בית הקוצים (עמי ותמי הסיפור האמתי)-הקדמה

קאיוטה 28/05/2012 5639 צפיות אין תגובות

"היו היה שני אחים תאומים שהתגוררו ביער בביקתה דלה,
ואביהם היה חוטב עצים .
הם היו עניים מרודים ,ולא היה להם כל רכוש.
אביהם חוטב העצים התחתן בשנית לאחר שהתייתמו מאימם שהיתה חולה.אימם החורגת היתה אישה רעה מאוד,שמיררה לבעלה את החיים,וכל היום היתה מקטרת וכועסת על כולם שיצאו ליער ללקט פיטריות וגרעינים וילכו למכור אותם בשוק .
הסיפור מתחיל בעצם לאחר שבאה שנת בצורת ורעב,וכל האוכל שלהם ניגמר,ואז זממה האם החורגת להיפטר אחת ולתמיד מהילדים,תוך כדי שהיא נוטשת אותם בעובי היער לבדם…
בפעם הראשונה הצליחו הילדים להערים על האם החורגת לאחר שסימנו לעצמם את דרכם חזרה הביתה
בעזרת שורה של אבנים שפיזרו לאורך הדרך.
בפעם השנייה לא הצליחו הילדים בתוכניתם לחזור הביתה ,מאחר ופיזרו פירורי לחם שאותם אכלו הציפורים,ולכן הלכו לאיבוד ביער.
בתוך היער החשוך מלא הרעשים,ניסו להתגבר עמי ותמי המפוחדים על הפחד והחרדה שאחזה בהם,ותוך כדי חיפושים הגיעו לבית ממתקים בקרחת היער שכל כולו היה עשוי מממתקים.
ואז התחיל הסיוט שלהם לאחר שאישה זקנה הציעה להם להיכנס לביתה ולהתכבד במטעמים.
למחרת גילו הילדים לתדהמתם שהאישה הזקנה והחביבה היא בעצם מכשפה!
לאחר שכלאה את עמי בכלוב והעבידה את תמי בעבודות הבית כמשרתת ,הצליחו השניים להימלט ,לאחר שהמכשפה החליטה לאכול את עמי,וביקשה מתמי אחותו להדליק את התנור.
תוך כדי שתמי הדליקה את התנור ,ביקשה עזרה מהזקנה ,וכשהזקנה התקרבה לתנור ,דחפה אותה
תמי הקטנה וסגרה את דלת התנור…
לאחר ששיחררה את אחיה עמי מהכלוב,אספו הילדים תכשיטים יקרים וזהב ,
וברגליים קלות,אל אבא דהרו כאיילות.
בין עצי היער חיפשו שוב את דרכם הביתה
צועדים במרץ לעבר ביתם ,
ולפתע שמעו את אביהם מהלך ביער ובוכה,ומצטער שלא מוצא את ילדיו.
את האם הרעה הוא כבר גירש ,ולפתע ראה אביהם אותם ,רצים לעברו,
ועל פניהם חיוך רחב.
השלושה חזרו הביתה כששקי זהב ותכשיטים על גבם.
הם היו שמחים ומאושרים."

אם הסיפור שלי היה נגמר ככה… אז החיים שלי היו מאושרים… אבל הסיפור האמיתי לא נגמר בשטרות אדומים ובשרשרת פנינים….הסיפור שלי נגמר עוד לפני שהתחיל……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך