היצירה

27/10/2019 494 צפיות 2 תגובות

לפני שנים רבות, מעט זמן אחרי המפץ הגדול, מספר ישויות אלוהיות שנדדו ברחבי הקוסמוס נעצרו במערכת שמש נידחת והחליטו ליצור עולם, הן שילבו את כל היכולות שלהן כדי למשוך גזים ואבק כוכבים מרחבי החלל אחד לשני ולהתיך אותם לליבה. לאחר מכן כיסו את הליבה בסלעים, אוקיינוסים, יבשות, הרים ונהרות, עצים, שיחים ופרחים בשלל גוונים. כל ישות יצרה חיים על פי איך שהיא ראתה אותם לנכון, לחלק מהיצורים היו אוזניים ארוכות יותר, חלק היו גבוהים יותר או נמוכים יותר, חלק אכלו בשר וחלק אכלו צמחים, וכל היצורים חיו בשקט ושלווה. היצורים חיו בהבנה אחד כלפי השני ושמרו על סדר והיררכיה בשרשרת המזון, וככה היה במשך מיליוני שנים.
יום אחד, אחת הישויות קינאה לישויות האחרות ורצתה שליטה בעולם שלהן שהתפתח והשתנה, היא החליטה שהעולם הזה שליו מדי. היא החליטה ליצור גזע חדש שכמוהו לא נראה קודם ולשחרר אותו על הפלנטה. גזע מפלצתי. באותו היום, בקרחת יער נידחת, גרגירי אפר התחברו לעצמות, גידים ובשר צמחו עליהם ועור נמתח על השרירים שלהם והם התחילו לחלוש את יערות היבשת שבה נוצרו בחיפוש אחר מזון.
היצורים טבחו בכל יצור אחר שנגלה בדרכם וזללו כל מה שרק יכלו, אף יצור חי לא היה מוגן. הם כבשו שטח אחד אחרי השני, מכחידים מיליוני מינים וזנים של יצורים חיים, ואחרי שכיסו את כל היבשה, היצורים הבינו שהם לא יכולים לעוף, אז הם זיהמו את השמיים עם העשן שלהם, הם לא יכלו לשחות למרחק גדול מאוד אז הם רצחו את האוקיינוסים עם הזבל שלהם. ולבסוף, לאחר שלא נשארו יותר חיים להרוס, היצרים שלהם פנו כנגדם והם התחילו לחסל אחד את השני ולקרוע את החברה שלהם מתוך עצמה.
ולימים, אחרי שהמפלצות האלו פילגו את עצמן, נלחמו, כבשו, שחטו ומתו. נשאלה הישות שיצרה אותם לשמם של המפלצות הנוראיות שחירבו עולם יפה שכזה, והישות השיבה, "בני אדם."


תגובות (2)

זה סיפור טוב , הבנתי אותו וגם מגניב עם מוסר השכל

14/11/2019 19:39

סיפור מדהים

27/10/2021 23:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך