קטניסLOVE
כבר ממשיכההה

לא מהעולם הזה- פרק 6

קטניסLOVE 29/10/2013 651 צפיות אין תגובות
כבר ממשיכההה

"שמעת את זה?" צועק שון בעודו נאחז בגזע כדי להיתרומם,"פאקק ניראלי קרה משהוא לאליסון היא הלכה לשם לבד וזה איזה עשר דקות מפה". "בואי" טיילור מתחיל לרוץ לכיון המועדון ואנדיראנה מדשדשת מאחריו.הם הגיעו אל החניה בחוץ של המועדון,האורות בשעה הזאת היו מכובים בגלל שבעיר הזאת ב10 צריך להתחיל לכבות את כל הרעש והמוזיקה בישביל לא להרעיש לשכנים,כאילו שזה באמת עוזר אבל כדי לא למשוך תשומת לב מהשכנים תמיד עובדים על הפקחים בזה שמכבים את כל האורות בכניסה למועדון ובחניה כדי שיחשבו שהמועדון נטוש.לפתע נישמעה עוד צעקה שבאה מאזור שליד העצים ליד המועדון. "קדימה אייד חייבים למצוא את אליסון" אומר בהיתנשפות לאנדיראנה שמסתרבלת מאחור עם צעדיה,"אני לא יכולה לרוץ עוד נירדמו לי הרגלים ממש ואני בקושי יכולה לזוז זה בחים לא קרה לי קודם" אומרת אנדריאנה ומיתישבת על המידרכה ומעסה את אזור כפות הרגלים . "את יכולה" שון מושיט את ידו אל ידה של אנדיריאנה ותופס אותה ועוזר לה להיתקדם. שניהם רצים אל עבר משמוע הצעקה יד ביד. הסיטואציה היתה יותר מפחידה ביגלל החושך הם לא ראו כלום חוץ מהצמידים הזוהרים שאנדיראנה שמה למסיבה כדי ליבלוט. לפתע אנדיראנה קולטת משהוא,דמות מעורפלת מגיעה אל שתיהם עם קרש מנסה לחבוט בהם ואוטומטית אנדיראנה קופצת על טיילור כדי שירדו למטה כדי לא להיפגע. זאת היתה אליסון.
"אליסון תפסיקי את תיפגעי בנו" צועק טילור ואז רואה את פניה של אליסון בצבע חיוור מאוד. אליסון שומטת מידיה את הקרש הענק וקפצה על אנדיריאנה בחיבוק והתחילה לבכות בכי חזק,משהוא קרה בזמן הזה.מן הסתם משהוא קרה אבל משהוא שאליסון לא יכלה לתאר, כי אחרי ששאלנו אותה מה קרה אחרי שהסדירה את נשימתה כל מה שהיא אמרה זה שאנחנו צריכים ליראות בעצמנו. שלושתם חזרו למועדון וראו את כולם קופצים משימחה ושרים. הם הולכים לחדר האחורי הקטן כדי לנגב את זיעתה והליכלוך של אליסון ולנסות להבין מה קרה."תביאי עוד מים" צועק טילור אל אנדיראנה שמילאה מים,"….זה היה עצום,אני היתי במקום אחר בזמן אחר אני ביכלל לא חשבתי שזה אפשרי…""אמרה אליסון והחלה ללגום מהמים שאנדיריאנה נתנה לה."כלומר את הבנת על מי דיברתי מקודם? האנשים? אלה היו אנשים נכון?" שואל שון,"כן,כלומר לא.אני לא יודעת. אני רק זוכרת שעברנו בשער ואז הגעתי למקום מדהים ירוק ומלא עצים ואז אמרו שם מילים בשפה שונה מאוד,משהוא כמו צרפתית וערבית ביחד ואז דיברנו בשפה שלנו ואמרו,היא תיהיה אחת משלנו. הם החלו להלביש אותי במין..חליפה לבנה עם תג..רגע אני חושבת שהתג עדין עצלי." אמרה אליסון ומחפשת מיתחת לחולצתה את התג.
"איך כל זה קרה בכמה דקות"שואל טילור,"אמממ…עם באמת כמו שחשבנו,שהאנשים האלה מהעבר אז אליסון היתה בעבר. בטח היא הצליחה לחזור לזמן שלנו כמה דקות אחרי ששמענו את הצרחה הראשונה.זה הרי מכונת זמן היא יכולה ליבחור לאיזה זמן היא נוסעת" אומרת אנדיראנה. "היא צודקת. אחרי שנילחמתי ביצורים האנושים האלה רצתי לשער וחשבתי על התאריך והשעה,זכרתי שהלכתי בעשרה לעשר מהמועדון אז חזרתי לפה ב10." אומרת אליסון שהיתעוששה ממה שקרה ומיתישבת חזרה על השולחן ששכבה עליו."מה שזה לא יהיה אנחנו חיבים לעצור אותם" אומרת אנדריאנה."צודקת,אז מה נעשה" אומרת אליסון "נחרבן ונכסה" ניכנס לפתע שון בהיתנדנדות וכוס וודקה ביד. " שון אתה שתיתה??"צועקת עליו אנדיריאנה ומעיפה לו את הכוס מהיד "מאמי תזרמי בואי אלי" מיתקרב עליה שון ומנסה לגעת בא "שלא תתקרב עלי במצב הזה" צועקת אנדריאנה וזזה צעד אחורה "מאמי בא לי עליך בואי לחדר אחר" אומר שון וכולו מנודנד "שון תעוף מפה במצב הזה מהר אבל" צעק טילור ונגע בחזהו של שון ודוחף אותו אל מחוץ לחדר כדי שינשום אוויר. "אליסון אני מפחדת מאנשים שתוים איך אני יתמודד עם חבר שיכור כזה" אומרת אנדיריאנה ומחבקת את אליסון. "לפחות יש לך את טילור ראית איך הוא עזר לך" אומרת אליסון וטופחת על גבה של אנדיריאנה."צודקת" אומרת אנדיראנה "חח מה צודקת? הוא חולה לך על התחת" אומרת אליסון ולמזלה של אנדריאנה אליסון לא יכולה ליראות כרגע את צבע לחייה מישתנה לגוון ורוד של הסמקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך