פלאר
(תקראו פעמים כדאי להבין את מהלך הזמן בסיפור.) הסיפור הזה מבוסס על סיפור של ילד שהתנדבתי איתו והסכים שאני יעלה את הסיפור שלו לאתר (על תהיו עדינים בביקורת הוא לא יסתכל על התגובות אני מביא לו עותק מודפס)

חומה מדמיונות

פלאר 03/04/2014 969 צפיות 18 תגובות
(תקראו פעמים כדאי להבין את מהלך הזמן בסיפור.) הסיפור הזה מבוסס על סיפור של ילד שהתנדבתי איתו והסכים שאני יעלה את הסיפור שלו לאתר (על תהיו עדינים בביקורת הוא לא יסתכל על התגובות אני מביא לו עותק מודפס)

הם פגעו בו
הם יסרו אותו מילולית ופיזית הרביצו לו בהפסקת וצחקו עליו בשיעור,
אז הוא עשה את הדבר היחיד שהיה נראה לו הגיוני הוא פשוט התנתק.
זה לא היה החלטה רגעית היה זה תהליך ארוך שמורכב מהרבה פסיעות קטנות
הוא שקע בעצמו עוד ועוד דיבר פחות פחות עולמו הוגבל לדמיונו ולדחפים פשוטים כמו רעב וצמא.
עד שבסוף הוא היה מנותק לגמרי ללא ניצוץ בעיניו.
אבל לניתוק היה מחיר, מחיר שהיה הרבה יותר זול ממה שחשב שהיה והרבה יותר כואב ממה שציפה זה היה אהבה.

היא אהבה אותו אבל הוא לא אהב אותה זה לא היה אישי אל תטעו, הוא פשוט הפסיק לאהוב את הכול.
היא ניסתה להוציא אותו מהשריון שיצר מדמיונו היא גירדה עם הציפורנים ומשכה אותו החוצה בכול הכוח, למרות אדישותו למאמציה היא לא ויתרה והמשיכה לנסות גם בזמן הלימודים וגם לאחריהם, יום וליל היא חשבה עליו, על אותו ילד שאינו מגיב לכלום ושאדיש לבריות הסובבות אותו כאילו בכלל אינם קימות שכול התגרות או עלבון מחליקות ממנו והוא כך היא חושבת בוחר באופן בוגר להתעלם.
לבסוף היא הפסיקה לנסות כול כך חזק וניסתה יותר חלש בתדירות הולכת ופחתת, ולחשוב מה היא כבר ניסתה להשיג?! מבט קל וחיוך קטן?! זה כול מה שהיא רצתה אבל גם את זה הוא לא העניק לה.
עד שלבסוף היא התיאשה ועזבה אותו, היא כנראה הבינה שבכוח היא לא תצליח ועזבה אותו, את אותו הילד שפעם אהבה ועכשיו היא חשבה שהוא סתם איזה מוזר עם שריטה נפשית…

הוא שם לב שמשהו קורה שמשהו מנסה למשוך את תשומת לבו לא כמו כול ערה או עלבון אחר אלא שוב ושוב באופן שיטתי ומכון, הוא דמיין לעצמו את העלבון והסבל שהוא חוסך מעצמו, הוא דמיין לעצמו את הגרוע מכול "חרם" "בדיחה כיתתית" ובדמיונותיו הוא הפליג לכך שאפילו צוות המורים משתף פעולה באותן "עלבונות". לא היה מאושר ממנו בעודו חושב על כול הסבל שממנו הוא מתחמק, לאט לאט התחילו אותם "עלבונות" להתמעט "הינה זה מצליח לי" הוא חשב באושר הם סוף סוף עוזבים אותי לנפשי.

לבסוף מתוך סקרנות ולא יותר הוא הציץ החוצה לראות איזה בריון הוא סוף סוף הצליח לנצח, הרי הוא עזב אותו בשקט בלי לפגוע בו אפילו קצת.
אבל אז הוא ראה אותה והבין מה הוא הפסיד והבין את גודל המחיר ששילם כי לא רק את הרוע הוא השאיר בחוץ אלא שגם לטוב לא היה מאיפה להיכנס.
והחלק הכי עצוב שאפילו לא היה לו אכפת =(


תגובות (18)

הוא מזכיר אותך באופן כולשהו.

03/04/2014 18:43

    איך הגעת למסכנה הזאת? (לא שאני חולק עליך…)

    03/04/2014 18:54

    א. אתה בעל קליפה כול-כך עבה עד כי אי-אפשר לחשוב שאי-פעם הייתה קטן ומפוחד (ותאמין לי, אני אומרת זאת בהערכה)
    ב. אני מאמינה שהמוטו שלך הוא "אני בלתי נראה הידד"
    ג.אתה אינך מכחיש זאת.

    03/04/2014 19:27

    כול כך קרוב אבל כול כך רחוק (זה לא קשור אבל אני אוהב את המשפט הזה)
    כנפיים את עשית טעות אחת מרה בערכה שלך אין לי חומות פשוט אנשים לא טורחים לשאול אותי כלום

    ב)פעם באמת ההיתי קטן אבל מה הקשר?
    ג) אין לי מוטו אבל אם היה זה היה כנראה כולם מביטים בי אבל אף אחד לא טורח להסתכל…

    03/04/2014 19:41

    הו, אז אני יכולה שאלה?

    03/04/2014 19:45

    כמובן

    03/04/2014 19:46

    אם אין לך חומות, למה איש לא טורח לשאול?

    03/04/2014 19:48

    כי ככה זה אני לא מענין אנשים (זה הפוך דרך הגב: בגלל שאף אחד לא טורח לשאול אין לי סיבה להעמיד חומות…)

    03/04/2014 19:52

חסרים הרבה סימני פיסוק וזה קצת הורס.. ככה הסיפור עובר יותר מהר וזה (שוב) קצת הורס.
הסמיילי בסוף לא היה נחוץ בעיניי.
זהו :)

03/04/2014 19:32

    בא לך לערוך לי את זה מפוסק נכון?

    03/04/2014 19:53

הי! זה מה שעלית מקודם! למה מחקת?
אתה לא תקבל את הביקורת שלי בחזרה משתי סיבות (או ששלוש):
1) היית חוצפן ומחקת את זה. (בלי להעליב או משהו…)
2) אני לא זוכרת מה כתבתי בתגובה ואין לי כוח לקרוא את הסיפור מחדש.
3) אין לי כוח…

03/04/2014 19:39

    זה אכן אותו סיפור אבל מקודם כפי שאת זוכרת היתה בעיה עם ההעלה שלו אז…

    03/04/2014 19:41

    אבל אני בכל מקרה לא זוכרת מה כתבתי בתגובה, אז…

    03/04/2014 19:43

נדמה באמת שהסיפור בעצם עלייך ולא על ילד שהתנדבת איתו

06/04/2014 03:10

    לא….

    06/04/2014 08:11

    יכול להיות שהסיפור באמת על ילד שהתנדבת אתו אבל הוא כנראה מאוד דומה לך

    06/04/2014 08:13

    כי אף אחד לא יכול להביע רגשות בצורה כזאת

    06/04/2014 08:15

    קודם כול אני יקח את זה כמשהו טוב אז תודה!

    והוא כן דומה לי בחלקים מסוימים אבל אנחנו גם שונים בהרבה דברים (כמו רוב האנשים…)

    06/04/2014 09:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך