כיפה אדומה כפי שאי פעם לא הכרתם , פרק שלישי, ההכנה.

(:

הלכנו לתוך העיר השוממה . אני שוב שמתי גלימה ( ולא היה לי חם . להפך . זהו גלימה מנטרל חום
בימים ומוסיף חום בלילות ) וצ'ט לבש קסדת נחושת בעלת קרן מינטואר קטן ומשקפי שמש כדי להסתתר מקרניהם של שני השמשות. הוא הסביר לי שהוא לא צד את המינטואר , הוא פשוט טיפל בפצע בקרן כפי יכולתו , ואז , שהיה חסר סיכוי , הוא לקח אותו עם ההסכמה של המינטואר . צ'ט היה גם עוזר היערות , לפני שאנשי זאב השתלטו על המקום ונאלץ לברוח . שמחתי בידיעה , כי באחוזה היה לי גן חיות שלם , מכלבי זאב עד לנחש פיתון ענק ללא ארס . כולם נטרפו על ידי אנשי הזאב בלילה של התקיפה . עצרנו בבית קפה קטן לארוחת בוקר , שכנראה היה היחיד ללא לקוחות . משום מה , צ'ט שם מטבע בתוך פיו . האדון של העסק היה גמדון , שהיה צריך כיסה ושלושה ספרי מתמטיקה עבי כרס כדי להגיע לדלפק . אני הזמנתי קאפקייקס ולאטה , וצ'ט הזמין כוס יין פטל אדום ופטריות ברוטב משונה אך יוקרתי להפליא . " שתע'ל ת'כסף" אמר הגמדון . צ'ט השתעל , והמטבע של עשרים נחת על הדלפק . הגמדון חייך . " טריק נחמד , רוזדוב . " ( זה היה שם משפחתו של צ'ט )
התיישבנו בקומת המרפסת , שמשקיפה אל כל העיר ומעבר לה . את היערות , שקצות הארזים
הירוקים בקעו בנוף . " רוצה קצת ? " אמר והושיט לי את היין . " לא תודה " גימגמתי , אולי מאי נוחות או אולי סיבה אחרת " לא עברתי את גיל 17 … נראה לי " צ'ט הסתכל עליי לשניה , ואז התחיל לאכול את הפטריות . " אז ככה " הוא אמר . " אנחנו נכנסים ליער מחר , שזה יהיה מעולה . החמיקה
מהעיר תהיה קלה ללא בעיות , בגלל שמחר יום הקודש . היום בו מקדישים את היום כולו בהבאת
קורבנות לאלים של כל אחד . לי אין אל , אז אין לי בעיה לא ללכת . מה איתך ? " " אין לי אל "
אמרתי ונגסתי בקאפקייקס . זה היה חלקית נכון . לפני השריפה האמנתי באל אטוניס , אבל הפסקתי להאמין בו אחרי השריפה . " רק שאלה , איפה אני אישן ? " אמרתי . צ'ט גירד את סנטרו ולקח
לגימה מהיין . " את יכולה לקחת מזרון ולישון אצלי " הוא הציע . " בסדר " אמרתי . אבל הלילה , ליתר ביטחון , אני שמה לפחות שני פגיונות בכיסי הפיגמה שלי .

התעוררתי בבוקר , והלכתי לשירותים . נעלתי אותו היטב . אני עדיין לא סומכת לגמרי על הבחור .
התלבשתי בחצאית ארוכה עם שסע לרגל , וגופייה קצרה חסרת כתפיות . הברשתי את שיערי האדום לתוך קוקו גבוה . צט שם גופייה צמודה (לבחורים) ומעליה שריון , ומנכסי גם קצת הדוקות . " זה בשביל הציד , עם בד אלסטי אפשר לרוץ מהר ולא להיתקע בדברים " הוא הסביר . וככה צעדנו ברחובות הריקים של העיר , מתכוננים לציד.


תגובות (5)

אני אוהב את הסיפור הזה!תמשיכי:)

19/12/2012 21:57

תודה (=

19/12/2012 22:13

אני מתה על הסיפור הזה
ותמשיכייי !! :)

19/12/2012 22:32

תטדה

19/12/2012 23:01

ווהו ! המשכת סופסוף !
איזה פרק חמוד ,
" רוזונדוב .. "
אהבתי !
תמשיכי …!

20/12/2012 05:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך