NealvsHook
רעיון שעלה לי בראש בזמן שתליתי כביסה. מבוסס על הסדרה היה היה פעם, הסיפור פיטר פן, ילד שהכרתי פעם, והסיפור של נטע ^^. גם אני אכנס איכשהו לסיפור, נראה אם תזהו אותי.
אני צריכה כמה דמויות של ילדים בני 13 שהיו איתו בכיתה. בבקשה שיהיו להם שמות אופייניים לארצות הברית. תנסו שיהיה כמות שווה של בנים ובנות. בלי עבר טרגי (מידי).
שם:
גיל 13.
מראה:
אופי:
רקע (כולל שמות הורים):
תחביבים+כשרונות (לא חייב):
משהו מיוחד ולא על טבעי:

תודה לכם!

ארץ לעולם לא – הקדמה + הרשמה

NealvsHook 16/01/2014 804 צפיות 11 תגובות
רעיון שעלה לי בראש בזמן שתליתי כביסה. מבוסס על הסדרה היה היה פעם, הסיפור פיטר פן, ילד שהכרתי פעם, והסיפור של נטע ^^. גם אני אכנס איכשהו לסיפור, נראה אם תזהו אותי.
אני צריכה כמה דמויות של ילדים בני 13 שהיו איתו בכיתה. בבקשה שיהיו להם שמות אופייניים לארצות הברית. תנסו שיהיה כמות שווה של בנים ובנות. בלי עבר טרגי (מידי).
שם:
גיל 13.
מראה:
אופי:
רקע (כולל שמות הורים):
תחביבים+כשרונות (לא חייב):
משהו מיוחד ולא על טבעי:

תודה לכם!

ג'ונתן התעורר במיטה שהייתה שלו ולא שלו כאחת.
הוא שפשף עיניים והסתכל על התקרה האפורה בתימהון. "איפה אני?…" הוא מלמל ברוגז. הוא שנא לא לדעת. הוא שם לב שהוא נמצא בחדר אפרורי וריק מלבדו והמיטה שהיה עליה. הוא הוריד את השמיכה בבת אחת מגופו ונדהם לגלות שהוא לובש בגדים שזרים לו. הוא לבש סוג של כותונת לילה לבנה. הוא ניחש, על פי רכותו של הבד, שהכותונת הייתה עשויה ממשי. הוא הרגיש נשי ומטופש, אבל לא היה שום זכר לארון עם בגדים באזור. הוא קם מהמיטה, והרגיש עקצוצים מקור בכפות רגליו היחפות. כדי למנוע עקצוצים נוספים הוא פסע במהירות אל מחוץ לחדר. המדרון שהיה בתוכו היה דומה למסדרון של הבית שלו, רק ריק. טוב, הוא חשב שהוא דומה למסדרון שבבית שלו. הוא לא ממש היה בטוח איך נראה הבית שלו שלו. זה היה די מטריד, אבל אז הוא שם לב לשני אנשים שדיברו בשקט בצד הימני של הבית. גבר ואישה. הוא ניגש אליהם. בהתחלה הם לא שמו לב אליו, אבל לפתע הסתובבו אליו ובהו בו.
שררה שתיקה לרגע ממושך במיוחד.
"ג'ו…ג'וני?" שאלה לפתע האישה. "ג'וני!" היא רצה אליו וחיבקה אותו. הגבר חייך בהקלה.
ג'וני? חשב ג'ונתן בבלבול, ואז נזכר. אלה ההורים שלו. "אמא! מה קורה כאן?" הוא שאל. היא לא ענתה, רק מלמלה כל מיני דברים על כמה היא שמחה שהוא בסדר. עוד זכרונות עלו במוחו. מקום המגורים שלו. הבית שלו, עם רהיטים ובלי רהיטים. חברים מהכיתה. אנשים שתמיד היו סביבו.
ומה שקרה.
ילד בשם פיטר שטען שהוא חזר מהעבר. כל העיירה רועדת. ואז הפנים של פיטר מול שלו.
ארץ לעולם לא.


תגובות (11)

ארץ לעולם לא! שמחה שנתתי לך בערך את הרעיון.
שם: צ'יפ טורס.
גיל: טוב, את יודעת. 13.
מראה: שיער חום בהיר. עיניים בהירות. נמשים על האף…
אופי: עושה צרות, מצחיק ואנרגטי מאוד (די ליאו בקיצור). סקרן מאוד ודוחף את האף שלו הרבה פעמים, ולא אכפת לו שצועקים עליו.
רקע: ההורים שלו (קסידי ולוקאס טורס) אף פעם לא האמינו בו, אז גם הוא לא מאמין בעצמו. החברים שלו מנסים לשכנע אותו שהוא טוב הברבה דברים אבל הוא לא מאמין להם, בעיקר כי הוא מפחד שבסוף הוא יתחיל לקחת אחראיות על משהו.
תחביבים: לעבוד על אנשים. לא כדאי להיות לידו באחד באפריל.
משהו מיוחד: טוב…הוא טוב מאוד במצא את ההבדלים, ובכלל בלרדת לפרטים הקטנים.
דרך אגב, תמונה מגניבה. משלבת את עד עצם היום הזה עם אנשי זאב…

16/01/2014 08:30

שם: רובין פלנדרה.
גיל: 13
מראה: שיער ג'ינג'י חלק וארוך מאוד, עיניים ירוקות וגבוהה ורזה.
אופי: לא סומכת על אנשים מאז שפיטר נטש אותה.
רקע: אמא: מתה. אבא: רוברט.
אמא שלה מתה בתאונת דרכים ואז פיטר בא אליה ולקח אותה ללעולם לא, כשהייתה בת שתיים עשרה נטש אותה ומאז יש לה חרדת נטישה.
משהו מיוחד…. גאונה מאוד, האיי קיו שלה מאוד גבוה ועומד על 180 שזה מחונן גאון.

16/01/2014 08:31

נטע! אני אוהבת את השם צ'יפ. בכללי הוא דמות חמודה D:
תודה, גם אני אוהבת את התמונה הזאת.
סיפורים מעניינים מאוד123, את יכולה בבקשה לשנות טיפה את הרקע? לא אמור להיות לה קשר עם פיטר.

16/01/2014 08:41

את לא רוצה לדעת מאיפה לקחתי אותו…. מכל מקורות השמות המוזרים שלי, זה הכי אידיוטי.

16/01/2014 08:43

חה, הם בטוח לא מוזרים כמו שלי. ולא, אני לא מדברת על האתרים שאני מדי פעם משתמשת בהם.

16/01/2014 08:47

אני משתמש בויקיפדיה, זה לא מוזר? פעם לקחתי את השמות מדמויות מפרסי ג'קסון שאף אחד לא זוכר (למשל קיילה, שהזכירו אותה פעם אחת בקללת הטיטאן)

16/01/2014 08:49

ואני משתמשת בשמות שאני שומעת בנשיונל ג'אוגרפיק וערוץ ההיסטוריה.
אני לא זוכרת את קיילה 0.0

16/01/2014 08:54

את יכולה לשנות אותו לבד אולי? טוב נו, אמא שלה מתה אבל היא מעולם אל הכירה את פיטר אבל עדיין יש לה חרדת נטישה.
הדמות שלי תשתתף?

16/01/2014 08:55

אוקיי. וכן, שתיהן ישתתפו :)

16/01/2014 08:56

תאליה נתנה לה הוראות בתפוס את הדגל… זה בסדר, במילא אף אחד כנראה לא זוכר אותה (אני קראתי את קללת הטיטאן יותר מעשר פעמים, אז בשלב הזה אתה די זוכר חצי מהספר בעל פה)

16/01/2014 08:57

אני חשבתי שהילדים הם מאנגליה.
אם הם באמת מארצות הברית, הילדות שלי תימחץ, תתקווצ'ווץ', תידרך. ואז ידרכו עליה עוד פעם :'(

31/01/2014 03:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך