פעם ראשונה שאני כותבת סיפור פשוט הייתי צריכה להוציא מלא דברים שחשבתי עליהם במשך שנה וחצי עם יהיו תגובות תגובות ותרצו שאני אמשיך אז סבבה...

ואז

17/12/2011 786 צפיות 10 תגובות
פעם ראשונה שאני כותבת סיפור פשוט הייתי צריכה להוציא מלא דברים שחשבתי עליהם במשך שנה וחצי עם יהיו תגובות תגובות ותרצו שאני אמשיך אז סבבה...

אוף! אני שונאת שיעור ספרות……
למה זה חשוב שאני אדע על מישהו חולה מלפני 100 שנה שהוזה הזיות?!
אז אין מה לעשות.. מימיני יושבת טוהר היא ממש יפה, יש לה שיער בלונדיני חלק ונעים שבצידו יש פסים בצבעים ורוד וירוק, היום שיערה אסוף בקוקו גבוה ויש לה כמה קווצות שיער שננפלו והם ממסגרים את פניה באופן יפה ביותר ביחד עם הפוני שלה שמגיע לה רק קצת מעל העיניים. ועיניים כאלה שלפעמים הן ירוקות ולפעמים טורקיז.
טוב די לדבר על טוהר וכמה היא יפה! זה לא עושה לי טוב.. נעבור צד.
צד שמאל-כרמל ואור מצחקקים ומדברים אייייככסס אוףףף למה לי אין חבר?! או לפחות מישהו כזה כלבלב שיהיה אחרי כל הזמן?! אוף אוף אוףףף!!!! למה זה רק אני שעוקבת אחרי כל הבנים כמו כלב פתטי?!
ואז הוא ניכנס לכיתה.
………..

גבוה, שזוף, חטוב עם שיער שחור שחור שחור ועיניים אפורות, מהבנים שרואים בטלנובלות או סרטים רומנטים על ערפדים או זאבים פתאום קלטתי שאני בוהה בו אז מיד הסכלתי הצידה, טוהר נשכה את השפה התחתונה שלה ולחשה לי" ממממ יאמי" עניתי לי "איכס יא מגעילה" אבל לא יכולתי דלא לחשוב אותו הדבר הסתכלתי על כרמל היא גם הסתכלה עליו וכבר הכרתי את המבט הזה על העיניים שלה, המבט המרותק, שחושב מה היה יכול ליהיות אם…. אבל היא נזכרה שיש לה חבר והפסיקה לבהות.

רבקה, המורה לספרות הייתה היחידה שלא בהתה בו,, היא רק נזפה בו שזה לא מנומס להתפרץ ככה לכיתה ולהפריע לשיעור, איזה מורה מעצבנת!! הוא הביא לה פתק מהמשרד של המנהלת, היא קראה ואז הודיעה "זה איתן, הוא תלמיד חדש והוא בא אלינו מהצפון! אתם יודעים שאני מהצפון?" למי אכפת? "הוא יצטרף לכיתה שלכם אז תקבלו אותו יפה" אל תדאגי, הוא יתקבל יפה "עכשיו… איפה נושיב אותך?" היו רק שני מושבים ריקים אחד ליד ארנון, שאף אחד לא רוצה לשבת ליידו כי הוא נורא מעצבן, וליד שיר, שיר היפה, האטלתית, המוכשרת, המהממת שכל הבנים רוצים אותה וכל הבנות רוצות ליהיות כמוה, ואם אי אפשר אז ליהיות חברות שלה, שיר "מלכת הכיתה".
היא הרימה את היד ואמרה "יש מקום פנוי ליידי!" יכולתי להרגיש את השנאה הקנאה והכעס מכל הבנות ממכוונות לשיר כי עכשיו לאף אחת מאיתנו אין סיכוי, איתן נלקח.

הפסקה, שיר לקחה את איתן כדי להראות לו את בית הספר, אני התיישבתי ודיברתי עם מאיה, שני ואמילי. מאיה חברה שלי מכיתה א' היא יודעת הכל עליי ואני יודעת הכל עליה יש לה שיער חום חלק ועיניים ירוקות היא צימחונית ורזה מאוד ולא אפכת לה ממש ממה היא לובשת או מה שמדברים עלייה, את שני הכרתי דרך מאיה אבל היא אחת מהחברות הכי טובות שלי היא הייתה שם בתקפות הדיכאון שלי, הפגיעה העצמית, ההרעבה אבל זה כבר מאחורי, יש לה רעמת תלתלים חומה שמגיעה לה עד הישבן, והיא שזופה מאוד, ואמילי, אמילי החברה הכי טובה שלי אני לא יודעת איך הייתי מסתדרת בחיים בלעדיה, היא באה לפה מאנגליה ובגלל זה יש לה שם כזה יפה ועוד דברים שגורמים לי לקנא בה, יש לה שיער חום אדמדם ועיניים כחולות והיא גם רזה, היא מאוד פוטוגנית ויוצאת טוב בכל תמונה ויש לה מבטא מקסים.
אז ישבתי ודיברתי איתן על אייתן, מאיה אמרה שהוא נראה חמוד אמילי אמרה שהוא חתיך אבל היא לא אוהבת אנשים מהצפון ושהוא גם נראה לה כמו בנאדם מגעיל, אבל היא תמיד אומרת את זה, היא אמרה את זה גם על דין אבל בסוף היא יצאה איתו פעמיים. אני אמרתי שהוא נראה מעלף אבל לגמרי לא ברמה שלי ושני הסכימה עם כולנו.
הסתובבתי לראות מה קורה בכיתה וראיתי את שיר מציגה את איתן ל'שירונט'( ה'שירונט' הייתה הקבוצה של הבנות ה"מקובלות" וקראנו להם ככה כי המנהיגות של הקבוצה היו שיר, שירלי ושרון.) גלגלתי עיניים, ואז ראיתי שאיתן מסתכל עליי….


תגובות (10)

תמשיכי !

17/12/2011 12:00

תודה אני חושבת על המשך

17/12/2011 12:04

המשךךך. המשך המשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשךהמשך…. אני מקווה שהבנת את המסר:)

17/12/2011 12:07

אני חושבת שקלטתי רמז אבל אני אחקור ;)

17/12/2011 12:09

היי לכותבת,
ברוכה הבאה לאתר סיפורים. אני מאוד מקווה שתהני כאן, ושתרכשי חברים רבים בדרכך לכתיבה מקצועית (אני מקווה).
אהבתי את העובדה שאת מתארת את הדברים בעזרת חזרה. הערה קטנה: כדי לאתר רגשות, עדיף שפוט לכתוב בתיאור עקיף או ישיר מאשר לכתוב: אוףףף!
זה נראהמעט מבולגן ככה…
חוץ מזה, התחלה מצויינת. אני מקווה שתמשיכי!

ממני (ועוד תשמעי ממני רבות) ליסה.

17/12/2011 12:22

מרדמת אותך בברכה חמה כי הגעת לאתר הכי מדליק לכתיבת סיפורים, בהצלחה וסיפור הבכורה שלך הוא משש 100המם בהצלחה ממני בקי ♥♥♥♥

18/12/2011 05:41

תודה רבה ותודה על הערות יש המשך ואני מחכה לאישור

18/12/2011 07:03

מממ….. מעניין….

המשך! (מקווה שהבנת את המסר)

18/12/2011 07:10

תמשיכי D:

18/12/2011 07:11

שבת שלום הדר
רציתי להיפרד ממך ולאחל לך בהצלחה בכל אשר תפני, מסיבות מאד כואבות החלטתי לנטוש את האתר בברכה בקי ♥

21/01/2012 02:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך