בית הקוצים- פרק 1

קאיוטה 30/05/2012 761 צפיות תגובה אחת

"טראח…" רסיסי זכוכית האגרטל התרסקו לו הישר אל תוך הראש, הם חדרו עמוק אל תוך הקרקפת שלו ונשארו שם דוממים…הדם לא אחר לבוא והתחיל להשפך מראשו כמו מים שחדרו סכר…. מרוב הבהלה הארי התמוטט ונפל ישירות על הרצפה הקרה, מתהנג מכאבי טופת.. "בום" הבעיטה בצלעות הפתיעה אותו.. "קח את זה פרחח!" "בום.." אביו צעק אליו, תוך כדי.. "מי אתה חושב שאתה?! אה פרחח..ילד לא מוצלח?!" בעט בו יותר ויותר חזק…
גרייסי הסתכלה מהצד דרך דמעות מזוגגות, בידיעה שבקרוב מאוד יגיע תורה והכן הוא לא אחר להגיע… אמה תפסה אותה בשמלתה הבלועה: "מה את מסתכלת, אה את לא ילדה יותר טובה ממנו!" האם קרעה ממנה את השמלה והתחילה להכות אותה בעזרת חגורת עור שחורה ועבה.
הכאב שהיא חוותה היה כל כך מייסר, אך היא הייתה כבר רגילה אליו…. לבסוף נפלה גם היא על הרצפה ,שכעת הייתה מכוסה בשלולית דם דביקה שנשכפה מראשו של אחייה, הארי.
נשכבים זה מול זו, בוהים זה בזו, בעניהם הכחולות והדעומות, דמעות של דם.
בלי בכלל לדבר ידעו מה עובר בראש של אחד השנייה, ידעו מה עליהם לעשות על מנת לגרום למצב הזה להיפסק, כי למען האמת הם כבר לא היו מסוגלים יותר להתעללות הוריהם, וכבר לא היה להם אכפת מה לעשות כדי לגרום לזה להיפסק….

ההורים שלהם פסעו לכיוון דלת היציאה , כיבו את האור באגרסיביות וטרקו את הדלת שלא בטעות הילדים הגוססים יברחו להם…

הארי וגרייסי שנשארו על הרצפ הדם מלמלו בקושי רב אך בבת אחד: "יער"……

המשך יבוא……


תגובות (1)

מאוד אהבתי איך שאת יכולה לתאר את מה שקורה מסביב בצורה כל כך חדה.

11/07/2012 06:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך