Butterfly
מקווה שתאהבווו :)

אזור 51- פרק שלישי

Butterfly 28/06/2014 689 צפיות 3 תגובות
מקווה שתאהבווו :)

יום שלישי והשעה תשע בערב.
"אנדי! אנחנו יוצאים!" צעק מר ווטרס, אלווין. אנדי ירד במדרגות של ביתו עם אוזניות אדומות סביב צווארו. הוא לא יכל להפסיק לחשוב על אירועי האתמול. אחרי שהם סיימו לדבר ליזה הורידה אותו בביתו ונסעה. הוא השתגע מהמחשבה שהוא יכול לעזור לה והיא לא נותנת לו.
"ביי מתוק! אייבי תכף תחזור מחברה, תזמין לכם פיצה ואתה יכול לראות סרט ולהזמין חברים עם אתה רוצה" אמרה אימו, מליסה, וחיבקה אותו בחיוך. מליסה ואלווין התכוננו ללכת למסיבה אצל חברה של מליסה והם יחזרו מאוחר. אייברי, או כמו שכולם קוראים לה, אייבי, הייתה אחותו בת הארבע עשרה של אנדי.
"ביי" אמר אנדי והתיישב על הספה. הוריו יצאו מהבית והוא הדליק טלוויזיה. הוא התקשר להזמין את חברו רוי.
"היי, אחי. באלך ערב סרטי אימה אצלי? ההורים שלי יצאו" אמר אנדי והדליק את הטלוויזיה. הטלוויזיה הייתה מכוונת לערוץ 'ויוה' ושודרה שם טלנובלה משעממת.
"לא יכול אח שלו. אני עוזר לאמה לעשות בייביסיטר לאחיה הקטן" אמה הייתה חברתו של רוי.
"טוב, אז ביי" אמר אנדי וניתק. הוא העביר ערוצים בשיעמום. טוב כנראה שהוא יראה סרט אימה לבד.
הדלת נפתחה ואייבי נכנסה הביתה. היא הייתה לבושה בג'ינס ארוך ובהיר, חולצה שחורה וצמודה וסוודר לבן מעל. השיער החום והעבה שלה היה מפוזר על כתפיה ותיק לבן וקטן היה תלוי על כתפה. היא ואנדי היו ממש דומים. אותו שיער חום ועבה, אותם עיניים כחולות בהירות ושניהם ורזים. רק שהיא הייתה בניגוד אליו הייתה נמוכה וקטנטנה. היא סגרה את הדלת והורידה את עקביה הורודים העצומים שלבשה, מעסה את הרגל הכואבת שלה. היא הוציאה מהתיק שלה טלפון קטן עם כיסוי ורוד ומנצנץ, ותלתה את התיק שלה ליד הדלת.
"למה אתה בלי חולצה?" היא שאלה והורידה את הסוודר, מתיישבת לידו על הספה.
"חם לי" הוא ענה והיא גיחכה. "חם לך בארבע עשרה מעלות? כן בטח."
הוא משך בכתפיו. אייבי הייתה בגיל הזה שבו היא בטוחה שאח שלה עושה הכל בגלל בנות. 'למה השיער שלך רטוב היום?'
'כי התקלחתי?'
'כן בטח. את מי אתה הולך לראות, אנדי?'
"מה רואים?" היא שאלה ואספה את השיער החום שלה לגולגול מבולגן.
"סרט אימה"
"לא! אנדי בבקשה לא!! אתה יודע כמה אני שונאת סרטי אימה" היא ביקשה.
"אז לכי לישון" בכללי הערב הזה היה אמור להיות שלו ושל רוי, ואם רוי לא בא אז שלו, ואם היא נדחפת אז היא ממש לא יכולה להחליט איזה סרט רואים.
"לא רוצה" היא ענתה בזעף.
"בעיה שלך" הוא אמר ולוחץ על סרט האימה האהוב עליו, 'הצלצול'. הוא ראה את הסרט הזה לפחות שלוש פעמים.
"אוף אנדי" היא אמרה בעצבנות אבל נשארה לשבת לידו על הספה. "טוב אז אם כבר תעצור את זה אני הולכת להחליף בגדים." הוא גיחך.
"מה באלך על הפיצה?" אנדי צעק לה מלמטה.
"אננס" אייבי הייתה בין האנשים היחידים בעולם שבאמת אכלו פיצה עם אננס.
הוא התקשר לחברת הפיצה והזמין לשניהם מגש. התחיל לרדת גשם.
אייבי ירדה למטה לבושה בפיג'מת פרפרים ורודה ומחממת. אנדי היה לבוש בג'ינס והיה חסר חולצה. אם כמה שאייבי התקשתה להאמין, באמת היה לו חם.
הוא הפעיל את הסרט והיא התכרבלה בחיקו עטופה בשמיכה. לאחר עשר דקות בערך נשמעה דפיקה בדלת.
אייבי הסתכלה עליו בעיניים גדולות ומפוחדות. הוא עצר את הסרט.
"תרגיעי זה בטח השליח של הפיצה" הרגיע אותה אנדי וקם לפתוח את הדלת. במרחק מה מהדלת, עמדה דמות רטובה עם שיער ארוך שנדבק לעורה. היא בכתה. מה לעזאזל?
"אנדי מי זאת?" שאלה אייבי בעיניים ענקיות ונעמדה מאחורי אנדי. הוא הסתכל על הדמות והתקשה לזהות אותה, בעיקר מפני שעמדה בחושך. היא התקדמה צעד אחד לכיוון פנס הרחוב שעמד שם, והוא זיהה אותה.
"ליזה? מה לעזאזל את עושה שם?!" הוא קרא ויצא אליה. אייבי נשארה בבית החם עטופה בשמיכה ומפחדת.
הוא הניח את ידו עליה והכניס אותה לביתו.
"הכל בסדר? אייבי תביאי לה מגבת!" קרא אנדי. הצמות של ליזה נדבקו לבגדיה, שהיה רטובים ודבוקים לעורה. אייבי חזרה עם המגבת והיא ניגבה את פניה.
"אנדי.. לורי נחטף.. אתמול הוא הלך לחקור את המקום, ולראות אם יוכל לגלות משהו לגבי החייל החטוף. אבל בבוקר הוא לא חזר הביתה. אבא הלך לבדוק מה איתו והוא אמר שהוא לא שם. רק נעל אחת שלו נשארה שם." היא מיררה בבכי.
אנדי הוביל אותה לשבת על הספה. "את רוצה להחליף בגדים ליזה? תרגעי.. אל תדאגי" הוא ליטף את שיערה בעדינות והיא הנהנה.
"אייבי לכי תביאי לה סוויטשירט וטרינינג מהארון שלי" ביקש אנדי. אייבי נאנחה בעצבנות ושוב עלתה למעלה. מי זאת הבחורה המוזרה הזאת שהופיעה אצלם באמצע הלילה, ואז עוד מבקשת שהם ידאגו לה. ועל מי היא מדברת למען השם?!
אייבי חזרה למטה עם סוויטשירט אפור וטרינינג שחור והושיטה אותם לליזה.
"את יכולה להחליף שם" אמר אנדי והצביע לעבר תא השירותים הקטן. ברגע שהיא נכנסה לשם תקעה אייבי מבט מעוצבן באנדי.
"מי זאת?"
"ידידה שלי"
"ומה היא עושה כאן באחת עשרה בלילה?!"
"אני לא יודע, אבל היא רטובה ובוכה וכנראה שאח שלה נחטף, אז אנחנו עומדים לעזור לה ואת תתנהגי יפה" הוא הטיף לה כאילו היא ילדה בת שלוש.
היא נחרה. "אני לא בת ארבע אנדי"
"ועדיין. תהיי נחמדה אוקיי?"
"בסדר" היא סיננה וחשקה את שיניה. נשמע תיקתוק בדלת. אנדי פתח ושליח פיצה ספוג מים עמד שם. אנדי מילמל סליחה קלה ולקח את הפיצה מידיו. הוא שילם לו וסגר את הדלת. בינתיים ליזה סיימה להתלבש והיא לקחה את המגבת וייבשה את הצמות שלה.
אנדי פתח את קופסאת הפיצה והתיישב על הספה. לידו התיישבה אייבי, ומולם התיישבה ליזה.


תגובות (3)

תמשיכי יפה

28/06/2014 14:55

ממש אהבתי, תמשיכי :)

28/06/2014 15:13

וואו תמשיכייי:)

29/06/2014 06:02
9 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך