בין העצים, ועשו מסיבת תה קטנה מתחת לעץ הוורדים. הם קיבלו הזמנה מהארמון הירוק, ובשמחה תמימה האופיינית להם פתחו אותה.

האליס הרביעית הייתה זוג תאומים, שסקרנותם הובילה אותם ברחבי ארץ הפלאות. לא מזמן הם הגיעו בסירה צהובה, וכבר עברו בהרבה דלתות שונות. אחת הדלתות שבהן עברו הובילה למעבה היער, וכשהאחות הקטנה והעקשנית ראתה אישה קשורה לעץ, היא לא הקשיבה לאח הגדול והחכם ומיהרה להצילה.

שניהם לעולם לא התעוררו משנתם העמוקה, ולנצח שוטטו בארץ הפלאות.


תגובות (8)

הו דיר, ווקאלוייד! אליס קורבן אנושי~
זה… סוגשל תרגום, לא? זה כמו תרגום שכזה .-.

14/10/2014 16:07

זה מושלם! זה ספר שאני מתה עליו, בעיקר על המקורי.
והכתיבה מאוד טובה, הרמה גבוהה.
אני מאוד אוהבת את זה!
דירגתי 5

14/10/2014 16:09

אני לא מכירה את הספר הזה -.-
אבל אהבתי את הסיפור שלך :)

14/10/2014 16:17

    זה לא ספר, יקירה. זה שיר~

    14/10/2014 16:19

    כן הבנתי את זה כששמעתי את השיר :)

    14/10/2014 17:30

    ואהבת את השיר? (למרות שהוא ביפנית)

    14/10/2014 17:33

כן, זה בערך סוג של תרגום בצורה סיפורית שירית של השיר alice human sacrifice. ושוב, אין לי מושג למה העלתי את זה. אבל שמחה שאהבתם ^_^

14/10/2014 16:33

    ממ, בקריאה חוזרת של התגובה המסכנה והדלה שלי, אני רואה שלא אמרתי שיצא לך נחמד ביותר~
    ד"א, אם את חובבת ווקאלוייד אז את מוזמנת בחום לקרוא את הקטע "קרקס היער האפל" שלי, ו… את הקטע האחרון שפרסמתי, שאף אחד חוץ מגברת סכנה היקרה שלי לא קרא ואני מבואסת כי הוא לא יצא זוועה מוחלטת.

    14/10/2014 16:37
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך