לא מהעולם הזה- פרק 4

קטניסLOVE 26/06/2013 918 צפיות 3 תגובות

"מה אתה עושה פה בשעה מאוחרת ילד?" עמד ללא תזוזה וכמעט ללא נשימה האדם בחליפה הלבנה."כלום " אמר טיילור,מה כבר אפשר להגיד במצב כזה?אני הולך ליומולדת שלי?אני הולך לחגוג במקום של צעירים קטנים. ורגע למה כולם קוראים לו ילד?הוא לא ילד! למה כולם קוראים לו ככה? הוא גבוה והוא בן 16 נכון זה לא כזה מבוגר אבל הוא לא ילד ולא יכולים לדבר עליו כאילו אין לו אפשרות להחליט החלטות בחיים. השנים עמדו צמודים אחד לשני ללא תזוזה והם יכלו לנשום את אותו האוויר,טיילור הבחין במשהוא מוזר על חולצתו והאדם שם לב שהוא בחן את חזהו,על החזה היה תג ירוק שחור."שלא תעז לעבור במקום הזה שוב,אני שם עליך עיין."אמר האיש ורץ על עבר היער בריצה אחורית מהירה ונכנס אל עומק היער ונעלם כאילו לא היה. טיילור עמד המום,נשימותיו היו כבדות, נשימה אחר נשימה, והסתכל סביב מחפש תשובה למה שקרה פה אבל הכל היה רגיל.רחוב,עץ,מנורה מהבהבת ותנועת הרכבים ברחוב חזרה לתפקד.הוא צריך לדבר עם משהוא.ולברר מה קורה פה עכשיו,כי על הסמל של האדם בחליפה היה רשום תאריך,והתאריך היה 2013 אבל,לפני הספירה.

"טוב מישהוא דיבר עם טיילור?הוא לא רציני שהבריז מהמסיבה של עצמו"צעק שון בקולי קולות וזרק פסל שהיה מונח על השולחן."די אולי משהוא קרה,הוא לא סתם ניתק לי!"אליסון אמרה וחיטטה בטלפון כדי למצוא רמז למה שקרה. "זה ממש לא מתאים לו" אמרה אנדריאנה ואחזה בידו של שון."טוב נימאס לי אני הולך אני מתעצבן מכלום עדיף שיהיה איפה שיהיה לא ממש אכפת לי!"אמר שון ושיחרר את אחיזת ידו של חברו."הי חברה" נכנס טילור בכניסה האחורית וקיבל מבטים קרים."טוב אחרתי רק בחצי שעה זה איחור אופנתי" הוא אמר וחייך. "איפה היתה?" אמרה אליסון וחבקה אותו."אני,היתי,היתי צריך להביא לאמא שלי משהוא מהעבודה היא שחכה את הפלפון שלה" הוא אמר ושפשף את ידיו אחת בשניה."אוקי,עכשיו אם אפשר את האמת?" אמר שון ונעץ בו מבט,"אני לא כועס אחי,מתסכל שאתה ארגנתה לי את המסיבה הטובה בעולם ואני הרגנתי לך,משהוא שאפילו אתה לא רוצה לבוא." אמר שון והיסתובב בחדר עם ידיו מאוחזות מאחור."אנחנו מחכים להסבר" אמרה אנדריאנה,דווקה אנדריאנה.טיילור היה בטוח שהיא לצידו,היא הרי יודעת איזה הרפתקאות הוא אוהב."אז ככה…"טיילור סיפר להם את מה שקרה בפינת הרחוב ולאחר מכן שררה דממה.
"אין סיכוי אתה בטוח שהוא הופיעה מהאוויר?"נעץ שון את מבטו באי נוחות"אני דיי בטוח,אני פשוט לא יכול להוציא את זה מהראש,מאיזה שנה הוא,למה היה רשום שהוא משנת מינוס 2013!!" אמר טילור והסתכל על חבריו. "אני חושב שיש פתרון אחד" אמר טילור וחייך. "אל תגיד את מה שאני חושבת כי אני לא מסכימה לזה!"אמרה אנדריאנה וליטפה את ידו. טיילור לרגע עצם עינים וניזכר ברגע שאנדריאנה ליטפה את ידו לפני מבחן קשה או שסתם אהבה להרגיע אותו בכך. "כן,אנחנו הולכים ללכת לשם ולגלות מה קורה." אמר טילור וחייך את החיוך הנוצץ שלו לפני הרפתקאה חדשה.


תגובות (3)

תמשיכיייייי

26/06/2013 01:28

היי!
מה קורה?
הסיפור שלך מהמם ויפה תמשיכי..
ואם האת רוצה לדעת עשיתי תיקונים בסיפורה של נחטפת פרקים 3+4.
אוהבת אושרת

26/06/2013 23:20

אני התבלבלתי בסופר סורי תחשבי שזאת אושדרת מדברת..
היי תיקנתי את הסיפור ועשיתי פרק נוסף וסיפור חדש..
אוהבת אושרת
:)
אין עליך…

29/06/2013 23:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך