איך הפכתי להיות משה רבינו?

30/11/2020 494 צפיות תגובה אחת

.. הייתי על הר גבוה וראיתי שיח קטן. נדמה לי שלשיח קראו סנה. פתאום הסנה החל לבעור. התקרבתי ושמעתי מתוך הסנה: משה משה. אמרתי לו: אני לא משה, קוראים לי יוסף אבוטבול ואני נוסע במרחבי הזמן. הוא אמר לי: אני יודע אבל גופתו של משה האמיתי נמצאה במדבר ולכן אתה צריך להחליף אותו. אתה כבר יודע מה צריך לעשות כי זה כתוב בתנך. אמרתי לו: תשלח מישהו אחר כי אני לא מתאים לזה. הקול אמר לי: אני יודע אבל אין לי מישהו אחר לשלוח אז תעשה מאמץ. הלכתי למצרים , נכנסתי לארמון של המלך פרעה. כל חיות הארמון לא שמו אלי לב כי הם לא הריחו אותי בכלל. פניתי אל פרעה ואמר לי שאלוהים שלח אותי ושהוא רוצה לגאול את עמו. פרעה כמובן סרב ושלח להודיע זאת לכל עם ישראל. בהיותי מדען דגול הצלחתי בטכנולגיה חדשנית לבצע מכת דם ,מכת צפרדעים, מכת ברד, מכת ארבה. מכת כינים. מכת ערוב ( שזה מחלה חדשה בהווה שלי ולא כפי שפורסם בטעות) מכת שחין. מכת חושך ומכת בכורות. בכל ארץ מצריים חוץ מהיהודים מתו חצי מליון איש. שזה חצי מצרים ונפצעו פצעים קשים מצרים רבים. אבל פרעה לא ויתר ושלח צבא גדול. ברגע זה הטבעתי אותו בים בעזרת המדע. רק הוא נשאר חי. הוא סבל מייסורי מצפון כל חייו ומת אומלל. בעזרת המדע הורדתי מן מהשמים שטעמו היה טעם של מי שרוצה. כשהגענו להר סיני עליתי להר ושם ראיתי את מי שדיבר איתי. זה הייתי אני בכבודי ובעצמי. הוא אמר לי: אל תופתע, אני מהיקום המקביל שלך. עתה עוד תעבור הרבה דברים קשים מאוד ותחווה הרבה דברים. ברגע זה נעלמתי באור בוהק לזמן אחר.
הסיפור הבא: יוסף אבוטבול ברומא.


תגובות (1)

סיפור מדהים

16/10/2021 18:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך